Ässähuhut ja mutut

  • 6 056 611
  • 28 982

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vähän erikoinen ajatuskulku. Eikös haeta mahdollisimman hyvää pakkia? Jos hän sitten on niin hyvä, että häntä voi hyvällä sydämellä kutsua ykköspakiksi, niin eikös se ole pelkästään hyvä juttu? Tuskinpa tarkoitat, että valintaa täytyy rajoittaa niin, ettei vaan ole parempi kuin muut?
Niitä odotuksia ja vaatimuksia että pitäisi tulla 30min ykköspakki en allekirjoita. Joukkueen menestymisen kannalta laadukas top4 pakki 20-22min peliajalla on se lähtökohta jolle rakentaisin. Kyse ei niinkään ole sen pakin laadusta, vaan siitä millaista roolia sille suunnitellaan ja miten sitä tullaan toteuttamaan. Terminä ykköspakki ei siis oikein minulle maistu, vaan ennemmin top4 pakki.
 

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Niitä odotuksia ja vaatimuksia että pitäisi tulla 30min ykköspakki en allekirjoita. Joukkueen menestymisen kannalta laadukas top4 pakki 20-22min peliajalla on se lähtökohta jolle rakentaisin. Kyse ei niinkään ole sen pakin laadusta, vaan siitä millaista roolia sille suunnitellaan ja miten sitä tullaan toteuttamaan. Terminä ykköspakki ei siis oikein minulle maistu, vaan ennemmin top4 pakki.
Poriman syndrooma? No, jäädään odottamaan millaisen tiukat kriteerit täyttävän pakin Kerttula löytää. Kokonaisuuden täytyy toimia, se on selvä.
 

Äänetön

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niitä odotuksia ja vaatimuksia että pitäisi tulla 30min ykköspakki en allekirjoita. Joukkueen menestymisen kannalta laadukas top4 pakki 20-22min peliajalla on se lähtökohta jolle rakentaisin. Kyse ei niinkään ole sen pakin laadusta, vaan siitä millaista roolia sille suunnitellaan ja miten sitä tullaan toteuttamaan. Terminä ykköspakki ei siis oikein minulle maistu, vaan ennemmin top4 pakki.
Outoa jos ei ykköspakki maistu, en ihan nyt ymmärrä. Eikös se olis helvetin hyvä jos kaveri on niin hyvä, että pystyisi hoitamaan 30min illassa ja paukuttaisi yv maaleja kasan siihen päälle. Varsinkin kun katsoo tuota pakiston nykytilaa.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niitä odotuksia ja vaatimuksia että pitäisi tulla 30min ykköspakki en allekirjoita. Joukkueen menestymisen kannalta laadukas top4 pakki 20-22min peliajalla on se lähtökohta jolle rakentaisin. Kyse ei niinkään ole sen pakin laadusta, vaan siitä millaista roolia sille suunnitellaan ja miten sitä tullaan toteuttamaan. Terminä ykköspakki ei siis oikein minulle maistu, vaan ennemmin top4 pakki.
Itse toivoisin, että siinä suhteessa ainakin olisi "ykköspakki" tulossa, että saataisiin ylivoimalle joku "varma" pisteiden tekijä viivalle, sillä se pesti vaikuttaa paljon ylivoiman tuloksellisuuteen.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Outoa jos ei ykköspakki maistu, en ihan nyt ymmärrä. Eikös se olis helvetin hyvä jos kaveri on niin hyvä, että pystyisi hoitamaan 30min illassa ja paukuttaisi yv maaleja kasan siihen päälle. Varsinkin kun katsoo tuota pakiston nykytilaa.
Mikäs pakiston nykytilassa on niin huonosti, että tarvitaan vapahtajaa jostain 30min&yv maaleja min. 15-pakkia? Phillips vaikuttaa pätevältä hankinnalta Liigaan. Sevänen ja Laakso on jo kokeneita pelaajia. Määttä näyttänyt pystyvänsä pelaamaan hyvällä tasolla ja Heimosalmellakin potentiaalia ottaa isompaa ruutua. Matinpalo + junnut luovat syvyyttä. Ykkös/kakkosparin pakki, jolla on upsidea hyökkäyksessä olis se mikä on luultavasti tilauksessa.

