TosiFani kirjoitti:Olen ennenkin sanonut, että tätä peliä voi katsoa monelta kannalta. Levokari on näyttönsä antanut ja pelasi viime kauden lopussa ihan mukiin menevästi, mutta en silti ottaisi häntä mielelläni Ässiin.
Muistellaan nyt vaan niitä avauksia katsomoon tai vaihtoaitioon, typeriä jäähyjä (181 min., joista 38 kpl 2min ja kuusi kymppiä), valtavasti ryntäilyjä keskialueella ja omissa, plus-miinus -11 (toiseksi huonoin Ässien puolustuksessa) ja se ajokoira ilme epäonnistumisen jälkeen, todella Ässien näköinen puolustaja.
Se että joku saa Levokarista huippupakin siksi, koska antoi Bouckille kyytiä niin aika alhaalla on rima. Mielestäni tämän hetken Ässä puolustuksesta Peltonen, Forrest, Pentikäinen, Rontti ja Toivonen ohittavat Levokarin, ei käyttöä
(Kopio Lukko osiosta).
Olen täysin samaa mieltä kanssasi, olen myös itse tästä aiheesta joskus kirjottanut kun kaikki hehkuttivat paukea. Hyvä että on ainakin joku joka ymmärtää lätkän päälle... =)
Willy kirjoitti:Levokarille sattui paljon virheitä erityisesti alkukaudella ja loppukaudellakin kiekko tuntui välillä polttavan lavassa. Jäähyistäkin osa oli varmasti turhia. Ajokoira ilme tai ei, Levokari on ns. Ässien näköinen pakki. Jos esim. Levosen Japaa olisi vastaavasti alettu tutkimaan puutteidensa osalta, niin mies ei olisi ikinä päässyt edes kokoonpanoon.
On täyttä puppua väittää, että Levokari ei mahtuisi Ässäpuolustukseen. Sitä on turha edes yrittää puolustella mitenkään. Sama juttu, kun jotkut ovat olevinaan innoissaan kun maalissamme on kaksikko Riksman-Nissinen, eikä Langkow. Eikä kyse ole tässä tapauksessa raha-asioista.
Viime kaudella Pade nousi selkeästi kahden parhaan pakin joukkoon Padassa. Sama olisi tällä kaudella todennäköisesti jatkunut, jolloin Pade olisi Peltsin kanssa muodostanut puolustuksen selkärankaa. Forrest on vielä mielestäni hieman katsomaton kortti Ässäpuolustuksessa. Rontti ja Pentikäinen olisivat auttamattomasti nokkimisjärjestyksessä Luvian Jätin takana.
Niinkuin useaan kertaan on todettu, Padesta on muodostunut todellinen porilainen profiilipelaaja. Ympäri Suomea Pade tunnistetaan ja vieraskaukaloissa mies herättää tunteita. Kaiken lisäksi Ässien kasvatti, niin mitä ihmettä.. Päästetään menemään.
Tämä puolestaan kuuluisi mielestäni Parhaat naurut netistä osioon... =) Eikä saa suuttua, tämähän on vain kiekkoa. PERKELE!