Ässähuhut ja mutut

  • 6 188 723
  • 29 479

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Tällä ei ollut sulle hirveästi merkitystä Generousin kohdalla.

Jos olisit viitsinyt lukea lukkolaisten viestejä kauden aikana tai viime kaudella, niin Generous ei todellakaan ollut missään kovassa huudossa vaan pikemminkin päinvastoin. Pari viimeistä peliä ei kokonaisuutta muuta.

Famulare juttu lähti siitä, että kaveri ilmoitti ettei jatka Tepsissä, ehkä jatkaa liigassa jossain toisessa jengissä? Ei siis ollut mikään huhu vaan pelkkä pohdinta menisikö nelosen laitaan. Kallis kaveri tuskin on.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Uuh jännää, pääsiäismunaa faneille. Onko kellonaikaa koska räjähtää?

Joo, ota nyt ihan rauhallisesti. On niitäkin tiedotustilaisuuksia nähty, jossa Ässät tiedottaa ettei ole mitään tiedotettavaa. Toisaalta taas Sheplak on aika luotettava lähde näissä jutuissa, eli saattaa sieltä jotain jytkyäkin pukata. Huomenna olemme viisaampia.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Huomenna Ässät tiedottaa.

No helvetin hyvä, niin saadaan kenties joillekin spekulaatioille vihdoinkin piste! Uskallatko vinkata montako sopparia tulee julki?
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Twitterissä porilaisen kiekkojournalismin Jean-Paul Sartre ja Simone de Beauvoir, elikkä Luotola ja Laiho kertovat että huominen kiekkouutinen tulee aiheuttamaan parran pärinää SK:n kommenttiosastolla. Elämme mielenkiintoisia aikoja.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Twitterissä porilaisen kiekkojournalismin Jean-Paul Sartre ja Simone de Beauvoir, elikkä Luotola ja Laiho kertovat että huominen kiekkouutinen tulee aiheuttamaan parran pärinää SK:n kommenttiosastolla. Elämme mielenkiintoisia aikoja.

Sopisi sinänsä case Saarelaan, että näin vähemmän kiekkoa seuraava rahvaskin huomaisi loikan naapuriseurasta toiseen. Toivottavasti silti tulisi muutakin niin helpottaisi fantasiaketjujen kasaamista *hymiö*
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Twitterissä porilaisen kiekkojournalismin Jean-Paul Sartre ja Simone de Beauvoir, elikkä Luotola ja Laiho kertovat että huominen kiekkouutinen tulee aiheuttamaan parran pärinää SK:n kommenttiosastolla. Elämme mielenkiintoisia aikoja.
Pitäisiköhän tässä toivottaa jo Jarkko Ruutu tervetulleeksi? Teaser -meininkiä SK:n miehiltä.

Saarela ollut tiedossa jo kauan. Tuskin sen suhteen tarvitsee mitään arvuutteluleikkiä harrastaa.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kävin katsomassa twitteristä ja vähän niin kuin aasinsillan kautta Luotola tuosta mainitsee. Veikkaan sittenkin Saarelan sopimuksen julkaisemista.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen varmaan ainoa mutta toivottaisin ilomielin Rudin meille. Jotenkin helvetin ärsyttävä pelaaja, silti olen aina arvostanut miestä.

Kuulun kuitenkin niihin jotka ovat valmiita tekemään voiton eteen kaikkensa. Toki Rudin tempuilla välillä häviääkin, mutta silti...

En kuitenkaan usko että Rudi tulee.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Olen varmaan ainoa mutta toivottaisin ilomielin Rudin meille. Jotenkin helvetin ärsyttävä pelaaja, silti olen aina arvostanut miestä.

Kuuluu niihin pelaajiin, joita rakastetaan omassa jengissä, mutta vihataan vastustajissa. Eli kaikki haluaisi pelaajan omaan joukkueeseensa, mutta samalla kaikki vihaa pelata tätä vastaan.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En usko, että se Saarelan sopparin julkistaminen mitään "parran pärinää" aiheuttaa, se hankinta lienee joku muu. Tyrväinen? Ruutu?
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En usko, että se Saarelan sopparin julkistaminen mitään "parran pärinää" aiheuttaa, se hankinta lienee joku muu. Tyrväinen? Ruutu?

