Ässähuhut ja mutut

  • 6 080 064
  • 29 084
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Pahoittelut, mennyt täysin ohi että tämä on jossain jo julkistettu.

Kerttula sanonut että 19 sopimusta on jo, mutta itse olin siihen hieman skeptinen, ja olen vieläkin.

Sitä tuossa viime viikolla sanoinkin että 15-20 sopparia olisi valmiina niin menee siihen Kerttulan haarukkaan, sekä siihen mitä itse kuvittelisin.

Tuo mainittu 19 tuskin oli valehtelua, mutta epäilisin itse että "19 sopparia on pöydällä allekirjoituksia vailla, pientä hienosäätöä vain enää" oli se tilanne.
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Ja tosiaan, se Peltomäki on jatkamassa SaiPassa kuten SK kertoi. Hyvin nuo SK tiedot ovat osuneet, joten yllätyksenä tuli minulle että Kotkansalo olisikin menossa HPK, eikä sinne Hifkiin.
 

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Kerttula sanonut että 19 sopimusta on jo, mutta itse olin siihen hieman skeptinen, ja olen vieläkin.

Sitä tuossa viime viikolla sanoinkin että 15-20 sopparia olisi valmiina niin menee siihen Kerttulan haarukkaan, sekä siihen mitä itse kuvittelisin.

Tuo mainittu 19 tuskin oli valehtelua, mutta epäilisin itse että "19 sopparia on pöydällä allekirjoituksia vailla, pientä hienosäätöä vain enää" oli se tilanne.
Kerttula ei ole mitään 19 sanonut, vaan sanoi, että sopimuksia on yhtä monta kuin viime vuonnakin tähän aikaan. Tuo 19 on tulkintaa tuosta. Lienee aika lähellä totuutta kuitenkin.
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Kerttula ei ole mitään 19 sanonut, vaan sanoi, että sopimuksia on yhtä monta kuin viime vuonnakin tähän aikaan. Tuo 19 on tulkintaa tuosta. Lienee aika lähellä totuutta kuitenkin.

Ok, I stand corrected. Ymmärsin muiden puheista että oli Kerttula näin sanonut, my bad.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Tuo 19 on tulkintaa tuosta. Lienee aika lähellä totuutta kuitenkin.

+/- pelaaja sinne tänne. Tärkeintä kuitenkin on, että jatkoja ja uusia soppareita on varmasti kassakaapissa, niistä tiedotetaan kyllä ennen kesää
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Itsekin haluaisin nähdä täydessä pelikunnossa olevan, motivaatiota täynnä olevan Niemen ensi kaudella. Eihän mies ole ikinä ollut raketti ja tuntuu että tällä kaudella otteet ovat heikenneet vielä kauden edetessä. Se saattaisi viitata jonkinlaisiin motivaatio-ongelmiin joko omista otteista johtuen tai sitten joukkueen tilanteesta johtuen. Otteet paranivat hetkeksi kun sai pelata Salmisen rinnalla, mutta hiipuivat sitten taas ennen uutta loukkaantumista.

Siimaa en liikaa halua antaa, mutta en usko että mies olisi korvattavissa samalla hinnalla ja toisaalta jokainen tällä palstalla tietää mihin täydessä kunnossa oleva motivoitunut Niemi pystyy.

Vuoden sopimusta Mikalle kiitos. Vaikka sitten koeajalla syyskuun loppuun asti.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse haluaisin nähdä Jeesuksen toisen tulemisen, mutta jokainen elämää seurannut varmaan tietää kuinka todennäköistä se on. Mika Niemi oli hyvä pelaaja, mutta ei ole enää. Ei missään nimessä saa antaa enää jatkaa Ässissä vaan nyt on päästävä Niemestä eteenpäin. Pärjäisikö Mestiksessä? En ole varma.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt viimeisessä pelissä voikin seurata noita ässäpelureita, joilla ei vielä ole ensi kaudeksi sopimusta ja kannattaa seurata ensi kauden peluriamme Ruuttua.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Nyt viimeisessä pelissä voikin seurata noita ässäpelureita, joilla ei vielä ole ensi kaudeksi sopimusta ja kannattaa seurata ensi kauden peluriamme Ruuttua.

Ruuttu painoi tähän peliin maalin numero 14 tälle kaudelle. Tuolla määrällä tuo Padan kakkos- tai kolmosketjuun kaivattua leveyttä, jos nyt tulee Ässiin.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Jos Niemen ikäinen ammattiurheilija ei osaa pitää itseään kunnossa, niin miksi pitäisi antaa aina uusi mahdollisuus? On ollut yksi suosikeistani, mutta aika on ajanut armotta hänestä pelaajana ohi. Kiitos ja hyvästi.
Tuolla perusteella siis koko joukkueelle voi toivottaa saman.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ruuttu painoi tähän peliin maalin numero 14 tälle kaudelle. Tuolla määrällä tuo Padan kakkos- tai kolmosketjuun kaivattua leveyttä, jos nyt tulee Ässiin.

Ruuttu kelpaa ja liukkaista kalpalaisista menisi joku muukin.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Itsekin haluaisin nähdä täydessä pelikunnossa olevan, motivaatiota täynnä olevan Niemen ensi kaudella. Eihän mies ole ikinä ollut raketti ja tuntuu että tällä kaudella otteet ovat heikenneet vielä kauden edetessä. Se saattaisi viitata jonkinlaisiin motivaatio-ongelmiin joko omista otteista johtuen tai sitten joukkueen tilanteesta johtuen. Otteet paranivat hetkeksi kun sai pelata Salmisen rinnalla, mutta hiipuivat sitten taas ennen uutta loukkaantumista.

Siimaa en liikaa halua antaa, mutta en usko että mies olisi korvattavissa samalla hinnalla ja toisaalta jokainen tällä palstalla tietää mihin täydessä kunnossa oleva motivoitunut Niemi pystyy.

Tietääkö? Alkaa meinaan olla sen verran aikaa niistä parhaista näytöistä.

Niemen hankinnasta tehtiin viime kesänä palstalla kohtalonkysymys ja yhä edelleen jotkut jaksavat selitellä kaiken parhain. Mutta ei näin rumaa floppia ole nähty Ässissä aikoihin.

Niemi oli aikanaan suuria suosikkejani ja selitellyt olen itsekin hänen puolestaan joskus omalta osaltani. Mutta ainakaan ilman try outia hänellä ei pitäisi olla joukkueeseen enää mitään asiaa.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tietääkö? Alkaa meinaan olla sen verran aikaa niistä parhaista näytöistä.
Vielä syksyllä ajattelin itse, että alla on ainoastaan yksi surkea kausi. Nyt niitä on kuitenkin kaksi ja se alkaa todella olemaan pohdinnan paikka, että onko tämä jo lopun alkua miehen uralla.

Kyllähän melkein try-outin kautta pitäisi paikka lunastaa tulevalle kaudelle. Toisaalta itse toivoisin myös, että kritiikki ei menisi turhan mauttomaksi Niemen kohdalla ja muisti riittäisi ihmisillä vähän pidemmällekin kuin tähän kauteen.
 
Niemen hankinnasta tehtiin viime kesänä palstalla kohtalonkysymys ja yhä edelleen jotkut jaksavat selitellä kaiken parhain. Mutta ei näin rumaa floppia ole nähty Ässissä aikoihin.
On ainakin Lindsten vielä kovempi floppi.

Ei silti Niemikään onnistunut. Nopeampi pitäisi olla luistimilla, jotta pärjäisi vielä tällä tasolla.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Niemen hankinnasta tehtiin viime kesänä palstalla kohtalonkysymys ja yhä edelleen jotkut jaksavat selitellä kaiken parhain. Mutta ei näin rumaa floppia ole nähty Ässissä aikoihin.

Niemen floppaamisen määrästä täällä on varmasti niin monta näkemystä kuin on kirjoittajaakin, koska eri ihmisillä oli varmasti hyvin erilaiset odotukset miehen kauden suhteen. Itsekin tietysti paljon mikään en odottanut, mutta sitten yhtään mitään en käytännössä saanut.. totta kai loukkaantuminen heti kauden toisessa vai kolmannessa ottelussa pilasi Niemen(kin) kauden, mutta ei silti ole mikään selitys tuolle lopputulemalle ole. Ei ihme jos Niemen kanssa ei nyt sitten edes keskustella jatkosta..

Mutta hälyttävää on se jos ne täällä olleet tiedot pitävät paikkansa, että Ässiin oli alkusyksyllä tarjolla sekä Niemi että Kontiola. Ja näistä sitten päädyttiin Niemeen.. että ottia tuota.. terveisiä vaan Kerttulalle, tällaisiin arviointivirheisiin ei yksinkertaisesti ole Ässien kaltaisessa seurassa varaa
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä se muisti riittää, ei siitä ole kyse, enemmän mietin kauanko asioita voidaan perustella vanhoilla näytöillä.
En tarkoittanut sinua, vaan ikävää porilaista tapaa tehdä yhdestä pelaajasta sylkykuppi kaikkeen. Kritisoida saa ja pitääkin. Sen sijaan, kun törmännyt facessakin kommentteihin tyyliin "en osta kausaria, jos Niemi jatkaa" on mielestäni aika tyylitöntä mestarijoukkueen ykkössentteriä kohtaan. Surullistahan se on katsoa, kun mies on vain varjo entisestään, mutta sen ei saisi mitätöidä kaikkea sitä hyvää, mitä joskus on seuran eteen tehnyt. Tällä siis viittaan edelleen puheen ja kirjoitusten sävyyn. En siihen etteikö saisi kritisoida tai mies ansaitsisi vanhoilla näytöillä diilin.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Kyllä se muisti riittää, ei siitä ole kyse, enemmän mietin kauanko asioita voidaan perustella vanhoilla näytöillä.

Vieläkö on valmiuksia saada fysiikkaa kuntoon, mitä ikinä nyt sitten onkaan haitannu viime kaudet.

Ei se vanhemmiten varmasti ainakaan helpommaksi muutu, varsinkin kun muutenkaan luistelu ei oo ollu laskettavissa erityisvahvuudeksi.

Kun sille aikanaan Kivenmäkeä ja Luomalaa sentteröineelle nuorukaiselle on tullut mittariin 33-vuotta. Kuparisen Liigaura päätty samassa iässä, toki kävi vielä Italiassa vetämässä kauden verran.

Mites muuten Kuparinen, mikäs on hänen statuksensa junnupuolen valmentajana?
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
En tarkoittanut sinua, vaan ikävää porilaista tapaa tehdä yhdestä pelaajasta sylkykuppi kaikkeen. Kritisoida saa ja pitääkin. Sen sijaan, kun törmännyt facessakin kommentteihin tyyliin "en osta kausaria, jos Niemi jatkaa" on mielestäni aika tyylitöntä mestarijoukkueen ykkössentteriä kohtaan.

No tuo on toki asia erikseen, ei syytä puolustella. Vanha totuus on että siinä kohtaa missä toisilla on patasydän on joillakin pata-persereikä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös