Ässähuhut ja mutut

  • 6 076 412
  • 29 056

Nigi

Jäsen
Tämän kuvauksen perusteella paikkaisi siis McCoshenin jättämän aukon aivan täydellisesti, eikä kuulosta millään tavalla Ässien tavoittamattomissa olevalta kaverilta. Mutta siis tämä oli heitto, että jos ykköspakki tulee Ruotsista, niin Hardegård on se taso mitä vaaditaan..

Itse taas uskon, että Hardegårdiin ei ole Ässillä palaakaan. 26-vuotias pakki ja teki tällä kaudella jonkinasteisen läpimurron SHL-tasolla (runkosarja 52ott 9+12 ja pudotuspelit 13ott 3+3). Kuvittelisin, että ottajia olisi useampikin Ruotsin puolella.

Toki, jos Yanne ollut aikaisin liikkeellä ja Hardegård Poriin suuntaa, niin otetaan kiljuen vastaan!
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Itse taas uskon, että Hardegårdiin ei ole Ässillä palaakaan. 26-vuotias pakki ja teki tällä kaudella jonkinasteisen läpimurron SHL-tasolla (runkosarja 52ott 9+12 ja pudotuspelit 13ott 3+3). Kuvittelisin, että ottajia olisi useampikin Ruotsin puolella.

Toki, jos Yanne ollut aikaisin liikkeellä ja Hardegård Poriin suuntaa, niin otetaan kiljuen vastaan!
Sama homma.

Pitäisin aika kovana hankintana yli 20 pisteen pakkia SHL:stä, kun yli 20 pisteen hyökkääjiäkään sieltä ei ihan hirveästi ole Liigaan tullut. Viimeisin Jens Lööke, ja sitä ennen en tiedä ketä on mahtanut olla, ensi kaudeksi Lukkoon tulossa Westerholmit.

Jos en väärin muista, niin taisi pelata aika nousujohteisen kauden, niin jos aikaisin on oltu liikkeellä, voi olla tulossa, muuten en usko. Sama pätee Davidssoneihin.
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse taas uskon, että Hardegårdiin ei ole Ässillä palaakaan. 26-vuotias pakki ja teki tällä kaudella jonkinasteisen läpimurron SHL-tasolla (runkosarja 52ott 9+12 ja pudotuspelit 13ott 3+3). Kuvittelisin, että ottajia olisi useampikin Ruotsin puolella.
Puolen minuutin internetin tutkimisella näyttäisi Hardegårdin ja Luulajan ympärillä pyörineen nuo huhut jo jonkin aikaa.
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Nykypäivän varmimmat huhut tarjoaa: Instagram!

Antosen liikkeistä en itse tiedä, mutta aika hyvällä prosentilla nämä Instan bongaukset ovat tupanneet osua.
Jep.

En usko, että ihan huvikseen naisystävä sekä isoveli rupeaa seuraamaan IGssä.

Sen tiedän ja olen sitä Ässäosioissa hokenut, että Ässät on kyllä sopimusta tarjonnut, mutta siirto Ässiin on kaikkea muuta kuin varma.

Oli lähellä siirtyä HIFKhon, mutta HIFK signasi erään toisen pelaajan mielummin.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Antosen piti olla aika varma Ässä-mies mutta jos menee ohitse niin kuvastaa vain näitä kesken kauden tapahtuvien huhuilujen osumatarkkuutta.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ehkä me saadaan parempi kuin Antonen.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Minulle kyllä kelpaisi se täälläkin mainittu JMA, jos Antonen on lopulta mennyt ohi. Edelleen laatupelaaja, vaikka ne tunnetut heikkoudet toki löytyy. Paljon on nuoria joukkueessa, niin ei kai yksi konkari lisää pahitteeksi olisi, varsinkin kun on profiililtaan erilainen pelimies kuin nämä meidän muut kokeneet. Ja ylivoimaan toisi taatusti jotain lisää.
 

Nigi

Jäsen
Sen tiedän ja olen sitä Ässäosioissa hokenut, että Ässät on kyllä sopimusta tarjonnut, mutta siirto Ässiin on kaikkea muuta kuin varma..

Belakilta tuo huhu taisi tulla helmikuun kohdilla ja track record on hänellä niin kova, että luonnollisesti porukka hänen huhuihinsa uskoo.

Siitä viestistä on tosin jo aikaa, eikä Belak ole päivitellyt tilannetta, joten asioita lienee tapahtunut sen jälkeen.
 

