Toisaalta, jos loukkaantumisia pelkää niin sopimuksettoman nimenomaan ei kannata hypätä askiin.
Oikeasti loukkaantumisriski tällaisessa pelissä on varsin pieni. Engren olisi itselleni positiivinen yllätys. Rynnäkseen en usko.
Viimeksi kuullun mukaan oli menossa ulkomailleVoisko olla Matias Varttinen yksi joka julkaistaisiin? Täyttä mutuilua vaan
Ässien kotisivujen pelaajalistan mukaan maalivahti x ja puolustaja y ovat tulossa.
Weikkaan pakin olevan Walli....tai Niemeläinen.Ässien kotisivujen pelaajalistan mukaan maalivahti x ja puolustaja y ovat tulossa.
Walli aika todennäköinen. Niemeläisen kohdalla tarvittaisiin varmaankin ensin Edmontonin suunnalta jotain tiedotetta asiasta.Weikkaan pakin olevan Walli....tai Niemeläinen.
Näkisin niin, että puolustukseen tarvitaan kokeneita äijiä ilman muuta, hyökkääjien osalta ei ole niin hirveää kiirettä. Harjoituspeleissä saa itse kukin näyttää mahtuuko joukkueeseen. Lokakuun alkuun on vielä matkaa.Suunnitelman vaihe kaksi on elo-lokakuu (kauden alku), eli sillä välillä tulevat loput pelaajat. Tuo pari kuukautta on pitkä aika, ei kannata ainakaan lukittautua siihen, että pelaajia alkaa tulla heti elokuun alusta. Harkkapelejä voidaan pelata pienemmälläkin ryhmityksellä, kunhan nyt saadaan se toinen maalivahti.
" - Toisessa vaiheessa elokuusta lokakuun alkuun on riittävästi aikaa rakentaa joukkuetta Liigan käynnistymistä varten "
Kovettaisko Noora Räty?Engren ei kyllä koveta.
Kai maailmalta löytyisi parempiakin veskareita?
Miksei sopisi?Veikkaan että Walli ei sovi kerttulan arvoihin.
Minkä ihmeen varjokuvan? Itse en sellaista löytänytTwitterin varjokuvan perusteella veikkaan Rynnäs sekä Niemeläinen.
Minkä ihmeen varjokuvan? Itse en sellaista löytänyt
Hauskaa teillä tämä. Pakki tulee try-outille ja kestää 31.10.