Ässähuhut ja mutut

  • 6 052 673
  • 28 975

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Mikä on alkavan kauden tavoite? Minun itseni mielestä tavoitteen on oltava korkealla eli kuuden sakkiin pitäisi tavoitella ja sen mukaan vahvistukset hankkia.

Minun mielestä tuo 6 sakkiin ensi kaudella on liian kova tavoite. Tässä on vielä koko Liigakauden osalta niin monta juttua auki ja Ässistä puuttuu monta palasta (tärkein toinen maalivahti) että vaikea on arvioida missä mennään voimasuhteissa muihin verrattuna. Lähtökohtaisesti itse olen tyytyväinen jos kausi pelataan läpi koronasta huolimatta ja Ässät on kympin sakissa.

Toki aina pitää tavoitella parasta mahdollista sijoitusta mutta reaaliteetit huomioon ottaen.
 

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Minun mielestä tuo 6 sakkiin ensi kaudella on liian kova tavoite. Tässä on vielä koko Liigakauden osalta niin monta juttua auki ja Ässistä puuttuu monta palasta (tärkein toinen maalivahti) että vaikea on arvioida missä mennään voimasuhteissa muihin verrattuna. Lähtökohtaisesti itse olen tyytyväinen jos kausi pelataan läpi koronasta huolimatta ja Ässät on kympin sakissa.

Toki aina pitää tavoitella parasta mahdollista sijoitusta mutta reaaliteetit huomioon ottaen.
Kuten Karri Kivi osuvasti totesi "ei siellä liigassa mitään niin ihmeellisiä joukkueita ole etteikö niitä voitaisi voittaa" . Jätetään nyt toi varovainen näpertely ja pelataan oikeasti jostakin. Jahka tiedetään millä joukkueella sarjaan sitten lähdetään ollaan paljon viisaampia. Täytyy muistaa, että se talouskin kulkee menestyksen mukana.
 

Kärmes1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minun mielestä tuo 6 sakkiin ensi kaudella on liian kova tavoite. Tässä on vielä koko Liigakauden osalta niin monta juttua auki ja Ässistä puuttuu monta palasta (tärkein toinen maalivahti) että vaikea on arvioida missä mennään voimasuhteissa muihin verrattuna. Lähtökohtaisesti itse olen tyytyväinen jos kausi pelataan läpi koronasta huolimatta ja Ässät on kympin sakissa.

Toki aina pitää tavoitella parasta mahdollista sijoitusta mutta reaaliteetit huomioon ottaen.

Kertaa vielä tähän ne keskeisimmät realiteetit, jotka olet vättämäsi perusteluna ottanut huomioon?
Joukkue ei ole vielä valmis, joten on aivan liian aikaista arvioida tulevan kauden tavoitetta. Helvetin kova haaste tuo top-6 on, mutta onko se liian kova nähdään vasta sitten kun joukkue on kokonaisuudessaan kasattu.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Kertaa vielä tähän ne keskeisimmät realiteetit, jotka olet vättämäsi perusteluna ottanut huomioon?

Joukkueesta puuttuu vielä elintärkeä toinen maalivahti, pari pakkia ja pari hyökkääjää. En usko näiden paperilla olevan niin kovia hankintoja, että Ässät taistelee suoraan top6 sijoituksesta runkosarjassa. Kaikki on tietysti mahdollista jos pelaajat hitsautuvat joukkueena yhteen ja sieltä löytyy tukku ylisuorittajia. Kuten jo totesin, olen tyytyväinen jos Ässät on kympin sakissa ja kausi pelataan loppuun asti, veikkaan että Ässien virallinen tavoitekin tulee olemaan pääsy pleijareihin eli kympin sakkiin....
 

SlamDunk71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Täytyy nyt muistaa että on fanien ja median asettamat tavoitteet ja sitten on joukkueen oma tavoite. Kaksi ensin mainittua pohjautuu joukkueeseen paperilla verrattuna muiden vastaaviin joka taas peilautuu urheilu suorituksina.

Jälkimmäinen on isompi paketti ja Ässien ensi kauden tavoite ei varmasti ole asetettu TOP-6.
 

