Näiden kaikkien huhujen ja mutujen jälkeen Kivi vetää varmaankin seuraavaan peliin kan..Viitalan hatusta ja lyö pojan askiin.
Toivotaan ainakin, että mahdollisimman pian.
Hieman aiheesta ohi, mutta päivän Kalju-Corner podista löytyi myös Ikamainen avautuminen:
”Mun parhaat tulokset tuli, kun mä pakotin yhden GM:n kattomaan meidän kaikki pelit, kaikki harjoitukset pitkän pitkän periodin aikana ja sitten mä ilmotin, että nyt sä arvostat mitä nuo pelaajat tekee tuolla kentällä ja arvostat, tai ennemmin tiedät mitä valmentaja yrittää ja mitä pelitapaa pelataan, tiedät meidän heikkoudet ja vahvuudet. Sen laadunvalvojan, joka päättää urheilusta, täytyy tietää miten joukkue harjoittelee ja millaista pelitapaa se pelaa, tietää tasan tarkkaan millainen ilmapiiri ja vaatimustaso siellä on...
...ettei se elä jonkun Jatkoajan keskustelupalstan mukaan. Mä oon mennyt sellaseen toimistoon missä GM lukee Jatkoajan keskustelupalstaa, mitä ihmiset puhuu siellä. Sit se kysyy multa jotain kysymyksiä, että täällä ne kyselee tällasta, että et sä perkele voi olla tosissas, että sä tuijotat tota! Moni ihmettelee miksen mä oo määrättyjen urheilujohtajien kanssa tullut toimeen, niin syy on just näissä. Tai sitten ne on päissään katsomassa osa perkele pelejä.”