Linkkiä Mika Niemen lopettamisuutiseen? Mennyt itseltä ohi.
Eli mies ei ilmeisesti ole virallisesti itse ilmoittanut ammattilaisuransa olevan ohi, vaan lähinnä spekulaatiotasolla vielä mennään. Hänen tälle palstalle kirjoittavalla lähi-/kaveripiirillään saattaisi jotain tietoa kyllä olla.Voihan hän jossain KarhuHT:ssa vielä höntsäillä mutta Liigakiekkoilijan ura on kyllä auttamatta ohitse. Kunnioitettavan pitkän uran teki ja pääsi kokeilemaan vielä muutakin sarjaa kuin vain kotimaista Liigaa.
Eli mies ei ilmeisesti ole virallisesti itse ilmoittanut ammattilaisuransa olevan ohi, vaan lähinnä spekulaatiotasolla vielä mennään.
Meni itse asiassa ohi tuo korkin viesti. Näköjään junnujen valmentajana siis.No jos et luota @korkki sanaan niin sovitaan sitten näin. Liigassa ei tule enää pelaamaan, tuskin muuallakaan ammattilaisena.
Eli mies ei ilmeisesti ole virallisesti itse ilmoittanut ammattilaisuransa olevan ohi, vaan lähinnä spekulaatiotasolla vielä mennään. Hänen tälle palstalle kirjoittavalla lähi-/kaveripiirillään saattaisi jotain tietoa kyllä olla.
Syksyllä jossain todettiin, että meni Slovakiaan, ainakin Sasha Huttunen twiittasi niin. Faktaa ei löytynyt.
"Johtavan" mukaan Ässät ei ole enää lähestynyt Härkälää valmennuskuvioissa. Tämä kuultuna Hämeen Sanomien kiekkokiukaasta.Eli toivottavasti tieto Härkälästä on samanlainen ankka.
Itse veikkaan Kiven jatkavan tämän kauden jälkeenkin, ja sitten hänen opeillaan koulitaan a-junnuista kovia pelimiehiä. Tämän kauden joukkueesta Karri valitsee mieleisensä pelaajat siihen tueksi, ja heidät koitetaan pitää."Johtavan" mukaan Ässät ei ole enää lähestynyt Härkälää valmennuskuvioissa. Tämä kuultuna Hämeen Sanomien kiekkokiukaasta.
Alan myös kallistumaan samalle kannalle. Miksi etsiä jotain uutta valmentajaa tohon kovalla riskillä, kun sopiva mies on jo paikalla? Tämä tietysti sillä edellytyksellä, ettei Kivellä ole muita suunnitelmia, mutta en oikein usko siihen. Vai onko niin, että Kerttula ei oikein niele niin vahva-asemaista valmentajaa kuin Kivi, joka osaa myös olla melkoisen jääräpäinenkin.Itse veikkaan Kiven jatkavan tämän kauden jälkeenkin, ja sitten hänen opeillaan koulitaan a-junnuista kovia pelimiehiä. Tämän kauden joukkueesta Karri valitsee mieleisensä pelaajat siihen tueksi, ja heidät koitetaan pitää.
No, en mä noita kolmea heti myisi. Moutrey kun näyttäs hiukka hauista ja ottaisi vaiks yleisön mieliks parit myllyt, olis jees. Juhola pelasi kuitenkin eilen ihan pirteästi ja luisteluvoimaisena kaverina käyttökelpoinen, en nyt vielä luovuta hänen osaltaan. Lukka tullut monen sylkykupiksi, mutta on edelleenkin sitä aihiota vaikka mihin, Kivi saa hänestä vielä enemmän irti, pelutti häntä kuitenkin ihan hyvän ajan, sai av vastuuta, jota ei aiemmin isosti ole saanut.Lindsteniä ja Wallia ei kukaan näytä huolivan, joten laitetaanpas seuraava erä myyntiin. Näistä voisi saada jonkun menemäänkin, eli : Moutrey, Lukka ja Juhola. Jokainen kolmikosta on ollut pettymys, mutta voisivat jotain joukkuetta vielä kiinnostaa. Kärjelle vielä sauma Kiven opeilla nousta takaisin huipulle, mutta kun lopulliset tyhjennysmyynnit aloitetaan, niin silloin on pakko luopua Japistakin.
Hauiksen näytöllä vaan ei peliäkään voiteta. Pitäis osata oikeesti pelata myös ja saada kiekkoa maaliin tai ainakin järjestellä niitä paikkoja muille.No, en mä noita kolmea heti myisi. Moutrey kun näyttäs hiukka hauista ja ottaisi vaiks yleisön mieliks parit myllyt, olis jees. Juhola pelasi kuitenkin eilen ihan pirteästi ja luisteluvoimaisena kaverina käyttökelpoinen, en nyt vielä luovuta hänen osaltaan. Lukka tullut monen sylkykupiksi, mutta on edelleenkin sitä aihiota vaikka mihin, Kivi saa hänestä vielä enemmän irti, pelutti häntä kuitenkin ihan hyvän ajan, sai av vastuuta, jota ei aiemmin isosti ole saanut.
Hauiksen näytöllä vaan ei peliäkään voiteta. Pitäis osata oikeesti pelata myös ja saada kiekkoa maaliin tai ainakin järjestellä niitä paikkoja muille.
Jouka taasen on jo 150 peliä tahkonnut Liigaa ja useamman valmentajan mukana peliä harjoitellut. Ei vaan lähde. Nelosen kiertolainen näillä näytöillä edelleen. Ei yhtään korkeammalle ja ei mitään erityisosaamista ole. Ja se lasinen kroppa vielä. Antaisin kyllä molempien mennä.
Lukka ei ole kyllä enää entisaikojen tasolla millään muotoa. En tiedä mikä hintalappu hänellä on, mutta uskoisin panokseen nähden aivan liian kova. Voisi olla yksi mahdollinen vaihtopalanen. Parasta ennen päivä on kyllä mennyt. Joskus pientä valoa on tunnelin päässä, mutta vain joskus.
Ei ole reenannut kauden jälkeen enään yhtään ja on Maven parina olisko C junnujen koutsina. Liigakiekkoilijaa hänestä ei enään tule se nyt on ihan selvä asia. Eikä ole sen tyylinen että pitäisi tiedoitustilaisuuksia lopettamisesta.Eli mies ei ilmeisesti ole virallisesti itse ilmoittanut ammattilaisuransa olevan ohi, vaan lähinnä spekulaatiotasolla vielä mennään. Hänen tälle palstalle kirjoittavalla lähi-/kaveripiirillään saattaisi jotain tietoa kyllä olla.
Kelpaisi kyllä ja olisi sitä kuuluisaa potentiaalia maalintekoon, mahtaneeko tilipussi olla aika iso edelleenkin. Vaasassa hänen peräänsä myös haikaillaan. Sopimus Tapparan kanssa vuoteen 2023, että sillee.Eilen kun kattelin Tappara-peliä niin tuli mieleen josko se ranskis olisi mahdollista saada Poriin kun kerran nykyisellään on nelosen laidassa.Tommi vois tarjota vaikka Killistä vaihdossa koska Porissa hänellä ei kulje vaikka saisi pelata kenen kanssa.
Samaa mutuilua jos jatkaisi, niin lähtijänä voisi ollakin Vainio?Mutuna vaan, kun Dufva ei ota Kerästä edes kokoonpanoon, että olisiko mahdollista haaveilla vaihtokaupasta Ässien kanssa (johon kuuluisi Lindsten ja Walli)?!
Tiedän että on kaukaa haettu, mutta haaveilu ei ole kielletty, sillä onhan me Riston ylijäämistä saatu jo Erholzikin *hymiö*.
Mutuna vaan, kun Dufva ei ota Kerästä edes kokoonpanoon, että olisiko mahdollista haaveilla vaihtokaupasta Ässien kanssa (johon kuuluisi Lindsten ja Walli)?!
Tiedän että on kaukaa haettu, mutta haaveilu ei ole kielletty, sillä onhan me Riston ylijäämistä saatu jo Erholzikin *hymiö*.
Millanes päätös siel o sit duunattu?Päätös Ässien ensi kauden päävalmentajasta on tehty.
Itselläni ei mitään hajua, toivottavasti päättäjillä on. Päätös on kuitenkin tehty.Millanes päätös siel o sit duunattu?