metsänpeikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Fortuna kirjoitti:Voi olla tietysti, että tekee ns. Heinot, sillä samoja elementtejä taitaa löytyä aika lailla, vai mitä olette mieltä tästä JA:n pelaajaprofiilista?
"Paappasen mailatekniikka on puolustajalle huikea ja tutut kärkiveivit yhdistettynä kovaan itseluottamukseen tekevät Terosta vaarallisen hyökkäyspäässä ja etenkin ylivoimilla. Hyvällä pelisilmällä ja ajoituksella Paappanen pystyy pakkiparinsa tavoin tukemaan hyökkäyksiä. Parannettavaa löytyy edelleen omassa päädyssä, sillä kaksinkamppailuissa Paappis on ajoittain vaikeuksissa."
Vaikka edelleenkin olen sitä mieltä, että Aki Heino on paras jääkiekkoilija ikinä, koskaan, missään, niin silti joudun toistaiseksi, ennen parempaa tietoa, pelkäämään Paappasen tekevän juurikin ne Heinot.Tämän pätkän kirjoitin Pitsiturnaus-ketjuun melko suuren vahingonilon vallassa
"Ja Tero Paappasen lantioliike heti ensimmäisenä aamulla toi ainakin minulle elävästi mieleen erään jääkiekkomaailman suurmiehistä, Aki Heinon. Loistavaa, en epäile ollenkaan, etteikö tämä Paappanen muutenkin voisi saavutuksillaan yltää samanlaiseen kulttimaineeseen kuin itse herra Heino."
En ole ollenkaan vakuuttunut tästä hankinnasta, mutta koska kaikkien muidenkin mielestä tämä oli kaappaus tämän hetkisillä markkinoilla, niin tyydyn itsekin samaan selitykseen. Mutta syön pääni, jos Paappanen onnistuu tekemään enemmän pisteitä kuin Heino viime kaudella, pelimäärät huomioonottaen tietysti.