Ässähuhut ja mutut

  • 6 056 611
  • 28 982

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Heitänpäs tähän sellaisen mutun että Jesse Joensuu voisi olla vielä ennen joulua Ässien saatavilla. KHL-kausi näemmä menee ihan vitukoille kun otteluja perutaan tai skippaillaan ihan muuten vaan. Nytkin Neftehimikin piti pelata Riiassa, mutta se stoppas seitsemään positiiviseen korona-testiin ja joukkuetta ei päästetty Latviaan tautia levittämään. Yhden sun toisen venäläisjoukkueen tilanne on varmaan saman lainen. Jokruilla piti olla neljän kotipelin putki, mutta nyt ilmeisesti nekin perutaan kun/jos Jokerit laitetaan karanteeniin 2 viikoksi. Nähtäväksi jää siirretäänkö ottelut toiseen ajankohtaan vai tuomitaanko Jokerit hävinneeksi ne kaikki 0-5.
Joo, Jesse vaan kotiin, se kelpaisi varmaan kaikille. Koomista vai pikemminkin tragikoomista toi touhu KHLlässä. Sääli sikäli, että kumminkin hyvää kiekkoa olisi tarjolla, kuten pari näkemääni peliä on ollutkin.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Höpöhöpöjä. Kukaan ei ole porannut mistään eikä pelaajat anele mitään pelipaikkoja vaikka olisi mikä virus. Itse olen edelleen sitä mieltä, että kaikkien agenttien kanssa pitää tulla toimeen tuossa tehtävässä kuin Kerttula. Ja voi vastata suoraan jos on kiinnostunut tai ei ole kiinnostunut jonkun pelaajan palveluista niin kaikki pääsee eteenpäin.

Totta kyllä tuokin, että pitäisi tulla kaikkien agenttien kanssa toimeen tuossa Kerttulan hommassa, eikä ylenkatsoa joitain. Ja sikäli samaa mieltä tuosta loppuosastakin, mutta jos vielä pitää avoimena tarvetta (itsellensä).

Ja jos omana mielipiteenä pohtii tuon Niemen hintaa ja pelaamista Ässissä, niin tuolla hinnalla olisi melkeinpä "pakko", tai vähintään hyvä, ottaa pelaamaan vaikka nelossentteriä. Jos kesä ei oo mennyt kurlaamisessa, niin mahdollisuudet on vaikka mihin. Kerhoon en ehkä ottaisi tuolla hinnalla. Mutta tuossa Ässien yhdistelmässä voisi olla jotain.

Että silleen...
 

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Totta kyllä tuokin, että pitäisi tulla kaikkien agenttien kanssa toimeen tuossa Kerttulan hommassa, eikä ylenkatsoa joitain. Ja sikäli samaa mieltä tuosta loppuosastakin, mutta jos vielä pitää avoimena tarvetta (itsellensä).

Ja jos omana mielipiteenä pohtii tuon Niemen hintaa ja pelaamista Ässissä, niin tuolla hinnalla olisi melkeinpä "pakko", tai vähintään hyvä, ottaa pelaamaan vaikka nelossentteriä. Jos kesä ei oo mennyt kurlaamisessa, niin mahdollisuudet on vaikka mihin. Kerhoon en ehkä ottaisi tuolla hinnalla. Mutta tuossa Ässien yhdistelmässä voisi olla jotain.

Että silleen...
Puhut kovalla uholla, mutta tiedätkö oikeasti mistään mitään? Roikut täällä Ässien palstalla vittuilemassa milloin mistäkin omasta päästäsi, menetkö totaalisen lukkoon, jos joku vastaa samalla mitalla takaisin?
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Joo, Jesse vaan kotiin, se kelpaisi varmaan kaikille. Koomista vai pikemminkin tragikoomista toi touhu KHLlässä. Sääli sikäli, että kumminkin hyvää kiekkoa olisi tarjolla, kuten pari näkemääni peliä on ollutkin.
En ymmärrä tuota Jokerien rimpuilua, oli alusta asti ihan päivänselvää, että matsien pelaaminen Suomessa ei tule onnistumaan. Toivottavast Jesse sanoo Venäjälle muuttoehdotuksille kiitti mut ei kiitti.

Täällä on tilaa isollekin miehelle!
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Puhut kovalla uholla, mutta tiedätkö oikeasti mistään mitään? Roikut täällä Ässien palstalla vittuilemassa milloin mistäkin omasta päästäsi, menetkö totaalisen lukkoon, jos joku vastaa samalla mitalla takaisin?

Tuota, tuota. Mites nyt olen oikein erikoisemmin vittuillut. Tai lukkoon mennyt? Jotenkin tuon oman viestisi tasoiset pläjäykset kertovat melkoisesta itseluottamuksen puutteesta, kun et taannoin edes enää osannut vastata kysymykseen.

Hyvinkin voin analysoida Niemen, tai minkä tahansa muun pelaajan, mahdollisuuksia Ässissä tai muualla, kun kerran Niemellekkin viritettiin myös Kerhossa pelaamisen mahdollisuutta. Vahvasti tuntuu myös, että minulla on ollut useamman vuoden Ässien kausikortti kuin sinulla. Ja kattonut useamman pelin Ässiltä kuin sinä.

Että silleen...
 

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Tuota, tuota. Mites nyt olen oikein erikoisemmin vittuillut. Tai lukkoon mennyt? Jotenkin tuon oman viestisi tasoiset pläjäykset kertovat melkoisesta itseluottamuksen puutteesta, kun et taannoin edes enää osannut vastata kysymykseen.

Hyvinkin voin analysoida Niemen, tai minkä tahansa muun pelaajan, mahdollisuuksia Ässissä tai muualla, kun kerran Niemellekkin viritettiin myös Kerhossa pelaamisen mahdollisuutta. Vahvasti tuntuu myös, että minulla on ollut useamman vuoden Ässien kausikortti kuin sinulla. Ja kattonut useamman pelin Ässiltä kuin sinä.

Että silleen...
Okei, olet kovempi tyyppi kuin luulin ja näytät tietävän aika paljon, pyydän täten siinä katsannossa anteeksi. Et varmasti ole katsonut enempää Ässien pelejä kuin minä vuosikymmenien varrella, siinä harot kyllä tyhjää. No,hyvää kaikkea, sekä Ässille että Kerholle.
 

Marlboro

Jäsen

Liitteet

  • 1600192742473.png
    1600192742473.png
    44,9 KB · kertaa luettu: 219
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös