Ässähuhut ja mutut

• 6 622 082
  • 31 861

vissypullo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
"Sen perusteella, mitä olemme nähneet videoita tältä kaudelta Tšekistä ja Slovakiasta, hän on ihan hyvässä kunnossa. Vauhti riittää.” Vuorinen Estephanista.

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ei nyt suuria odotuksia ole, mutta sentään rightin pelaaja. Toivotaan pojalle peli-iloa!

Lähtökohtaisesti parempi aloittaja kuin Ojantakanen/Knihti ja maalintekopotentiaali on suurempi.

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Eikä Eero Klintrup mut silti täältä ei tulla sitä teidän puolelle kertomaan.
No ei kannatakaan tulla kertomaan, koska sillä vain todistaisi kuinka pihalla itse on. Sellaisen vinkin voin antaa, että Liigan parhaan alivoiman luottomies on varmasti ihan liigatason pelaaja.

Mielenkiintoinen hankinta tämä Estephan. Sitä kuuluisaa potentiaalia on, mutta floppiriski on myös todella iso. Lajitaidot riittävät varmasti hyvin Liigaan, mutta miten on urheilullisuuden ja asenteen laita. Markkinat taitavat tosin tällä hetkellä olla niin kuivat, että ei siellä hirveästi parempia pelaajia ole tarjolla. Näin neutraalille katsojalle tämä hankinta lisäsi ainakin mielenkiintoa Ässiä kohtaan loppukaudeksi.

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
Tässähän tulee ihan 08 fibat kun muiden fanit tulee tänne erikseen kertomaan kuinka turha mies on, tuolloin Hirsimäki nappasi pari ryssää kuleksimasta. Toivottavasti lopputulos ei ole sama

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
koska sillä vain todistaisi kuinka pihalla itse on. Sellaisen vinkin voin antaa, että Liigan parhaan alivoiman luottomies on varmasti ihan liigatason pelaaja.
Mulla vähän eri käsitys mitä liigapelaajan tasolla tarkoitetaan. Tietty jos siellä riittää että osaa purkaa omista alivoimalla toiseen päähän niin aika helpolla pääsee. Itse en keksi yhtään sarjaa mistä tuohon hommaan ei pelaajaa löytyisi.

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Mulla vähän eri käsitys mitä liigapelaajan tasolla tarkoitetaan. Tietty jos siellä riittää että osaa purkaa omista alivoimalla toiseen päähän niin aika helpolla pääsee. Itse en keksi yhtään sarjaa mistä tuohon hommaan ei pelaajaa löytyisi.
No ainakaan Ässillä ei taida olla siihen rooliin kovin laadukkaita pelaajia, kun alivoima on sarjan kolmanneksi huonointa. Liigan parhaalla alivoimalla tekin olisitte varmaan suorassa puolivälieräpaikassa kiinni.

Jääköön tämä omalta osaltani tähän, kun keskustelukumppanin ymmärrys joukkueen roolittamisesta on tuota tasoa.

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Noniin, maanantaille toivoin lausuntoa Vuoriselta ja sellainen saatiin. Ojantakasen odotettua nopeampi paluu saattaa ehkä olla osasyynä, ettei sentteriä tarvinnut väkisin hakea ulkopuolelta ja näillä mennään!
Eipä tästä toivomastasi lausunnosta ollut sitten lopulta mitään muuta iloa kuin se, että muutama malttamattomin fani sai nukuttua ehkä 1-2 yötä hiukan levollisemmin.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Nigi

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Eipä tästä toivomastasi lausunnosta ollut sitten lopulta mitään muuta iloa kuin se, että muutama malttamattomin fani sai nukuttua ehkä 1-2 yötä hiukan levollisemmin.

Olihan siitä sen verran iloa, kun se jäi niin syvälle mieleen, että päätit sen käydä kaivamassa esille *hymiö*

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
Jääköön tämä omalta osaltani tähän, kun keskustelukumppanin ymmärrys joukkueen roolittamisesta on tuota tasoa.
Joo sää taisit sen aloittaa ja joku toinen saipafani joka tuli tänne aukomaan päätään. Hieman naurattaa kun 10 vuoteen oma jengi vähän pärjää liigatasolla niin tullaan tänne soittamaan suutaan kuin olisi jotenkin varaa aukoa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy