Perjantaina ei tule olemaan neljää tonnia myöskään. Tänään karmea sulaminen päätöserässä, kolmen ottelun tappioputki, joukkue jumbona ja vastassa Kärpät, joka rökitti Ässät viimeksi 7-2.
Isomäki on nyt hiljainen paikka. Ja tulee olemaan entistä hiljaisempi, mitä pidemmälle kausi etenee. Kohta alkaa pimeä marraskuukin, niin eipä siinä ihmisiä kiinnosta tulla katsomaan kömpivää patalaumaa.
Oikeasti hieno määrä. Meillä Kuparisaaressa n. 2300 henkeä toistamiseen, vaikka peliesitykset kotona ihan hyviä.Tänään 3998 katsojaa. Huikea luku noilla kotiesityksillä viikkopeliin.
Oikeasti hieno määrä..
Perjantaina ei tule olemaan neljää tonnia myöskään. Tänään karmea sulaminen päätöserässä, kolmen ottelun tappioputki, joukkue jumbona ja vastassa Kärpät, joka rökitti Ässät viimeksi 7-2.
On siitä muuten pirusti aikaa, kun viimeksi on alle kolme tonnia ilmoitettu Ässien kotiottelussa... vallan kiinnostaisi tietää, että milloin viimeksi.
Saas nähdä kehtaavatko ilmoittaa yli 4000 katsojaa tänään. Täällä ei ole ketään vaikka potkuhousuilla pääsi ilmaiseksi sisään.
Joo nyt on alhaisin yleisömäärä mitä olen itse koskaan livenä todistanut. Pakko olla alle 3k.
Vaikka istumalipun sai pitsan kylkiäisenä
3765... Olikohan?
Ei.
Mahtaisko seurajohto reagoida jos lauantaina pelattaisiin tyhjälle katsomolle.
3765... Olikohan?
Kausareita on myyty kuitenkin niin hyvin, ettei siellä koskaan tulla ilmoittamaan alle 3500 katsojan lukemia, veikkaan ma..
Kausareita on myyty kuitenkin niin hyvin, ettei siellä koskaan tulla ilmoittamaan alle 3500 katsojan lukemia, veikkaan ma..
Sama nakkikauppa tuli tehtyä, kun makkarat loppu. Yleisömäärä taisi olla aika lailla vähempi, mitä ilmoitettiin ja lauantaina mennään aikalailla samoilla luvuilla.Minä menin tokalla erätauolla hakemaan makkaraa seisomakatsomon takana olevasta kioskista, sielläkin oli makkarat loppu. Sain sentään kaksi nakkia samalla 2,5 euron hinnalla.
Yleisömäärä 3765 ei takuulla ollut tänään realismia. Tosiasiassa varmaan 2500-2700 ihmistä paikalla. Typötyhjä halli, ja tietysti hiljainen.