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Täytyy nyt muistaa että on fanien ja median asettamat tavoitteet ja sitten on joukkueen oma tavoite. Kaksi ensin mainittua pohjautuu joukkueeseen paperilla verrattuna muiden vastaaviin joka taas peilautuu urheilu suorituksina.

Jälkimmäinen on isompi paketti ja Ässien ensi kauden tavoite ei varmasti ole asetettu TOP-6.
Se joukkuehan ei tule sarjan alkaessa olemaan se mikä se on nyt! Nykyinen joukkue on sarjan halvin ja ainakin Veikkauksen kaikkitietävän mestarianalyytikon mukaan sarjan surkein. Mutta sarjan alkuun on vielä yli kaksi (2) kuukautta aikaa. Ei kannata ihan vielä ripotella tuhkaa ja tuskaa päälleen.
 

SlamDunk71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Se joukkuehan ei tule sarjan alkaessa olemaan se mikä se on nyt! Nykyinen joukkue on sarjan halvin ja ainakin Veikkauksen kaikkitietävän mestarianalyytikon mukaan sarjan surkein. Mutta sarjan alkuun on vielä yli kaksi (2) kuukautta aikaa. Ei kannata ihan vielä ripotella tuhkaa ja tuskaa päälleen.
Viestini pointti on että fanit ja media tekee arviot eri perustein kun seura itse. Tiedostan kyllä tilanteen enkä ole omaa veikkausta edes sanonut. Olen positiivisin mielin seurannut Ässien tapaa toimia.
 

Kärmes1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joukkueesta puuttuu vielä elintärkeä toinen maalivahti, pari pakkia ja pari hyökkääjää. En usko näiden paperilla olevan niin kovia hankintoja, että Ässät taistelee suoraan top6 sijoituksesta runkosarjassa. Kaikki on tietysti mahdollista jos pelaajat hitsautuvat joukkueena yhteen ja sieltä löytyy tukku ylisuorittajia. Kuten jo totesin, olen tyytyväinen jos Ässät on kympin sakissa ja kausi pelataan loppuun asti, veikkaan että Ässien virallinen tavoitekin tulee olemaan pääsy pleijareihin eli kympin sakkiin....
No toisaalta nykytilanteessa kun on ostajan markkinat niin on täysin mahdollista, että nämä puuttuvat palaset ovat aika kovia seppiä. Aiemmassa vastauksessani jo kirjoitinkin, mistä olin kuullut tavoitteesta olla TOP-6 ja siihen liittyi silloin hyvin vahvasti nuorten pelaajien tasonnosto tulevalle kaudelle. Eniten itseäni huolettaa 1.sentteri, 1 pakkki ja molari. Itse en fanita Niemeä kaukalon ulkopuolisista tekijöistä johtuen, mutta hän voisi onnistuessaan olla melkoinen sateentekijä Ässille. Toisaalta, jos Spinkit tekevät paluun niin sekin kelpaisi. 1.pakki Stenkun rinnalle tarvitaan myös. Mielellään fyysinen sellainen ja maalivahti. Maalivahdiksi taso pitäisi olla minimissään Rynnäksen tasoa, Nämä kolme ovat ehdottomia tarpeita, mutta muutoin kaikki on mahdollista!
 

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Viestini pointti on että fanit ja media tekee arviot eri perustein kun seura itse. Tiedostan kyllä tilanteen enkä ole omaa veikkausta edes sanonut. Olen positiivisin mielin seurannut Ässien tapaa toimia.
Juu, tässä kohtaa on aika turhaa mitään arvioida, mutta ihan noin periaatteessa en lähde tästä "oi voi kun me ollaan pieniä ei me mitään pahaa kenellekään" ajattelusta eli negatiivisuuden itseään ruokkivasta kierteestä. Ja se talous kulkee sen menestyksen mukana, niin se vain menee.
 

Ässät1967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En näe Spinkien paluuta minään onnistumisenä vaan pikemminkin päinvastoin, eikö muka parempia löydetä? Samaten kaikenlaiset uudelleenlämmitykset herättävät minussa syvää epäluuloa, mennään siitä mistä aita on matalin ja tutuin?

Mikä on alkavan kauden tavoite? Minun itseni mielestä tavoitteen on oltava korkealla eli kuuden sakkiin pitäisi tavoitella ja sen mukaan vahvistukset hankkia. Sisäisen kasvun on oltava vahvaa jne. Mikään näpertely ei nyt riitä, koska kassa pysyy kunnossa vain jos joukkue menestyy urheilullisesti. Niin yksinkertaista se pohjimmiltaan on.

Joku oli tietävinään että isojen kalojen perässä ollaan. Niin pitääkin olla, koska talenttia ei nyt tarvita yhtään lisää vaan valmista osaamista. Odotellaan.
Tää on täysin tosi!
Ässien kauden onnistuminen riippuu pitkälti siitä miten mielenkiintoinen joukkue saadaan kasaan. Alusta alkaen rahaa on virrattava kassaan kunnolla, koska jos tapahtuu korona vol. 2.0, niin siinä ei säästötalkoot paljoo auta. Resurssien mukaan toki mennään, mut Kerttulan ois syytä nyt vastata huutoon ja kerätä JOUKKUE, joka myy ja jota kohtaan ”syntyy uusia tarinoita”... Ei ketään kiinnosta katsoa persoonatonta jengiä illasta toiseen. Mun mielestä Spinkit on nähty ja parempaa pitää löytää.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Ässien runko on säilynyt yllättävän hyvin kasassa. Jos löytyy hyvä ykkös maalivahti ja neljä laadukasta pelaajaa ( 2 hyökkääjää ja 2 puolustajaa), voidaan hyvinkin tapella sijoista 6-10.

Vaikka suoranaista tavoitetta on ehkä vaikea määrittää, niin tätä samaa olen kuitenkin sanonut. Sovitaan siis, että näin ennakkoon tavoite on kompromissin nimissä päästä kahdeksan joukkoon. Menneellä kaudella oltiin täyskatastrofin jälkimainingeissa mukavasti yhdeksäs, mutta toki melkoisen kaukana siitä, että oltaisiin oltu kahdeksas. Nyt siis kahdeksan joukkoon tavoite on oikein hyvin mitoitettu

Joukkueen toisensa tunteva runko on nimenomaan leveä, ja ihan hyvässä kunnossa, sekä lisäksi osoitti jo menneellä kaudella olevansa JOUKKUE. Siitä nyt ilman muuta lähdetään, että Killinen-Kivenmäki-Hirvonen heittävät kaikki sen pyöreästi 30 pistettä, niin pelkästään nuorten lahjakkuuksien tasonnosto vie jo kappaleen matkaa eteenpäin, loppu on sitten paljon myös Kerttulan ammattitaidosta kiinni, kun neljäsosa pelaajista vielä puuttuu..
 

SlamDunk71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Juu, tässä kohtaa on aika turhaa mitään arvioida, mutta ihan noin periaatteessa en lähde tästä "oi voi kun me ollaan pieniä ei me mitään pahaa kenellekään" ajattelusta eli negatiivisuuden itseään ruokkivasta kierteestä. Ja se talous kulkee sen menestyksen mukana, niin se vain menee.
En tiedä miten sait ajattelutapani negatiiviseksi , koska sitä se ei ole päinvastoin. Realiteetit on kuitenkin pidettävä mukana ja uskon hitaaseen kasvuun. Nämä raketin omaiset nousut ovat melko yltiöpositiivisia ja yleensä seuraukset ovat katastrofaaliset.
 

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Vaikka suoranaista tavoitetta on ehkä vaikea määrittää, niin tätä samaa olen kuitenkin sanonut. Sovitaan siis, että näin ennakkoon tavoite on kompromissin nimissä päästä kahdeksan joukkoon. Menneellä kaudella oltiin täyskatastrofin jälkimainingeissa mukavasti yhdeksäs, mutta toki melkoisen kaukana siitä, että oltaisiin oltu kahdeksas. Nyt siis kahdeksan joukkoon tavoite on oikein hyvin mitoitettu

Joukkueen toisensa tunteva runko on nimenomaan leveä, ja ihan hyvässä kunnossa, sekä lisäksi osoitti jo menneellä kaudella olevansa JOUKKUE. Siitä nyt ilman muuta lähdetään, että Killinen-Kivenmäki-Hirvonen heittävät kaikki sen pyöreästi 30 pistettä, niin pelkästään nuorten lahjakkuuksien tasonnosto vie jo kappaleen matkaa eteenpäin, loppu on sitten paljon myös Kerttulan ammattitaidosta kiinni, kun neljäsosa pelaajista vielä puuttuu..
Elikkä tavoitteen voisi muotoilla myös niin että paremmin pärjätään kuin viime kaudella. Kaikki on vähän löysää fantasiaa kunnes se lopullinen joukkue sitten nähdään. Ja pelataan harjoituspelejä antaen sisäisen kasvun mahdollisuuksia joka jätkälle.
 

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
En tiedä miten sait ajattelutapani negatiiviseksi , koska sitä se ei ole päinvastoin. Realiteetit on kuitenkin pidettävä mukana ja uskon hitaaseen kasvuun. Nämä raketin omaiset nousut ovat melko yltiöpositiivisia ja yleensä seuraukset ovat katastrofaaliset.
"Realiteetit" ovat negatiivissävytteisiä. Mitä ne ovat? "Realiteeit" estävät menestyksen ? Ehkäpä ne järkevässä organisaatiossa mahdollistavat menestyksen? Pitkäjänteinen työ on Ässissä sen menestyksen aina loppujen lopuksi tuottanut, se on yksi historian opettama realiteetti, josta vaan ei aina ole ymmärretty oppia. Taidan puhua itseni kohta solmuun, joten jäädään hankintoja odottelemaan.
 

SlamDunk71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
"Realiteetit" ovat negatiivissävytteisiä. Mitä ne ovat? "Realiteeit" estävät menestyksen ? Ehkäpä ne järkevässä organisaatiossa mahdollistavat menestyksen? Pitkäjänteinen työ on Ässissä sen menestyksen aina loppujen lopuksi tuottanut, se on yksi historian opettama realiteetti, josta vaan ei aina ole ymmärretty oppia. Taidan puhua itseni kohta solmuun, joten jäädään hankintoja odottelemaan.
Realistiset tavoitteet mahdollistaa menestyvän jatkumon. Tavoitteella yleensä tarkoittaa minimiä ja sen kuuluu olla kunnianhimoinen, mutta ei yliampuva. Riskien on oltava hallittavissa.

Ja mikään realiteetti ei estä menestymistä. Vaikka Ässät asettaisi tavoitteeksi säälit niin voi Pata voittaa runkosarjan ja mestaruuden. Tavoite ja toteuma on kaksi eri asiaa.

Tuosta pitkäjänteisestä työstä puhun itsekin, välillä tuntuu että täällä palstalla se on lähinnä kiva sana kun kahden vuoden takaisesta katastrofikaudesta mennään kriisi aikana TOP-6...
 

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Realistiset tavoitteet mahdollistaa menestyvän jatkumon. Tavoitteella yleensä tarkoittaa minimiä ja sen kuuluu olla kunnianhimoinen, mutta ei yliampuva. Riskien on oltava hallittavissa.

Ja mikään realiteetti ei estä menestymistä. Vaikka Ässät asettaisi tavoitteeksi säälit niin voi Pata voittaa runkosarjan ja mestaruuden. Tavoite ja toteuma on kaksi eri asiaa.

Tuosta pitkäjänteisestä työstä puhun itsekin, välillä tuntuu että täällä palstalla se on lähinnä kiva sana kun kahden vuoden takaisesta katastrofikaudesta mennään kriisi aikana TOP-6...
En edelleenkään täysin ymmärrä mikä toi sinun itsestäänselvyytenä pitämäsi "realiteetti" oikein on. Ollaan aina pieniä ja kipeitä koska niin vaan aina on ja on ollut ja tulee aina olemaan? No, saivartelua, odotellaan hankintoja.
 

SlamDunk71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En edelleenkään täysin ymmärrä mikä toi sinun itsestäänselvyytenä pitämäsi "realiteetti" oikein on. Ollaan aina pieniä ja kipeitä koska niin vaan aina on ja on ollut ja tulee aina olemaan? No, saivartelua, odotellaan hankintoja.
No jos kaksi kautta sitten oltiin ylivoimainen sarjajumbo, viime kaudella oltiin tappelemassa sijoista 9-10. Millä perusteella siis realistisesti tapellaan sijoista TOP-6?

Onko viime kaudella kahdeksasta edellä olleesta vähintään kolme joukkuetta heikentynyt niin paljon että Ässät näitä haastaisi? Ja että kaikki takana olleet olisi vahvistunut vähemmän kuin Ässät? Koska jos mittarina käytetään rosteria niin täytyy se nyt peilata muihin.
Olen vain palstalta lukenut että Ässien tavoite täytyy olla TOP-6 joukkue vailla mitään perusteita.

Voiko Ässät olla TOP-6? Tottakai voi olla. Jokainen joukkue ja jokainen peli on voitettavissa.

Kuitenkin tavoitteiden asettaminen riskillä ylös on järjen köyhyyttä.

Täytyy ymmärtää että ei se tarkoita sitä että tavoite asetetaan vaikka 10. sakkiin. Ollaan 10 ottelua ennen loppua sijalla 4 niin loput pelit voi hävitä.
 

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
No jos kaksi kautta sitten oltiin ylivoimainen sarjajumbo, viime kaudella oltiin tappelemassa sijoista 9-10. Millä perusteella siis realistisesti tapellaan sijoista TOP-6?

Onko viime kaudella kahdeksasta edellä olleesta vähintään kolme joukkuetta heikentynyt niin paljon että Ässät näitä haastaisi? Ja että kaikki takana olleet olisi vahvistunut vähemmän kuin Ässät? Koska jos mittarina käytetään rosteria niin täytyy se nyt peilata muihin.
Olen vain palstalta lukenut että Ässien tavoite täytyy olla TOP-6 joukkue vailla mitään perusteita.

Voiko Ässät olla TOP-6? Tottakai voi olla. Jokainen joukkue ja jokainen peli on voitettavissa.

Kuitenkin tavoitteiden asettaminen riskillä ylös on järjen köyhyyttä.

Täytyy ymmärtää että ei se tarkoita sitä että tavoite asetetaan vaikka 10. sakkiin. Ollaan 10 ottelua ennen loppua sijalla 4 niin loput pelit voi hävitä.
Se kaksi kautta sitten sarjajumbona oli erikoistapaus, josta ei nyt liikaa tuhkaa päälle kannata enää vetää. Viime kausi oli osaltaan pahaa rämpimistä ja opettelua, siihen nähden 9. sija oli hyvä. Joukkue kuitenkin kehittyi lupaavasti koko ajan. jatketaan siitä..
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viime kausi kertoi ennen muuta valmennuksen tärkeydestä. Kokemattomamman valmennustiimin kanssa ei olisi pystytty nousemaan niistä orastavista kriiseistä, joita kauden aikana muodostui. Ehkä pahin kuoppa oli se syksyn Tepsi-peli Turussa, jonka Ässät päästi täysin näpeistään kolmannessa erässä. Ja siinä oli lyhyeen aikaan tullut monta peliä, joissa pisteitä oli heitetty menemään.
 

ParasSektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Varmaan vitsinä on Mika Niemi sanonut viikko sitten, että tällä viikolla allekirjoittaa sopimuksen Ässien kanssa. Noh viikko alkaa olemaan lopuillaan ja mitään ei ole kuulunut. Lähde on luotettava, mut onko Mikalla ollut pilkettä silmäkulmassa???
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Varmaan vitsinä on Mika Niemi sanonut viikko sitten, että tällä viikolla allekirjoittaa sopimuksen Ässien kanssa. Noh viikko alkaa olemaan lopuillaan ja mitään ei ole kuulunut. Lähde on luotettava, mut onko Mikalla ollut pilkettä silmäkulmassa???

En tiedä mitä Niemi on sanonut, mutta kyllähän tuo aika hyvin sopii tuohon Ässien aiemmin julkaistuun hankinta-aikatauluun. Maalivahtiosastolta tulee jotain tietoa käsittääkseni ensi viikolla ja ensi viikolla alkaa jo elokuu. Asia on nimittäin niin, että elo-syyskuun aikana julkistetaan sopimuksia liittyen puolustajiin ja hyökkääjiin sen verran, että joukkue on kuosissa kun liiga lokakuun alussa alkaa. Eli Niemi kuuluu myös tähän kategoriaan, joten en pitäisi mitenkään ihmeenä sitä, että Niemi olisi jo sopimuksen allekirjoittanut. Itse ainakin suhtautuisin Niemen sopimukseen positiivisella mielellä. Tietysti hyökkäykseen tarvitaan muutakin kuin Niemi. Niemi on tehnyt selväksi että haluaa pelata Ässissä ja uskoisin, että kasvattajaseura on se todennäköisin vaihtoehto, missä Niemi ensi kaudella pelaa.

Ja jos nyt tarkastellaan sopimusten julkaisuja Kerttulan kaudella, niin ei niillä kyllä mitään kiirettä ole pidetty. Joten vaikka vaikuttaa joskus siltä, että Kerttula ei tee pelaajahankintojen eteen mitään, niin kyllä se siellä kulisseissa koko ajan jotain tekee. Ja muutenkin on varmaan järkevää olla useimmiten hiljaa jostain neuvotteluista jonkun pelaajan kanssa, jotta kilpailijat pysyvät loitolla. Nyt siis puhutaan muista pelaajista kuin Niemi.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Maalivahtiosastolta tulee jotain tietoa käsittääkseni ensi viikolla ja ensi viikolla alkaa jo elokuu.

Unohdetaan nyt minunkin osaltani se Niemi, ja tartutaan vain tähän: otanko siis nyt tämän jonkinlaisena huhuiluna siitä, että maalivahti ehdokkaiden pitkä lista on saatu lopulta puristettua siihen yhteen nimeen, ja kyseinen kaveri voidaan julkaista ensi viikolla luvatun aikataulun mukaisesti? Käytät kuitenkin hyvin epämääräisenä termejä "jotain tietoa" ja "käsittääkseni"

Jotain tietoa voi hyvin nimittäin olla vaikka sitäkin, että maalivahdin hakeminen venyy elokuun puolelle..
 

Consumed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bill Kazmaier
Mitään huhuja nyt ei ole (koska sellaisia ei liiku), mutta mutuillaan sen verran, että tuo Niemi nyt vaikuttaisi melkoisen todennäköiseltä ykkösenalta meille. Kerttulan suhteet Ruotsiin ovat hyvin tiedossa ja etenkin Örebroon. Mehukkaita ukkohan tuolla on ilman sopimusta, mutta Ryan Stoa lienee ilman muuta liian iso ja kallis kala (vajaa kymmenen vuotta sitten tuollaisesta olisi vielä voinut haaveillakin kts. Stephen Dixon ja Patrick Yetman). Shane Harper on jo huomattavasti lähempänä, mutta ikänsä takia (NHL ja tod. näk. KHL urat jo kuopattu) tähyilee Saksaan. Sen sijaan Jordan Boucher alkaisi jo vaikuttamaan sellaiselta kerttulamaiselta haulta ja taustat itseasiassa aikalailla spinkmäiset; alla yksi lupaava Örebro-kausi, mutta sophomore-kausi mennyt hieman heikommin. Huikeaahan se olisi, jos tuohon päälle olisi vielä varaa signata Salminen ja Taimi. Jokatapauksessa tarkoituksena oli demonstroida, että tällaiset hankinnat ovat joka tapauksessa aivan parasta, mitä on mahdollista edes haikailla. Todennäköisesti Salmisen ja Taimen tilalle tulee meriiteiltään vähäpätöisempää ruotsalaista/ Ruotsin sarjoissa pelannutta kanukkia/jenkkiä.

Eli best case scenario:

Salminen - Niemi - Lindsten
Kivenmäki - Tiivola - Boucher
Killinen - Hirvonen - Kivelä
Appelgren - Mäkinen - Mäkinen

Stenqvist - Vainio
Taimi - Peltomäki
Vuorisalo - Matinmikko

Rynnäs
Aittokallio

Todennäköisesti melkolailla heikommalla lähdetään liikkeelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös