vissypullo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
"Sen perusteella, mitä olemme nähneet videoita tältä kaudelta Tšekistä ja Slovakiasta, hän on ihan hyvässä kunnossa. Vauhti riittää.” Vuorinen Estephanista.
Ei nyt suuria odotuksia ole, mutta sentään rightin pelaaja. Toivotaan pojalle peli-iloa!
No ei kannatakaan tulla kertomaan, koska sillä vain todistaisi kuinka pihalla itse on. Sellaisen vinkin voin antaa, että Liigan parhaan alivoiman luottomies on varmasti ihan liigatason pelaaja.Eikä Eero Klintrup mut silti täältä ei tulla sitä teidän puolelle kertomaan.
Mulla vähän eri käsitys mitä liigapelaajan tasolla tarkoitetaan. Tietty jos siellä riittää että osaa purkaa omista alivoimalla toiseen päähän niin aika helpolla pääsee. Itse en keksi yhtään sarjaa mistä tuohon hommaan ei pelaajaa löytyisi.koska sillä vain todistaisi kuinka pihalla itse on. Sellaisen vinkin voin antaa, että Liigan parhaan alivoiman luottomies on varmasti ihan liigatason pelaaja.
No ainakaan Ässillä ei taida olla siihen rooliin kovin laadukkaita pelaajia, kun alivoima on sarjan kolmanneksi huonointa. Liigan parhaalla alivoimalla tekin olisitte varmaan suorassa puolivälieräpaikassa kiinni.Mulla vähän eri käsitys mitä liigapelaajan tasolla tarkoitetaan. Tietty jos siellä riittää että osaa purkaa omista alivoimalla toiseen päähän niin aika helpolla pääsee. Itse en keksi yhtään sarjaa mistä tuohon hommaan ei pelaajaa löytyisi.
Eipä tästä toivomastasi lausunnosta ollut sitten lopulta mitään muuta iloa kuin se, että muutama malttamattomin fani sai nukuttua ehkä 1-2 yötä hiukan levollisemmin.Noniin, maanantaille toivoin lausuntoa Vuoriselta ja sellainen saatiin. Ojantakasen odotettua nopeampi paluu saattaa ehkä olla osasyynä, ettei sentteriä tarvinnut väkisin hakea ulkopuolelta ja näillä mennään!
Eipä tästä toivomastasi lausunnosta ollut sitten lopulta mitään muuta iloa kuin se, että muutama malttamattomin fani sai nukuttua ehkä 1-2 yötä hiukan levollisemmin.
Joo sää taisit sen aloittaa ja joku toinen saipafani joka tuli tänne aukomaan päätään. Hieman naurattaa kun 10 vuoteen oma jengi vähän pärjää liigatasolla niin tullaan tänne soittamaan suutaan kuin olisi jotenkin varaa aukoa.Jääköön tämä omalta osaltani tähän, kun keskustelukumppanin ymmärrys joukkueen roolittamisesta on tuota tasoa.