Ottaisin kiljuen vastaan. Jallu loppu kato...A. Raanta, pomminvarma.
Ottaisin kiljuen vastaan. Jallu loppu kato...A. Raanta, pomminvarma.
Pelaajalistaan pelinmeroita päivitetty, Talaja #20 ja Juhola #19. Lisäksi Kalle Myllymaan numero vaihtunut 32 -> 87 ja Samuli Aaltosen 41 -> 47.
Siitä voi alkaa virittelemään spekulaatioita ketkä tulossa numeroille 32 ja 41?
Hän tuskin on kauheasti pelinumeronsa päälle katsova... #19, #24, #29...David Ullström on ainakin pelannut numerolla 41 joissain seuroissa. Tällä kaudella ei pelaa tuolla numerolla.
Nuorisosta kaks vaihtamut numeroita tulevalle kaudelle, eli Aaltonen (41 > 47) ja Myllymaa (32 > 87). Eivätkä he tietääkseni U20-sarjassa oo noilla uusilla numeroilla ennen pelanneet.
Siitä voi alkaa virittelemään spekulaatioita ketkä tulossa numeroille 32 ja 41?
Molempien pelaajien pelinumerot edelleen vapaana. 71 ja 23Kristian Kuusela ja Aleksi Elorinne.
Michael Ryan tyylinen haku olisi. Eli kaveri, jota ei todennäköisesti Poriin saataisi ilman loukkaantumisia. Kakspiippusia juttuja, toisaalta Ässien kaltaisella budjetilla operoivilla joukkueilla ei olisi varaa hassata äyrejä sairastupalaisiin, toisaalta sitten taas menestys on äärimmäisen epätodennäköistä ilman tällaisia high risk - high reward -hankintoja.Ullström olisi kyllä omalla tavallaan Ässien näköinen hankinta: lonkkaoperaatio ennen kauden alkua, kolme peliä tammi-helmikuussa ja kausi ohi aivotärähdyksen vuoksi.
41 Joku kovempi nimi, kun saa näköjään numeronkin otettua toiselta. 32 äkkiä tuntuisi maalivahdin numerolta.
Jos se nro on sittenkin 40 ja se on hän? Sebastian Wännström at eliteprospects.com
…lisää juttuja.
Samuli Aaltonen pelasi junnuissa numerolla 14, ja liigaan noustessaan otti 41 kun 14 oli varattu. Miksi nyt ei ottanut 14 kun se olisi vapaana? Paljastiko Aaltosen numeron vaihto kahden tulevan pelaajan numerot, 41 ja 14?
Kalle Kossila on pelannut aiemmin usein numeroilla 11 ja 14, ja 11 on Ässissä jäädytetty.
41 voisi olla vaikka maalivahti Ruotsista, Niklas Rubin.
Kotimaiset hankinnat on vuotanut niin hyvin lehtiin, että tulisiko peräti kaksi ulkomaalaista nyt? Itse en usko, että Hämeenahon kanssa lähdetään tekemään tällaista arvuutteluleikkiä. Tulisi hieman Jokerit ja Raskin pikselijulkistus mieleen, jos näin toimittaisiin, vaikka huippulupaava pelaaja toki kysymyksessä.”Tylsää kun julkistukset on jo tiedossa etukäteen.”
”Voisi nyt antaa jotain vinkkiä”
Olisko maanantaina sitten ”32” vuoro…?
No kyllähän se nyt sitten on selvä.
pvm+kello+pratun ehdottama numero 22+4+12+41=79
7+9=16
Johs jooris on pelannut pääasiallisesti numerolla 16.
Jooris teki viime kaudella 25 tehopinnaa ja Ässissä numerolla 16 pelaa Feetu Knihti joka teki 6 pinnaa.
25+16+6=47
Parrun numero oli 47 ja kaudella 2016 Parru otti sattumalta myös 47 jäähyminuuttia.
4+7+4+7=22, joka taas oli Kuparsien pelinumero.
Näistä kun yhdistellään 16+22+47=85 ja siitä miinustetaan ensin Parrun tehopisteet v16 eli kolme, ja jaetaan tässä mainittujen pelaajien määrällä tulee 20,5. Se on vähän pienempi versio Maven numerosta 21, joten uusi hankinta on melko selvästi Otto Kivenmäki joka palaa Poriin pelaamaan numerolla 73. 7*3 muuten on 21.
Tälläsillä päivämäärä lisäyksillä ei ole markkinoinnin kanssa käytännössä mitään tekemistä. Vai onko Ässät jossain vihjanneet, että seuraavan julkistuksen päivämäärä näkyy siellä? Kyllä nuo lisätään ihan meidän 23/7 seuraavien "iloksi". Ässien markkinointi pelaajauutisissa on "Pelaajauutisia klo 12:00" jonka jälkeen lisätään youtubeen videopätkä ja pieni haastattelu.Vähän veikkaan, että tänään julkaistaan Hämeenaho. Tuo maanantain päivämäärä sitten lisättiin heti, kun täällä palstalla tyrmättiin, että Hämeenahoa ei saisi julkaista tällaisessa "hypetysleikillä". Nyt kun pelaajia julkaistaan tällä tyylillä AINAKIN kaksi, niin nyt on vain vaihdettu yleistä julkaisumetodia eikä tämä "hypetysleikki" ole vain Hämeenahoa varten räätälöity.
Markkinoinnin kannalta ajateltuna on aika tavanomaista tehdä kampanjoita useammalla tavalla ja vertailla näiden metodien tuloksia. Näin voidaan tietopohjaisesti kehittää markkinointia parempaan suuntaan. Eli markkinoinnin näkökulmasta tämä on ihan perusteltua.