Aiheuttaa pärinää SK:n palstalla. Siellä mikä tahansa hankinta aiheuttaa pärinää. Tosin Tyrväinen olis ihan pätevä hankinta, kova mutta käsiäkin on vähän.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen varmaan ainoa mutta toivottaisin ilomielin Rudin meille. Jotenkin helvetin ärsyttävä pelaaja, silti olen aina arvostanut miestä.

Kuulun kuitenkin niihin jotka ovat valmiita tekemään voiton eteen kaikkensa. Toki Rudin tempuilla välillä häviääkin, mutta silti...

En kuitenkaan usko että Rudi tulee.

Sain aikanaan HIFK-fanien vihat päälleni, kun avasin ketjun, jossa nimitin Ruutua rotaksi, tämä siis ennen hänen NHL aikaansa. Mielipiteeni ei ole muuttunut tuosta mihinkään, en arvosta Ruudun rotta toimintaan edelleenkään. Valitettavasti Toivolalla on tämän tyyppisten pelaajien kohdalla sokea piste ja hän voisi maksaa ylihintaa kohtuullisesta kolmosketju/ av-pelaajasta.

Toivon sydämeni pohjasta, että J. Ruutu ei koskaan pue Ässäpaitaa päälle.

Ja ne keskustelut Ässäosiossa tämän jälkeen, hohhoijaa...
 

pata 72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Samaa mieltä TF:n kanssa. En silti halua nähdä omassa joukkueessani Tuukka Mäkelää enkä kumpaakaan Tyrväistä. Kova pelaaja rotta ovat eri asia. (Joo, Mäkelä ei nyt rotta, mutta en pdä) Enpä silti pitänyt Matti Kaipaisestakaan ennen kautta ässiintuloa....
 

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
Aiheuttaa pärinää SK:n palstalla. Siellä mikä tahansa hankinta aiheuttaa pärinää. Tosin Tyrväinen olis ihan pätevä hankinta, kova mutta käsiäkin on vähän.

Tyrväinen meni Ilvekseen jo viime viikolla, vaikka itsekin kuulin että olisi tulossa Ässiin. Itse en ole kuullut pelaajahuhuja pitkään aikaan paitsi tämä case Nokelainen.
 

Sheplak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Laiho, Luotola (t)viittasivat luultavasti mahdolliseen elokuva hankkeeseen. Samoin minä. Pelaajauutisista itsellå ei mitään käsitystä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Laiho, Luotola (t)viittasivat luultavasti mahdolliseen elokuva hankkeeseen. Samoin minä. Pelaajauutisista itsellå ei mitään käsitystä.

No niinpä tietennin, no olisihan se ollutkin liian hyvää ollakseen totta että jotain olisi hyökkäykseen julkistettu. Odottavan aika on monasti pitkä...
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olen varmaan ainoa mutta toivottaisin ilomielin Rudin meille. Jotenkin helvetin ärsyttävä pelaaja, silti olen aina arvostanut miestä.

Ruudusta puhuttaessa täytyy tietysti aina muistaa että mies osaa myös pelata. Ei tuollaista uraa tehdä pelkällä rottailulla ja onhan tilastot esimerkiksi Liigasta ihan komeat. Minun on kuitenkin täysin mahdoton uskoa että Rautakallio haluaisi Ruudun tai ylipäätään ketään vastaavaa hämmentäjää joukkueeseen. Täysin mahdoton. Siinä on jo kyse Rockyn omastakin egosta.

Puheet parranpärinästä Sk:n palstalla ovat kyllä huvittavia.
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tyrväinen meni Ilvekseen jo viime viikolla, vaikka itsekin kuulin että olisi tulossa Ässiin. Itse en ole kuullut pelaajahuhuja pitkään aikaan paitsi tämä case Nokelainen.

Toki tätä voinee verrata case Saarelaan, mutta eihän Ilves ole Tyrväisen sopimusta julkaissut. En silti epäile etteikö sinne menisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös