Ässähuhut ja mutut

  • 6 189 258
  • 29 479

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kun huhuja on niin vähän niin aina luotettavalta SK:n palstalla on tieto, että Laakkonen & Luce ovat laiturit. Ja huom: "varmaa tietoa" :D

Laakkosella ja Virralla on muuten historiaa, 10-11 kausi KalPassa joten jotain "yhteyttä" näiden kahden välillä voi olla.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Kun huhuja on niin vähän niin aina luotettavalta SK:n palstalla on tieto, että Laakkonen & Luce ovat laiturit. Ja huom: "varmaa tietoa" :D

Laakkosella ja Virralla on muuten historiaa, 10-11 kausi KalPassa joten jotain "yhteyttä" näiden kahden välillä voi olla.

Eli siis onko Strömberg vaihtunut nyt Laakkoseen? Vai molemmatko tulee Ässiin? Jos minä jotain saisin päättää niin otettaisiin molemmat ja annettaisiin Hagmanin mennä rahastamaan johonkin muualle. Mutta ehkä on ihan hyvä, että en saa päättää.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Kun huhuja on niin vähän niin aina luotettavalta SK:n palstalla on tieto, että Laakkonen & Luce ovat laiturit. Ja huom: "varmaa tietoa" :D

Laakkosella ja Virralla on muuten historiaa, 10-11 kausi KalPassa joten jotain "yhteyttä" näiden kahden välillä voi olla.

Hauskaa sikäli, että minä heitin ilmoille Laakkosen nimen potentiaalisena hankintana jo kauden 11-12 jälkeen, koska hän vakuutti ainakin minut Hämeenlinnassa pelatessaan. Viime kausi on kuitenkin mennyt jossain aivan mystisissä merkeissä..

Laakkonen ei vain missään oloissa ole mikään ratkaisu maalinteko vastuun suhteen, sillä kummoistakaan maalintekijää hänestä ei saa itkemälläkään. Mutta luistelee hyvin ja on loistava pelintekijä. Tosin nyt toki heittäisin (luonnollisesti) suurehkon epäilyksen varjon tämän jutun ylle..
 

kalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mikähän Laakkosta on viime kaudella vaivannut? Aika raju pudotus noin tilastojen valossa. Jos mies on kunnossa, niin en tuomitse mahdollista hankintaa.

Tuolla liigan siirtohuhu-ketjussa eräs Bluesin kannattaja heitti Vladimir Draveckyn nimen ilmoille. Tilastojen ja parin nähdyn pelin perusteella voisi olla hyvä palanen Virran peliin. Hyvä luistelija, aikalailla taitavan oloinen ja tunnollinen puolustus-suuntaan.

Dravecky ja Laakkonen/Lucenius sisään, niin olisi ihan hyvä paketti Ässillä kasassa.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Tiedän olevani vähemmistössä, mutta "lushenkoa" en surematta katselisi Ässissä. Vaikutti suht. vastenmieliseltä pelaajalta.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...Dravecky ja Laakkonen/Lucenius sisään, niin olisi ihan hyvä paketti Ässillä kasassa.

Virralla täytyisi olla jotain poikkeuksellista tietoa Laakkosesta tai hänen pitäisi tulla junnusopimuksella Poriin, muussa tapauksessa kiitos ei. Lucenius osoitti finaaleissa olevansa SM-liigaan hyvä pelaaja, mutta nyt kesä on mennyt omatoimisesti, joten try outilla voi tulla. Dravecky vaikuttaa hinta-laatu -suhteeltaan kalliilta, hän liikkuu kuitenkin KHL -statuksella ja tuskin suostuu SM-liigan rivipelaajan palkkaan.

Minä näen kolme rahastajaa, vaarallista.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Minä näen kolme rahastajaa, vaarallista.

Tässä vaiheessa vuotta ei vapaina olevista korkean statuksen liigapelaajista löydy kuin rahastajia. Itse jättäisin kaikki nämä kaverit ottamatta. Lisäyksen luulen että eivät ole kovinkaan korkealla Ässienkään haluissa, muuten olisivat tulleet samassa nipussa Heinon ja Riksmanin kanssa.
 

Droppen12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, persoonat
Laakkonen oli ainakin pari kuukautta sitten sen verran lihavassa kunnossa ettei voinut hyvällä tahdollakaan jääkiekkoilijaksi, puhumattakaan liigakiekkolijasta, uskoa. Tiiä sitten jos on alkanu reeni maistua ja hoitanu ittensä kondikseen, mutta en kyllä suosittelisi Ässille. Pelannut viimeksi hyvin Kerhossa muutama vuosi sitten. Oli jo viime KalPa-visiitillään hidas, pehmeä ja huolimaton. Parin huonon kauden takia on saattanut toki pudottaa palkkapyyntöä, mutta jos olisin Toivola, unohtaisin tämän miehen.

Onhan teillä toki ennenkin joku hieman ylipainoinen pelannut, tietänette kenestä puhun. *hymiö*
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Omien sanojensa mukaan Lucenius haluaa Helsinkiin pelaamaan (Twitter), joten sinne sitten, jos paikka aukeaa. En osaa nähdä miestä Ässissä, enkä häntä sinne kyllä kaipaakaan.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
En tiedä onko täällä nyt sellaista ilmapiiriä joillakin että äkkiä vaan joukkue kasaan ettei sitten Pitsissä tarvi hävetä. Noihin heitettyihin nimiin ei pitäisi oikeastaan ottaa kantaa ollenkaan, mutta Luceniuksen kohdalla maksettaisiin ensin luultavasti puolen vuoden dieetistä jonka jälkeen hänestä saattaisi olla kevään peleissä hyötyä ja Laakkonen, jota itse olisin pari vuotta sitten pitänyt erttäinkin hyvänä hankintana, on myös pelaajana sen verran menneen talven lumia, etten pitäisi häntä kovinkaan takuuvarmana vahvistuksena. Mielestäni Ässien rosteri ei ole ihan niin leveä ja vahva että kannattaisi ottaa kaksi täydellistä arpaa ja odottaa että he pelaavat itsensä kuntoon. Tiedän kyllä ettei vaihtoehtoja liiaksi ole, toisaalta ikävä tosiasia on että Savinaisen ja Armien jättämät aukot ovat aika piruja paikattaviksi. Vähän vähemmän tarvittaisiin arpaa ja enemmän varmuutta, minun mielestäni.

Mistä aasinsilta tuttuun teemaan eli pelaajatyyppeihin: vaikka Lucenius ja Laakkonen niminä sivuutettaisiinkin, ovat he koodiniminäkin liian samanlaisia. En usko Ässien hankkivan kahta tuollaista neppailijaa. Taitoa saa hankinnoilla varmasti olla, mutta kun tämän hetken "kärkiketjuja" katsoo, niin yksi viime vuosilta tuttu ominaisuus eli luistelunopeus puuttuu aika monelta pelaajalta. Luisteluvoimaa tarvitaan ja jossain mitassa myös fyysisyyttä vrt. Savinainen ja Armia.

Koodinimi Hagman varmasti käy, mutta Nikke itse ei, sillä jos mies nyt tekee sopimuksen Ässiin tapahtuu se kolme kuukautta jatkuneen kyttäilyn ja perheriidan päätteeksi ja on näin ollen Ässille epäedullinen.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
IS osumatarkkuus taitaa olla jotain ~75% näin ulkomuistista vedettyä. Lisäksi twitterissä kiertää samaa huhua mutta onko lähteenä pelkkä IS vai muu lähde, sitä ei tiedä.

Odotellaan...
 

shaminy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mestarit'13, Honkey Donkey Honkanen, Ape ja Pena
Pikku-Hakki on aina ollut omia suosikkipelaajiani Maajoukkueessa. Asenne on 100% pelissä kuin pelissä.
Tervetuloa Suomen Mestareihin.
 

Putkinotko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Liverpool, NHL:n suomalaiset
Pikku-Hakki on aina ollut omia suosikkipelaajiani Maajoukkueessa. Asenne on 100% pelissä kuin pelissä.
Tervetuloa Suomen Mestareihin.

Juurikin näin. Mä olen kans aina tykännyt pikku- hakin pörräyksestä. Ehkäpä tuo myös muutaman katsojan lisää halliin ainakin alkukaudesta.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Olisihan se mukava yllätys, jos Hagman tekisi enemmän kuin 10 maalia seuraavalla kaudella.
Kyllähän tuo terveenä ollessaan tekee taatusti yli kymmenen maalia, mutta silti saattaa maalin hinta nousta melko korkeaksi.
En ole kovin innoissani tästä hankinnasta.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Juuri äsken selasin Kierrätyskeskuksessa ketjua "Kenen liigapelaajan kanssa tappelisit mieluiten" enkä keksinyt ketään. Kiitos Nikke kun annoit vastauksen.

No, ei nyt sentään, jokainen pelaaja on tervetullut Ässiin kunnes toisin todistaa. Minä olen tästä asiasta kuitenkin sanani sanonut ja toivon luonnollisesti että olisin väärässä kolmannen kerran Jatkoaikaan kirjoittamiseni aikana.
 

Jaunus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves
Toivottavasti Hagman on tulossa tosissaan laittamaan itseään likoon, eikä vaan kasvattamaan eläkekassaa.

IS:n mukaan kuitenkin vain vuoden sopparista kyse, eli jos ensi kauden jälkeen aikoo uraansa jatkaa isolla palkalla, niin silloin jää ja täytyy myös jotakin näyttöä pystyä antamaan.

Kiitos! Maajoukkuetason vahvistus Pataan. Näitä ei liian montaa ole nähty. Sponsorit tykkää tällaisesta kaverista ja tuo ainakin jokusen ekstrakatsojan Isomäkeen. Paljon mieluummin Nikke kuin joku tusinatsekki.


Sponsoreiden saanti todellakin luulisi helpottuvan Hagmanin hankinnan myötä. Media-arvo kaverilla on (ainakin luulisin näin) kova ja sitä myötä saadaan myös Ässiä enemmän näkyviin -> €€?
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Toivottavasti Hagman on tulossa tosissaan laittamaan itseään likoon, eikä vaan kasvattamaan eläkekassaa

Meinaat että Hagman, joka on pari kymmentä miljoonaa urallaan tienannut valitsi Ässät rahan takia? Ristus mitä juttua..

Todella hieno hankinta! Ei varmasti ole missään saatavilla parempaa, etenkään kotimaista laituria! Tekee yli 20 maalia. Saa ottaa talteen. Paita tilaukseen.

Niin ja 33v ei todellakaan ole ikäloppu. 5 vuotta pelaa helposti vielä, SM-liigassa tuon tasoinen kaveri vaikka kauemminkin.
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
SK:n mukaan Kuparistakin yritettiin tosissaan takaisin Pataan, mutta Ifk olisi vienyt voiton korkeammalla tarjouksella. Hagmanin 300 tonnin palkka tuntuu kovalta, mutta kuitenkin täysin odotetulta. Saavutuksiltaan kovin, mitä Pataan on koskaan hankittu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös