Ja tuossakin hinnassa taitaa olla ota kolme maksa kaksi alennus.
Itse vieläkin elättelen toiveita, että Kerttula ja Sakke on jotkut yhteiset sopat keittänyt ja Sakke tullaan vielä tällä kaudella Ässissä näkemään. Katsotaan nyt kuinka pitkään soppariin Ässien rahat riittää ja kuinka pitkään Sakke haluaa lomailla. Ei tuo joukkue silti varsinaisesti "tarvitse" lisää käsiä, vaan enempikin laatua bottom6 osastolle. Tai siis tarvitsi. Ikosen hankinnan myötä tuo osasto on ihan ok.
Silti, kuka hullu ei haluais Sakkea tohon Ässiin? Vaikka Sakke ei toisi joukkueeseen johtajuutta sillä klassisella tavalla, mikä monelle tulee asiasta puhuttaessa mieleen, niin Sakke on tuloksen tekemisen osa-alueella varsin äijä tasoa eikä paljoa kysele vaan tekee. Muut on tolla osastolla vähän poikasia. Tässä mielessä Sakke vois osaltaan tuoda kaivattua johtajuutta joukkueeseen.
Sakke varmasti kelpaisi monelle meistä, minä mukaan lukien. En kuitenkaan hakisi Kerttulan saappaissa ensisijaisesti laituria.
Jos olisin Kerttula, niin lista olisi.
1. Maalivahti.
Nyt näyttää siltä, että Kerttula luottaa Tirroseen siksi aikaa, kun Aittokallio on kehissä ja sen jälkeen mennään näillä kahdella (kunnes Söderström kehissä). Eli ilmeisesti Kerttula on eri mieltä minun kanssani.
2. Pakki.
Varsinkin jos Niemeläinen lähtee myös Borgmanin ohella.
3. Jos rahaa jää, niin sitten ehkä hyökkäyspäähän jotain. Ehkä se Sakke, jos sentterit toipuvat riviin ennakoidusti.