PorinPoika
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Ei helvetti, toivottavasti JMA ei tule Ässiin. Surffari voi surffailla missä vaan muualla.
Ei haittaa yhtään, mutta mikä ulkomaan Liiga Juhikselle sopisi? NLA ja SHL ei riitä, DELssä pelataan sen verran kovaa että vaikea nähdä JMAta siellä.Aaltonen hakee paikkaa ulkomailta.
No eikös sitä voivoteltu, ihan valmentajaa myöden kauden jälkeen, että rinki oli todella kapea? Saadaan vähän kilpailua hei :)Jos nämä kaikki palstahuhut pitäisivät edes osittain paikkansa niin porukkaa olisi Ässiin tulossa niin paljon, että pukukoppia on pikaisesti laajennettava.
Tarvitaan kyllä vähän muutakin kuin noita ominaisuuksia, jos ensi kaudella mielitään olla parempi joukkue. Mieluummin ottaisin kuitenkin sen Antosen kuin JMA:n.Älä revi, älä raasta, älä runno.
-JMA
Pellaile!Älä revi, älä raasta, älä runno.
-JMA
Totta kai tarvitaan. JMA vain ei sovi (minun) Ässiin, koska täällä surffailijoidenkin tarvitsee joko repiä, raastaa tai runnoa edes jossain määrin.Tarvitaan kyllä vähän muutakin kuin noita ominaisuuksia, jos ensi kaudella mielitään olla parempi joukkue. Mieluummin ottaisin kuitenkin sen Antosen kuin JMA:n.
JmJ ei kyllä ole mikään surffailija vaan pelaa ihan hyvällä asenteella mutta taso hyökkäys suuntaan ei taida enää häikäistä.. Hyvin se kyllä veti omissa jopa paremmin kuin jotkut pakit omasta mielestä ja välillä vei kiekon kuin lapselta tikkarin kaksin kamppailussa.Joo meillä on jo yks yli-ikäne surffailija JMJ ei nyt mitään JMA tarvita.
Jos muut raastaa ja repii, niin mun Ässiin mahtuu yksi surffailija, joka tekee puolivaloillakin sen 35p takuutyönä.Totta kai tarvitaan. JMA vain ei sovi (minun) Ässiin, koska täällä surffailijoidenkin tarvitsee joko repiä, raastaa tai runnoa edes jossain määrin.
Graber on mun silmissä se surffailija. Todennäköisesti parantaa pistesaldoaan ensi kaudeksi.Jos muut raastaa ja repii, niin mun Ässiin mahtuu yksi surffailija, joka tekee puolivaloillakin sen 35p takuutyönä.
-
Kaikkien aaltosten, antosten ja grabereiden sijaan oma valintani olisi oma kasvatti Salminen. Jos taitavaa ei repijää, raastajaa ja runnojaa haetaan. Nyt olisi vieläpä tarjolla paljon sopivampi runko kuin viime yrittämällä. Ihan jo siksi, että johtajuushommat jää paljolti muille.
Tulipa tuosta yleisen puolen huhuketjusta mieleen, olisko se aiemmin huhuiltu Haapala ihan mahdoton? Jos ei aio jatkaakkaan Ilveksessä.
JMA:n fleguilut ei kelpaa, mutta Suomen kovin sukellusvene Haapala olis jees? En itse kyllä tuollaisia arvoja halua Ässiin.Tulipa tuosta yleisen puolen huhuketjusta mieleen, olisko se aiemmin huhuiltu Haapala ihan mahdoton? Jos ei aio jatkaakkaan Ilveksessä.
Itteä ei pahemmin haittaa kunhan antaa kaikkensa kentällä ja tekee työnsä hyvin. Näistä JMA täyttää 1/2, Haapala 2/2 ja molemmat paremmin.JMA:n fleguilut ei kelpaa, mutta Suomen kovin sukellusvene Haapala olis jees? En itse kyllä tuollaisia arvoja halua Ässiin.
Tuo oli ihan puhtaasti trollikäyttäjän heitto jolla ei ollut mitään pohjaa.Tulipa tuosta yleisen puolen huhuketjusta mieleen, olisko se aiemmin huhuiltu Haapala ihan mahdoton? Jos ei aio jatkaakkaan Ilveksessä.
Salmiset ja Aaltoset on ihan höpö höpö jutteluita.
Aivan ja ihme ettei.Sama juttu näiden Komarov/Savinainen haaveiluiden kanssa. Viimeiset pelivuodet menossa ja taso on edelleen sen verran korkealla, että palkanmaksajia löytyy Ässiä isommista seuroista. Ja sitten kun ei enää löydy niin ikääkin on se 40v.
Ihme ettei sentään Kuuselaa ole kukaan huhunnut.
Eikös Kuuselaa n. vuosi sitten tänne huhuttu. Nyt ei enää ole tarvetta edes huhuilla.Sama juttu näiden Komarov/Savinainen haaveiluiden kanssa. Viimeiset pelivuodet menossa ja taso on edelleen sen verran korkealla, että palkanmaksajia löytyy Ässiä isommista seuroista. Ja sitten kun ei enää löydy niin ikääkin on se 40v.
Ihme ettei sentään Kuuselaa ole kukaan huhunnut.