Puolustuksen kannalta suurin muutos löytyy penkin takaa ja se on tärkeintä.
 

Äänetön

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mikäs pakiston nykytilassa on niin huonosti, että tarvitaan vapahtajaa jostain 30min&yv maaleja min. 15-pakkia? Phillips vaikuttaa pätevältä hankinnalta Liigaan. Sevänen ja Laakso on jo kokeneita pelaajia. Määttä näyttänyt pystyvänsä pelaamaan hyvällä tasolla ja Heimosalmellakin potentiaalia ottaa isompaa ruutua. Matinpalo + junnut luovat syvyyttä. Ykkös/kakkosparin pakki, jolla on upsidea hyökkäyksessä olis se mikä on luultavasti tilauksessa.

Puolustuksen kannalta suurin muutos löytyy penkin takaa ja se on tärkeintä.
No jos ei muihin vertaa niin kai se riittää. Kukas tuosta porukasta tekee ne maalit ja operoi ylivoimalla?
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
En ole kyllä mistään KHL-pakista puhunut.
Ian McCoshen sieltä tuli ja nyt on joukkue kasassa.

Kova laukaus, iso karpaasi ja vahva fyysinen pelaaja. Kehutaan myös luonnetta. Tässä se isäntä siis. Kelpaa mulle ja NHL-pelejä lähes 60.

Kelpaa mulle, koska fyysinen osasto sai nyt myös lisävoimaa. Kiekollisuutta edustavat Määttä, Phillips ja Heimosalmi, jonka läpimurtoon uskon.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
No jos ei muihin vertaa niin kai se riittää. Kukas tuosta porukasta tekee ne maalit ja operoi ylivoimalla?

Tästä voi lukea:
Kiekollisuutta edustavat Määttä, Phillips ja Heimosalmi, jonka läpimurtoon uskon.
Jos vertailee muiden samalla budjetilla operoivien pakistoja, ei Ässien kalpene pahastikkaan. Ja nyt saatiin vielä parhaassa iässä oleva isäntä. Ohhoh ko alkaa näyttää jo hyvältä.

Ylivoimalla Ässillä riittää erityisosaamista myös hyökkäyksessä. Viitalaa ja Ruuttua vaan rohkeasti viivalle.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Toivottavasti puheet fyysisestä puolesta ei jää vain puheen tasolle.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Toivottavasti puheet fyysisestä puolesta ei jää vain puheen tasolle.
Mielenkiinnolla odotinkin muuten kommenttiasi, koska fyysistä pakkia olit vailla. Melkein jo ehdin epäillä, että antaisiti tunnustusta ja kehuja seurajohdolle, mutta hyvin onnistuit vieläkin välttämään!
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Mielenkiinnolla odotinkin muuten kommenttiasi, koska fyysistä pakkia olit vailla. Melkein jo ehdin epäillä, että antaisiti tunnustusta ja kehuja seurajohdolle, mutta hyvin onnistuit vieläkin välttämään!
Kehuja mistä? Että tekivät työnsä? Hyvä poika.

Aika sitten näyttää miten 'Murican pojat pärjää nykyaikaisen ringeten säännöillä. Toivottavasti saadaan sitä viihdearvoakin takaisin pelkän kliinisen suorittamisen rinnalle. Nää on näitä.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Kelpaako tuore hankinta vai onko hänkin näkemättä paska?
Riippuu täysin roolista. Tuskin hänestä yvn maestroksi on mutta toivottavasti sellsista ei odotettukaan. Harmi vain et Phillips ei myöskään ole sitä. Näkee sit kuka sen tuloksellisen ykkös pakin roolin ottaa.
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olisiko siellä Takolla tarjota Ässille vasenta laitahyökkääjää tälle kaudelle, vaikka lainalle.

Koskas sieltä Pohjois-Ameriikan leireiltä niitä pelaajia tippuu tarjolle. Ässät voisi sieltä napata itsellensä vasemman laiturin.
 

Jootu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olisiko siellä Takolla tarjota Ässille vasenta laitahyökkääjää tälle kaudelle, vaikka lainalle.

Koskas sieltä Pohjois-Ameriikan leireiltä niitä pelaajia tippuu tarjolle. Ässät voisi sieltä napata itsellensä vasemman laiturin.
Itse lähtisin ekana metsästämään rightin pakkia vähän turhan iso vastuu heimonsalmella ja ehkä matinpalollakin
 

Fuzzy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Flyers
Itse lähtisin ekana metsästämään rightin pakkia vähän turhan iso vastuu heimonsalmella ja ehkä matinpalollakin
No kuhan ny joku, on meinaan edessä melkoset vaikeudet maalinteon suhteen jos ei jotain kunnon maalihaita/viivapelotetta saada, tai siltä nyt ainakin molempien Ilves-pelien 5v5-peli vaikutti.
Joku Wänän kaltainen kaveri laittaan mustaa paikoista häkkiin, niin alkaa lyyti vähän kirjoittaa enemmän, tai sitten joku kovalämärinen kanukki tai swedu viivaan…
 

Nigi

Jäsen
Itse lähtisin ekana metsästämään rightin pakkia vähän turhan iso vastuu heimonsalmella ja ehkä matinpalollakin

Itse kaipaisin sellaista kiekollista pakkia, joka pystyy laukomaan hyvin viivasta. McCoshenilta lähti eilen yksi hyvä lämäri suoraan syötöstä, mutta ei oikein muuten sovellu takakolmioon viivamieheksi.

Phillips ei ole pelaamissaan peleissä tainnut laukoa viivasta kertaakaan maalintekomielessä, lähinnä ohjureita hakenut. Siinä vielä siis osittain katsomaton kortti ylivoimalle. Heimosalmella kyky liikuttaa kiekkoa on hyvä, mutta laukaus on olematon eikä minkäänlainen uhka vastustajan alivoimalle.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse kaipaisin sellaista kiekollista pakkia, joka pystyy laukomaan hyvin viivasta. McCoshenilta lähti eilen yksi hyvä lämäri suoraan syötöstä, mutta ei oikein muuten sovellu takakolmioon viivamieheksi.

Phillips ei ole pelaamissaan peleissä tainnut laukoa viivasta kertaakaan maalintekomielessä, lähinnä ohjureita hakenut. Siinä vielä siis osittain katsomaton kortti ylivoimalle. Heimosalmella kyky liikuttaa kiekkoa on hyvä, mutta laukaus on olematon eikä minkäänlainen uhka vastustajan alivoimalle.

Kyllä siellä viivalla on ihan riittävät laukaukset näillä maskimiehillä.

Pitäisi vaan saada se kiekko pelattua viivalle laadukkaasti ja mielellään hyvällä temmolla. Mitä hitaampaa, sen enemmän aikaa on kassarilla pysyä mukana.

Ässien yv on niin hidas, että siinä ei ole käytännössä mitään uhkaa missään.
 

Nash-ty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse kaipaisin sellaista kiekollista pakkia, joka pystyy laukomaan hyvin viivasta. McCoshenilta lähti eilen yksi hyvä lämäri suoraan syötöstä, mutta ei oikein muuten sovellu takakolmioon viivamieheksi.

Phillips ei ole pelaamissaan peleissä tainnut laukoa viivasta kertaakaan maalintekomielessä, lähinnä ohjureita hakenut. Siinä vielä siis osittain katsomaton kortti ylivoimalle. Heimosalmella kyky liikuttaa kiekkoa on hyvä, mutta laukaus on olematon eikä minkäänlainen uhka vastustajan alivoimalle.
Kunhan saadaan Phillips takasin kentälle niin uskon, että tuo selkoa tuohon ylivoimaan.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuli vaan mieleen, jos vasemmalle laidalle olisi joku toive. Ennen kauden alkua oli huhuissa Antti Tyrväinen eikä taida olla sopimusta mihinkään. Mulle kelpaisi ja olisi sopivan vmäinen kaveri, ei välttämättä tehoja toisi, mutta voisi sopia tuohon taistelevaan nippuun. Tyrväinen - Järvinen - Erholtz, vaikka noin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös