Ei muuta kun Seepran seuraksi "Älä Huomioi" -listalle! Heippa! Ei sul siel yksinäist tule kuitenkaan!Ne ajat on Liigassa ohi. Ja hyvä niin. En tiedä mitään aivottomampaa kuin tappelut, paitsi sovitut tappelut.
Ei muuta kun Seepran seuraksi "Älä Huomioi" -listalle! Heippa! Ei sul siel yksinäist tule kuitenkaan!Ne ajat on Liigassa ohi. Ja hyvä niin. En tiedä mitään aivottomampaa kuin tappelut, paitsi sovitut tappelut.
Valkoista savua ilmassa!
edit. jahas :D Juuri samaan aikaan uutinen ulos.
Tehkää meille iso palvelus ja hakekaa äkkiä Jesse Joensuu sinne Poriin.
Ilves on huhujen mukaan etsimässä laituria vaihtokaupalla. Kerttulahan teki jo kerran heidän kanssa vaihdon Peltomäki -> Matinpalo. Saiskohan vielä junailtua Lindstenin Ilvekseen ja sieltä tilalle sentteri Saarelan tai Sebokin?
Ei millään :D Lindsten näyttää pysyvän tosi huonosti kasassa. Toivottavasti Ilves ei haksahda tähän. Meillä on omasta takaakin lasisia pelaajia.
No teillä on sen verran kova keskikaista, että sieltä luulisi jonkun joutavan. Onko Sebokin saikulla? Siinä olisi hyvä vaihtokauppa...
Eihän Ilveksellä ole edes "täyttä" hyökkäystä. Yhtään ylimääräistä hyökkääjä ei ole, etenkään loukkien takia.
Ei todellakaan yhtään pitkäaikaisvemppaa tänne! Terveitä pelaajia kiitos!Peltola tänne.
Siinä olisi hyvä pelaaja Ässiin parin vuoden lapulla. Kelpaisi ainakin itselle.
Ei tommosel sais tarjota Suomessa mitään muuta ko paikkaa A-junnuissa. Hyvä pelaaja joo mutta ei tuollainen junnu saa päättää itse paljonko pelaa ja missä ketjussa jne. Ylimielinen mulkku koko jätkä.Superlupaus Brad Lambertille, 17, etsitään uutta seuraa – Pohjois-Amerikasta tärähti villi huhu
Superlupaus Brad Lambertille, 17, etsitään uutta seuraa – Pohjois-Amerikasta tärähti villi huhu
Siinä olisi hyvä pelaaja Ässiin parin vuoden lapulla. Kelpaisi ainakin itselle.
Isäukko taas kaupittelemassa muualle. Olisi 17 vuotiaalle jo neljäs organisaatio. Aika järkevää touhua… :DEi tommosel sais tarjota Suomessa mitään muuta ko paikkaa A-junnuissa. Hyvä pelaaja joo mutta ei tuollainen junnu saa päättää itse paljonko pelaa ja missä ketjussa jne. Ylimielinen mulkku koko jätkä.
Isäukko taas kaupittelemassa muualle. Olisi 17 vuotiaalle jo neljäs organisaatio. Aika järkevää touhua… :D
Ok itse en tunne Lambertia mutta jos sinä tunnet hänet ja on tietoa että on ylimielinen ja mulkku niin ei sitte mitään.Ylimielinen mulkku koko jätkä.
Ylimielinen varmasti, mut eiks mulkku ole isompi?Ok itse en tunne Lambertia mutta jos sinä tunnet hänet ja on tietoa että on ylimielinen ja mulkku niin ei sitte mitään.
No kuten tiedät, niin henkilökohtaisesti en poikaa tunne. Enkä tiedä kumpi heistä on ylimielinen mulkku isä vai poika vai molemmat mutta ei tuo kovin hyvää mainosta junnulle ole tuonne ison veden taa, että joka vuosi yritetään toiseen organisaatioon. Ei Lambergin näytöt mitään Eric Lindroosin tasoa ole.Ok itse en tunne Lambertia mutta jos sinä tunnet hänet ja on tietoa että on ylimielinen ja mulkku niin ei sitte mitään.
Ylimielinen varmasti, mut eiks mulkku ole isompi?