Tammela-Tikka-Tuulola ens kauden kakkonen lyöty lukkoon.Tommi Tikka koska vaan. Edes joku
Ihan seksivau-ketju, huh!Tammela-Tikka-Tuulola ens kauden kakkonen lyöty lukkoon.
No mutta sitte tosissaan, niinku täällä muutama sano niin Tikkaan ei riitä mutta itse oon sitä mieltä et Tuulolaa vois kysellä.
Siihen pakistoon toi toisessa ketjussa mainitsemasi Otto Latvala ja kaveriksi Anttalainen niin menee jo K-18 puolelle.Ihan seksivau-ketju, huh!
Jatkoajan keskustelupalstan Ässäosion väkivaltaosasto tykkäisi.
Nyt on niin kuumia huhuja, meille tulee oikeasti Lenni Hämäläinen, Miska Kukkonen ja Kasperi Ojantakasen jatko.Siihen pakistoon toi toisessa ketjussa mainitsemasi Otto Latvala ja kaveriksi Anttalainen niin menee jo K-18 puolelle.
Joo. Nupen tulosta on ollu puhetta....Onko Lahen suunnalta kyselty veskaria Ässiin?
Tuleeko bussilla?Joo. Nupen tulosta on ollu puhetta....
Ajaa ite, pitää tehdä kaiteet hallin kylkeen valmiiksi.Tuleeko bussilla?
Taksilla tuleminen on myös vaihtoehto. Kesken matkanteon hidas vauhti voi innostaa Pasin yrittämään siirtymistä itse kuskin paikalle apukuskin paikalta rattiin tarttuen.Ajaa ite, pitää tehdä kaiteet hallin kylkeen valmiiksi.
Joskus Ässiin huhuttu tai toivottu Könönen vaikuttaa olevan lähes yhtä huonossa maalintekovireessä kuin Ojantakanen. Ei montaa maalia tee kaudessa
Hyvän pelin pelasi eilen. Toivottavasti on tulossa.Lukko osiossa kehutaan Lenni Hämäläistä ja harmitellaan sitä, jos menee Ässiin, kun on niin Ässien näköinen pelaaja.