Sorry jo etukäteen, että vähän kommentoin erästä sotilaskuntamme edustajaa. Minä jo ihmettelin minne Naapero (menihän nyt nimi oikein?) hävisi sieltä tappeluaiheisesta ketjusta kun ei ollut munaa vastata vastaukseeni tai sanoa edes että sorry, hirtti hihnat kiinni. Eihän siinä mitään, minullakin joskus palaa hihat, sitä sattuu...Mutta hirveän miehekästä ei ole lymyillä muissa ketjuissa ja räksyttää siellä, kun kaveri venttaa toisessa ketjussa että ollaanko siellä hereillä ja onko tässä jotain keskusteltavaa vai...? Tämä, että puhun (aluksi) muusta aiheesta kuin varsinaisesta topicista Ässät-HIFK on typerää nettikäytöstä, anteeksi uudelleen, mutta täällä näitä keskustelijoita näkyy olevan enemmän! Mitenköhän yleistä on se, että oman faniuden lisäksi on aikaa/energiaa vihata jotain toista jengiä niin paljon, että ehtii kuikuilla kaikkissa niidenkin ketjuissa oman jengin lisäksi..?? Sehän on melkein kokopäivätyötä! Minulla on aikaa ja mielenkiintoa käydä pääasiassa HIFK-ketjuissa. Jokerit, Lukko, Ässät tms. eivät herätä niin paljon kiinnostusta tai pyhää vihaa, että ehtisin/jaksaisin käydä sielläkin tsekkailemassa, että mitäs täällä säpistään..HIFK-vastaisuuttako?? No, HIFK-viha on niin vanha ja yleinen juttu, että mehän ollaan siihen jo totuttu ja hyväksytään se eräänä HIFKiin liittyvänä elementtinä. Jokerivihaa en ole samassa mittakaavassa nähnyt kuin HIFK-vihaa, Hjallis-vihaa ennemminkin.
Mutta otetaan iisisti ja yritetään pysyä jotenkin asiassa..? Oisko mitään järkeä tällaisessa. Mielipiteitä saa olla ja niitä pitää puolustaa, mutta puberteetti-ikäinen narina jääköön jonnekin muualle.....suurin osa Jokeri-faneista on siis ihan asiajengiä, olen tosin tavannut lähinnä Jokerit-HIFK -ketjuissa, kun muuten viihdyn oman joukkueen parissa..
Ja sitten se tähän topiciin liittyvä asiakin:
onko kuulunut mitään jatkoseuraamuksia lauantain hässäkästä? En ole ainakaan huomannut, että kurinpitolautakunta olisi istunut ja tiedottanut jotain..? YLEn Teksti tv:n ainoa kiekkouutinen on Nikolovin diili Jypin kanssa.