Ässähuhut ja mutut

  • 6 142 400
  • 29 325

Patamaja97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei olisi käynyt kyllä pienessä mielessäkään että rubiini olisi ässiin jatkon tehny.

Mestaruusjuna ei pysähdy!

Kumman käsialaa jatko mahtaa olla? Vuorisen vai kerttula?
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei olisi käynyt kyllä pienessä mielessäkään että rubiini olisi ässiin jatkon tehny.

Mestaruusjuna ei pysähdy!

Kumman käsialaa jatko mahtaa olla? Vuorisen vai kerttula?

Vuorisen:

"Oli helppo päätös jatkaa täällä sen jälkeen, kun olin keskustellut asiasta Janne Vuorisen kanssa”, Rubin sanoo seuran tiedotteessa."

Lainaus sk.fi
 

Patamaja97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vuorisen:

"Oli helppo päätös jatkaa täällä sen jälkeen, kun olin keskustellut asiasta Janne Vuorisen kanssa”, Rubin sanoo seuran tiedotteessa."

Lainaus sk.fi
Niin pyöri housut ja sukat jalassa ettei jaksanut loppuun asti lukea :)
 

vero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Patasydän Niklas hylkäsi Mansen puoli miljoonaa euroa ja valitsi Porin.

Vuorinen veti aikamoisen haukkarin näytön tähän väliin.
Olisihan Tappara siirto ollut Rubinin kohdalla jäätävä loikka huippujoukkueesta rutaporukkaan, muistetaan nyt pisteet 9-0 maalierolla 13-4. Tai sitten Ässät vain nokitti satkulla puolen miljoonan paperin.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
SaiPan Irving maalaa ja tappelee. Voisi sopia hyvin Ässien pakistoon, maalinteko sekä fyysisyys ei olisi pahitteeksi...
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
SaiPan Irving maalaa ja tappelee. Voisi sopia hyvin Ässien pakistoon, maalinteko sekä fyysisyys ei olisi pahitteeksi...

Olisi mukava haku. Philips vaihdossa.

Irving - Määttä. Hyvältä kuulostaisi.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Edelleen nettihuhuilu tältä aamulta väittää kivikovaan Ruuttun olevan lähdössä Saksaan.. toisaalta jos/kun Ruuttu ei ole Ässissä ensi kaudella, niin sikäli miestä on turha pidätellä. Vaikkakin edelleenkään en itse näe tarvetta ainakaan siihen, että hänestä pitäisi hankkiutumalla hankkiutua eroon

Tosin en ole koskaan oikein päässyt kunnolla selvyyteen leijonat.com sivun luotettavuudesta..

 

Bulihefe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, Porin Ässät
Mikähän järki Ruuttun pois päästämisessä olisi? Rosterin leveyttä ei koskaan ole liikaa vaikka vielä tehtäisiin hankintojakin loppukaudeksi.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Edelleen nettihuhuilu tältä aamulta väittää kivikovaan Ruuttun olevan lähdössä Saksaan.. toisaalta jos/kun Ruuttu ei ole Ässissä ensi kaudella, niin sikäli miestä on turha pidätellä. Vaikkakin edelleenkään en itse näe tarvetta ainakaan siihen, että hänestä pitäisi hankkiutumalla hankkiutua eroon

Tosin en ole koskaan oikein päässyt kunnolla selvyyteen leijonat.com sivun luotettavuudesta..

Kierrätysjätesivusto kierrättää.

Sama huhuilu Saksan maalta ensin printatussa lehdessä ja pari päivää myöhemmin netissä.
 

Tuamas

Jäsen
Jos Pata haluaa panostaa menestykseen keväällä, Ruuttua ei missään nimessä päästetä tällä kaudella pois, oli sopimus ensi kaudeksi mihin hyvänsä.

Rosteri ei ole leveä ja Ruutulla on maalintekopotentiaalia, hyvä joukkuepelaaja jne.

Toki jos todetaan, että tarkoitus on säästää fyrkkaa ja tukea Ruutun uraa Ässien menestyksen sijaan, niin sitten.

Kuitenkin taloudellinen tilanne ei sinänsä edellytä säästötoimia, jotta joukkuetta voisi vahvistaa, vaan rajoite tulee siitä kuinka kuiva markkina on.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ruuttu jos lähtis, ei tartte miettiä, ketä osa meistä ehdottaa tilalle.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Antosta kannattaa sovitella kokoonpanoon vasta ensi kaudeksi.

Vitsillä heitinkin, KooKoo ei ole vielä heittänyt pyyhettä kehään, kaatoivat eilen vieraissa IFK:n
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Jos Pata haluaa panostaa menestykseen keväällä, Ruuttua ei missään nimessä päästetä tällä kaudella pois, oli sopimus ensi kaudeksi mihin hyvänsä.

Rosteri ei ole leveä ja Ruutulla on maalintekopotentiaalia, hyvä joukkuepelaaja jne.

Toki jos todetaan, että tarkoitus on säästää fyrkkaa ja tukea Ruutun uraa Ässien menestyksen sijaan, niin sitten.

Kuitenkin taloudellinen tilanne ei sinänsä edellytä säästötoimia, jotta joukkuetta voisi vahvistaa, vaan rajoite tulee siitä kuinka kuiva markkina on.
Toisaalta jos pelaaja on ilmaissut halunsa lähteä ulkomaille per heti, eikä seura halua päästää, voi motivaatio olla aika alhaalla ja hyöty kaukalossa samoin.
Onko agentti laittanut pelaajan markkinoille statuksella heti vapaana, vai onko huhujen syynä "rikkinäinen puhelin", vapaana 1.5. alkaen?
Ässillä voi olla myös kiikarissa korvaava hankinta, mikä on jäänyt piippuun tai on vielä toteutumatta.
Niin tai näin, itse en usko Ässien tämän kauden menestykseen Ruutulla olevan osaa tai arpaa.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Kyllä Ruutun poistuminen kokoonpanosta tekisi loven tuonne. Miestä ei ole paljoa näkynyt (saigonilla), mutta se mitä on näkynyt niin on ollut posimerkkistä. Hakee hanakasti laukaisutontteja ja omaa tosiaan hyvän laukauksen, taklaa myöskin paikan tullen sekä luistin liikkuu. Jos Ruuttu lähtisi, mistä korvaaja? Tehnyt pari tärkeää maalia tällä kaudella, parempaa voi vielä odottaa koska ei selkeästikkään ole vielä päässyt parhaimpaansa.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin tai näin, itse en usko Ässien tämän kauden menestykseen Ruutulla olevan osaa tai arpaa.
Ruuttu oli jossain vaiheessa ihan ok, mutta muuten jo viime kaudella itselleni iso pettymys.

Lainauksesta olen samaa mieltä, enkä missään nimessä yhtä jyrkkä kuin esim. @Tuamas tuossa aiemmin. A- junnuista löytynee tarpeeksi pätevä korvaaja Ruutulle, mikäli hätä tulee.

Ei muuta kuin pois vaan, jos lähtöhaluja on. Palkkarahat säästöön tai hankintaan, jos sellainen löytyy.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vielä ei oo pudotuspelejä pelannut ketään, ei edes Ruuttu ja mä näen kyllä hänessä ratkaisuvoimaa juurikin pleijareissa, voin tietysti olla isosti väärässä.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Vielä ei oo pudotuspelejä pelannut ketään, ei edes Ruuttu ja mä näen kyllä hänessä ratkaisuvoimaa juurikin pleijareissa, voin tietysti olla isosti väärässä.
Olen monen muun kanssa samaa mieltä, että Ruuttu ei muuta tämän kauden Ässien tilannetta suuntaan tai toiseen. Löytyy tila kokoonpanosta, mutta vaikka lähtisi niin korvaajakin pystytään helposti järjestämään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös