Konttila 15maalin mies!?
Viestin lähetti Näkkäri
No mun mielestä Ässät Konttilan hankkiessaan menettää uskottavuutensa, tehonsa ja joukkuehenkensä. Paljon mieluummin ilman Konttilaa kuin Konttilan kanssa. Aivan turha pelaaja, jolle ei ole mitään käyttöä missään SM-liigajoukkueessa ainakaan kolmessa ensimmäisessä ketjussa. Viimeistään Norjan aika on tehnyt miehestä kuulemma todellakin SM-liigakelvottoman pelaajan.
Norjassa on Konttila mielestäni ihan hyvin pelannut.
Konttila pelasi viime kaudella Norjassa Trondheim IK:n joukkueessa saalistaen 37pelissä tehot 15+18=33 +8 RM=30.
Ei mitkään huonot tehot ja ottaen huomioon ettei Norjakaan
ole ihan mikään paras paikka pelata... Konttila mielestäni pystyy tekemään nuo 15maalia, parhaimmalla Ässä-kaudella 2000-2001 55ottelussa tehot 16+20=36. Tuolloin ketju oli Konttila-Perrin-Korpisalo, miksei Konttila ykköseen ja tehtäisi ketju Konttila-Bergeron-Korpisalo... Tuo ketju vastaa aika paljon siihen mitä oli kaudella 00-01, vain toinen kanadalainen sentteri Bergeron. Kaudella 2001-2002 tahti hyytyi Konttilalla niinkuin myös koko Ässä pakalla! Konttilan vaivaiset tehot 50ottelussa 7+8=15.
Muttai ylöspäin on mentävä ja ei nuotkaan tehot Norjassa huonot ole, vaikka taso ei siellä vastaa lähellekään SM-liigaa! Kannatan Konttilan tuloa Ässiin, olkoot muut sitten toista mieltä.
Ja Näkkärille kysymystä... Miten Ässät voisi menettä uskottavuutensa, tehonsa ja joukkuehenkensä ostamalla Konttilan!? Perustele!
Itse sanon että uskottavuus pysyy, koska Konttilakin vastaa 15maalin miestä ja 60.000€ palkkaa. Tehot tulee varmasti olemaan hyvää luokkaa jos vastuuta tulee ja oikeat ketjukaverit löytyy rinnalle. Enkä ole kuullut että joku vihaisi Konttilaa, pikemminkin olen kuullut että Konttila oli yksi Ässien joukkueen suositumpia/mukavimpia kavereita! Sanotaan että mm. Korpisalolta ja P. Peltoselta. Joten ei se joukkuehenki ole huonontumassa, jos Konttila tulisi. Konttila on mielestäni ykkös- ja kakkosketjun kavereita. Saa olla eri mieltä kyllä kirjoittamastani, mutta tätä mieltä olen minä! Perustelkaa sitten, jos ette jostain syystä Konttilaa Ässiin haluisi.
EDIT: Enpä sanoisi paljonkaan silti tuosta Variksestakaan...
Kallis pelaaja, mutta hänelläkin on mennyt kaksi viime kautta täysin penkin alle! Kattoen kahta viime kautta, on Konttila tehollisesti ollut paljon parempi. Mutta tietysti tilanne voi olla taas Variksella erillainen jos palaa Suomeen. Kaudella 2001-2002 lyhyt visiitti Jokereissa, kuusi peliä ja vaivaiset tehot 2+0=2!! Eikä Varis edes mahtunut Sveitsin liigaan, vaan joutui tahkoamaan divarissa.
Miettikääpä sitä.