Patamaja97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Alkaa vaikuttaa siltä että Antonen menee ohitse vaikka itse pidin tuloa melko varmana, näin ne asiat vaan muuttuu kauden aikana. Hellmannin tapaus kanssa mielenkiintoinen kun piti varmasti mennä hifkiin mutta tekikin kahden vuoden sopparin poriin.

Jos Antonen menee muualle niin ketähän löydetään tilalle? Aluksi olin sitä mieltä että ei ikinä JMA:ta mutta kerta Antonen menee muualle niin kai tuo JMA sitten olisikin iha ok veto tuonne ylivoimalle Antosen tilalle, kunhan koko budjettia ei mieheen käytetä...
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Alkaa vaikuttaa siltä että Antonen menee ohitse vaikka itse pidin tuloa melko varmana, näin ne asiat vaan muuttuu kauden aikana. Hellmannin tapaus kanssa mielenkiintoinen kun piti varmasti mennä hifkiin mutta tekikin kahden vuoden sopparin poriin.

Jos Antonen menee muualle niin ketähän löydetään tilalle? Aluksi olin sitä mieltä että ei ikinä JMA:ta mutta kerta Antonen menee muualle niin kai tuo JMA sitten olisikin iha ok veto tuonne ylivoimalle Antosen tilalle, kunhan koko budjettia ei mieheen käytetä...
JMA on hyvä pyörittämään ylivoimaa kyllä, mutta vaikuttaa siltä, että Ässiltä puuttuu edelleen se pelaaja, joka laukauksellaan tekee maaleja ylivoimalla. Sitä kaipaisin enemmän kun JMAta.

JMA ei muutenkaan oikein sovi tähän Ässien hankintapolitiikkaan, ei revi ei raasta ei runno. Se vaan pellailee.

Sopisi paremmin IFKhon kun sinne noita kaikkia pappoja huhutaan ( Komarov, Lehterä, Lepistö & kumppanit )

Jotain nuorempaa kaveria kaipaisin tohon rooliin, ja sellaista jota kiinnostaa myös karvata ja puolustaa.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
JMA on hyvä pyörittämään ylivoimaa kyllä, mutta vaikuttaa siltä, että Ässiltä puuttuu edelleen se pelaaja, joka laukauksellaan tekee maaleja ylivoimalla.

Se toinen Davidsson tykitti ainakin nätisti yhdessä Tappara-IFK pelissä maalin. En ole enempää seurannut oliko tämä vain poikkeus
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
MItäs Tiivola tekee ensi kaudella, ei vissiin jatka Kärpissä? Maitojunalla kotiin ja Turgeonin korvaajaksi?
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
MItäs Tiivola tekee ensi kaudella, ei vissiin jatka Kärpissä? Maitojunalla kotiin ja Turgeonin korvaajaksi?
Olisi saman roolin pelaaja paremmalla pistepotentiaalilla, mutta soppari on vielä Kärppiin voimassa. Onkohan Ässissä tilaa, kun senttereitä on huhujen mukaan Davidsson, Järvinen, Ojantakanen. Laidalla Graber, joka pystyy pelaamaan keskellä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ei tarvitse enää olla huolissaan, että tuleeko Matti Järvinen Poriin.

Iso luoti väistetty..... pakistoon olisi yksi Järvinen mahdollinen mutta ehkä yksi Järvinen kerrallaan riittää
 

Belak

Jäsen
Maalisuoralla Ässät ainakin taannoin oli Antosen kanssa.

Saattaa olla, että on käynyt samoin, kuin Jami Krannilan kanssa jota myös yritettiin "kotiuttaa". Ässät oli kisassa loppuun asti mukana, mutta viimemetreillä toinen seura löi pöytään "mottipäisen" johon ei ollut enään mitään järkeä vastata.

Janne on fiksu rahan käyttäjä.
 

Kafrom

Jäsen
Toivottavasti silti uskaltaa käyttää rahaa eikä kokoa halpaa jengiä ja jätä paljoa pankkiin rahaa pahanpäivänvaralle.
Se, että käyttää rahaa fiksusti ei tarkoita etteikö maksettaisi myös niille kärkihevosille kärkihevosten palkkaa. Varsinkin kun Ässiltä löytyy organisaatiosta data-analyytikko niin uskon että juuri tuohon pelaajien hintalaatusuhteeseen pyritään kiinnittämään huomiota, eikä lähdetä yltiöpäisesti maksamaan ylihintaa vaan etsitään sitten tarvittaessa uusi kaveri ohi menneen tilalle joka sopii niihin raameihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös