Ässähuhut ja mutut

  • 6 061 651
  • 29 009

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Vielä Topi Rönni sentteriksi niin olisi vauhtia, vaarallisia tilanteita ja negatiivista huomiota. 2006 revisited.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vielä Topi Rönni sentteriksi niin olisi vauhtia, vaarallisia tilanteita ja negatiivista huomiota. 2006 revisited.
Lisäksi Severi Lahtinen, oltaisiin otsikoissa koko ajan.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Mitenkään muuten kantaa ottamatta hassutteluihin, mut Ritchie ei ole tuomittu rikoksesta kuten kaksi muuta mainittua.

Huhujen osalta musta tuntuu et pari jatkoa julkistellaan kevään mittaan, kiinnitetyt ulkopuoliset jotka täällä on jo aika hyvin tiedossa pian kauden päätyttyä ja sit on joukkue siinä mallissa et lomaillaan elokuulle asti (#pitkätkesikset).

Välissä voi konttorin kesätyöläisistä Jami Virtanen tai Nestori Noiva soitella et ostaks kausarii. Harkitsen vielä. Mut Jos Jesse soittaa ja kertoo jatkolapusta samalla niin ostan kaks.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Mitenkään muuten kantaa ottamatta hassutteluihin, mut Ritchie ei ole tuomittu rikoksesta kuten kaksi muuta mainittua.
Oli se niin paska kotoisessa liigassa, että sinällään oli rikollista toimintaa edes ohjata tuollainen "urheilija" kaukaloon.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Henrikssonista positiiviset fiilikset. En nyt julistaudu asiantuntijaksi hänen suhteensa, mutta Rangersin NHL-varaus ja kehityksestä sekä otteista on tullut ainakin luettua vierestä. Hänet varattiin tuollaisena kakkoskierroksen pienenä taitosentterinä, mutta tähän mennessä potentiaali ei ole tehojen puolesta siirtynyt ammattilaissarjoihin. Toki SHL:ää pelasi vielä ihan kloppina. Rangersin draftaaminen on varmaan aika keskivertoa NHL-tasolla, kyllä siellä jotain on nähty.

Pohjois-Amerikassa ajautunut ehkä vähän väliinputoajaksi, suurimmat puutteet ovat fysiikassa. Hyvä luistelija teknisesti, mutta huippunopeus ei kovin hyvää. Tämän lisäksi yksinkertaisesti papu ei tunnu riittävän isompien miesten seassa. Peliälynsä turvin kyennyt kuitenkin pitämään paikkansa AHL:ssä, ja sopeutunut useampaan häneltä haluttuun rooliin alaketjuissa. Valmentaja ainakin luottaa.

Isossa kaukalossa ja Suomessa näen kuitenkin todella kovaa potentiaalia. Luulen, ettei tähän tulla pettymään jos patapaidan päälleen pukee.

tl;dr: Amerikkoihin liian pieni ja tehoton, taidot ei siirry rapakon yli. Suomessa tod.näk. kova luu.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Pohjois-Amerikassa ajautunut ehkä vähän väliinputoajaksi, suurimmat puutteet ovat fysiikassa. Hyvä luistelija teknisesti, mutta huippunopeus ei kovin hyvää. Tämän lisäksi yksinkertaisesti papu ei tunnu riittävän isompien miesten seassa.

Eli joku sellainen 4+14 kaveri Ässissä isolla peliajalla. Ennakkoon ei kuulosta hirveän lupaavalta kärkihepaksi.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Eli joku sellainen 4+14 kaveri Ässissä isolla peliajalla. Ennakkoon ei kuulosta hirveän lupaavalta kärkihepaksi.
Se voi olla näin, tai sitten voi olla että se ei ole näin. Mielestäni profiililtaan erinomaisen tason hankinta Suomeen, paljon paremmaksi on vaikea pistää. Junioreissa kuitenkin ollut aina tehokas ja pelannut Ruotsin juniorimaajoukkueessa U18- sekä U20-kisat. Kaikki eivät jenkkilään vain sopeudu, vaikka olisivat kuinka taitavia.

Ei nyt ehkä yksinään sytytä maailmoja tuleen, mutta varmasti loistava tukipelaaja fiksuna kiekkoilijana ketjunsa laitureille. Tuplaisin pistesaldoveikkauksesi.
 

Kampf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Florida Panthers
Henrikssonista positiiviset fiilikset. En nyt julistaudu asiantuntijaksi hänen suhteensa, mutta Rangersin NHL-varaus ja kehityksestä sekä otteista on tullut ainakin luettua vierestä. Hänet varattiin tuollaisena kakkoskierroksen pienenä taitosentterinä, mutta tähän mennessä potentiaali ei ole tehojen puolesta siirtynyt ammattilaissarjoihin. Toki SHL:ää pelasi vielä ihan kloppina. Rangersin draftaaminen on varmaan aika keskivertoa NHL-tasolla, kyllä siellä jotain on nähty.

Pohjois-Amerikassa ajautunut ehkä vähän väliinputoajaksi, suurimmat puutteet ovat fysiikassa. Hyvä luistelija teknisesti, mutta huippunopeus ei kovin hyvää. Tämän lisäksi yksinkertaisesti papu ei tunnu riittävän isompien miesten seassa. Peliälynsä turvin kyennyt kuitenkin pitämään paikkansa AHL:ssä, ja sopeutunut useampaan häneltä haluttuun rooliin alaketjuissa. Valmentaja ainakin luottaa.

Isossa kaukalossa ja Suomessa näen kuitenkin todella kovaa potentiaalia. Luulen, ettei tähän tulla pettymään jos patapaidan päälleen pukee.

tl;dr: Amerikkoihin liian pieni ja tehoton, taidot ei siirry rapakon yli. Suomessa tod.näk. kova luu.
Itse pelkään tehottomuuden siirtyvän rapakon yli liigaan ja olevan tasoa alkukauden M.Davidsson, mutta olen mielelläni väärässä.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Itse pelkään tehottomuuden siirtyvän rapakon yli liigaan ja olevan tasoa alkukauden M.Davidsson, mutta olen mielelläni väärässä.

Muistetaan, että Henriksson ei ole mitenkään varma meille ensi kaudeksi. Jos tulee, niin olen kyllä suhteellisen innostunut. Olisi toinen kärkisenttereistä. Toinen sitten toivottavasti joku muu kuin Tiivola.

Lisäksi Ässät hakee esimerkiksi kiekollista ykköspakkia. Tästä voi tietysti päätellä jotain.
 

Jylppy #13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hyi Jesse jos vasuri olet! Muuten todellinen patasydän ja johtaja mutta kukaan järkevä ihminen ei kannata ainakaan nykyistä vasemmistoa. Anteeksi OT
Eikä hyvä ole oikeistohallituskaan meille köyhille hitsareille. Kapitalistin kätyreitä Orpana ja saksi-Purra. Lähdettiin sutta (akkahallitus) karkuun ja tuli toinen susi vastaan Orpon muodossa.
 
Missäköhän määrin Ässillä on verkot vesillä Mestiksen suuntaan? Tiedän jo, että tähän tulee kommenttia, että kolmos- ja nelosketjun paikat on jo täynnä mutta itse voisin hyvin nähdä esim. Niklas Nordgrenin tai Okko Kangasniemen hyvinä hakuina joukkueeseen. Nordgren nimittäin tekee kovaa uutta tulemista. Siinä voisi olla pienen jackpotin ainekset.
 

Mikolammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Missäköhän määrin Ässillä on verkot vesillä Mestiksen suuntaan? Tiedän jo, että tähän tulee kommenttia, että kolmos- ja nelosketjun paikat on jo täynnä mutta itse voisin hyvin nähdä esim. Niklas Nordgrenin tai Okko Kangasniemen hyvinä hakuina joukkueeseen. Nordgren nimittäin tekee kovaa uutta tulemista. Siinä voisi olla pienen jackpotin ainekset.
Mieluummin ihan kaikki roposet niihin kärkihankintoihin ja omille junnuille sitten ne vähäisemmät peliminuutit. Valitettavasti mestiksestä ei kovin usein timantteja löydy.

Edit. Mestiksen sijaan voisi verkot laittaa ECHL vesille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös