Itse veikkaan että Salmio tekee jatkon. Pelannut ihan ok kauden kuitenkin ainakin pisteiden valossa.Heittäsin Salmio, Ketola ja Salmela. Ehkä Lähteenmäki Salmion tilalla jos riskin ottavat
Itse veikkaan että Salmio tekee jatkon. Pelannut ihan ok kauden kuitenkin ainakin pisteiden valossa.Heittäsin Salmio, Ketola ja Salmela. Ehkä Lähteenmäki Salmion tilalla jos riskin ottavat
Spinkit jatkavat myös ensikauden lähde tosi varmalla pohjalla. Asiaa ei vain vielä ole julkaistu, mutta sopimukset on tehty.
Itse veikkaan että Salmio tekee jatkon. Pelannut ihan ok kauden kuitenkin ainakin pisteiden valossa.
Jos todellakin näin on, että Spinkit jatkaa, se on kyllä loistava uutinen! Toisaalta julkistamisen voi lykätä siihenkin, kunnes tulee seinä vastaan ja kausi loppuu...siis mestaruusjuhlissa*hymiö*.Jaahas.. tämä meni illalla ohi. Tämä lähde on ainakin uusi ja erikoinen, koska kyseinen nimimerkki on näemmä ollut palstalla noin 15 vuotta, mutta kirjoittanut koko aikana vain kolmisenkymmentä viestiä..
Jos näin on, niin oletan että asia julkaistaan heti tässä tällä viikolla. Tällainen iloinen asia vain sopisi hyvin nykyiseen tunnelmaan, nyt kun on playoffien sun muun takia yleinen positiivinen pöhinä päällä koko organisaatiossa..
En myöskään oikein käsitä Vuorisalon jatkoa. Ei oikein ole näyttöjä, joiden pohjalta voi arvioida ottavan seuraavaa steppiä ensi kauden aikana. Yöunet meni kun case Lindstenin jutun luin ja välittömästi tuli case Michael Ryanin paluu. "Raija" tuli kyllä niin kalliiksi, ettei muutenkaan köyhän seuran toivoisi kovin usein näihin törmäävän. Vituttaa aivan saatanasti, jos pahin skenaario toteutuu.Rekonen ja Salmio ovat parantaneet otteitaan ehkä eniten hyökkääjistä. Kummankin palkka taitaa olla tällä hetkellä aika korkealla tasolla, joten tuskin samalla rahalla jatkoa tulevat saamaan. Jos taso on tämä jatkossakin, niin olisivat ihan hyviä jatkoja. Alkaa vaan olla kohta rosteri täynnä, jos kaikki huhutut sopimukset pitää paikkaansa.
Vuorisalon jatkoa en ymmärrä muuten vieläkään, vaikka kuinka yritän. Ehkä oli sitten niiiin halpa, että tehtiin loukkaantumisherkälle jampalle jatkot, vaikka kuntoutuslaitos ei ollakaan. Toivotaan ettei Jasper ole samanlainen"saikkuhuti".
Spinkit jatkavat myös ensikauden lähde tosi varmalla pohjalla. Asiaa ei vain vielä ole julkaistu, mutta sopimukset on tehty.
Onko varmaa tietoa?Tämä ei valitettavasti ole totta.
Voisitko nyt saman tien valaista vähän enemmän? Minne menossa? RTK laittoi taaloja tiskiin?Tämä ei valitettavasti ole totta.
Voisitko nyt saman tien valaista vähän enemmän? Minne menossa? RTK laittoi taaloja tiskiin?
Ainoa satavarma tieto on, että tänään sopimusta ei ollut.
Näitkö Ässien ensi kauden sopimuslistan vai miksi kirjoitit juuri "tänään"?
Luotan tässä kohtaa lähteeseeni 100%.
Jep, nämä lähteet ovat tässä vaiheessa vuotta aina luotettavia. Ei mitään henkilökohtaista @Myrvold kohtaan, itse olen vain niin skeptinen näiden huhujen suhteen tässä vaiheessa kautta ja kun on vielä tuo korona päällä, niin muut jutut ohittavat jääkiekon.
Jep, nämä lähteet ovat tässä vaiheessa vuotta aina luotettavia. Ei mitään henkilökohtaista @Myrvold kohtaan, itse olen vain niin skeptinen näiden huhujen suhteen tässä vaiheessa kautta ja kun on vielä tuo korona päällä, niin muut jutut ohittavat jääkiekon.
Miten lie muuttaa neuvotteluasetelmia ja henkistä ilmäpiiriä korona-tilanne, erityisesti mantereiden välisiin siirtoihin tänne päin. Kaikki jäihin toistaiseksi?
Neljä sopimusta, jotka on jo aikaa tehty, on vielä julkaisematta, eikä kai niiden julkaisemiselle mitään estettä ole.
melkoisia mysteerejähän nuo on.Neljä sopimusta, jotka on jo aikaa tehty, on vielä julkaisematta, eikä kai niiden julkaisemiselle mitään estettä ole.
Jos Spinkien kanssa ei sitä sopimusta vielä ole niin tuskinpa sitä näissä olosihteissa tehdäänkään. Kyseessä ovat kuitenkin kaverit sieltä kalliimmasta päästä. Muutenkin Ässien joukkue on jo aika täynnä, joten ei ihmetyttäisi jos uusia sopimuksia harkittaisiin vasta elokuussa kun ensi kauden talous alkaa hahmottua.
Kerttula sanoi sopimuksia olevan 24 ja tiedossa oli silloin 19. Yksi julkaisematon oli Lindsten. Jää siis neljä, jotka käsittääkseni ovat uusia pelaajia, jotkä "eivät vielä ole pukeneet ässänuttua päälleen", eivät jatkosopimuksia. Tämän pitäisi olla aika varmalla pohjalla.Missä oli sanottu että uusia sopimuksia on jo tehty ensi kaudelle? Vissiin jossain lehdessä Kerttulan suulla?
Kerttula sanoi sopimuksia olevan 24 ja tiedossa oli silloin 19. Yksi julkaisematon oli Lindsten. Jää siis neljä, jotka käsittääkseni ovat uusia pelaajia, jotkä "eivät vielä ole pukeneet ässänuttua päälleen", eivät jatkosopimuksia. Tämän pitäisi olla aika varmalla pohjalla.
Spinkien, Taimen, Marttisen, Salmion eikä Rekosen kanssa ei sopimuksia ole, ei ole ainakaan mitään varmaa tietoa.