Korinekki kirjoitti:Lukko? TPS? Vai joku muu?
Ei mitään tietoa joukkueesta..ja katotaan nyt ensin miten on tällä viikolla kokoonpanossa?
Korinekki kirjoitti:Lukko? TPS? Vai joku muu?
Jurvanen kirjoitti:Hallilla kuulin juttua, että Leo ei välttämättä edes tätä kautta pelaa Ässissä loppuun. Ainakin ensikausi on todennäköisesti Venäjällä tapahtuvaa tavaraa.
Näkkäri kirjoitti:No, jos ei Patapaita kelpaa niin adios. Sinne vaan Siperiaan ö-liigaan hampaattomien kanssa painimaan. Toivottavasti lähtee kesken kauden, että saadaan ruplat pois kuleksimasta.
rage kirjoitti:Kuha meni sitten Lukkoon. Ei harmita yhtään. Steiner ja Kuha. Hei, missähän Bergeron pelaa? Lukko vois tesmata senkin nykykunnon. Nyt kun sanoin näin, niin kaveri vetää huippukauden kettutytöissä.
Niin, mitäs turhaan.Lakaisija kirjoitti:Enkä ihan lähtisi Kuhaa, vaikka Ässissä ei oikein hyvin onnistunutkaan, vertaamaan Steineriin tai Bergeroniin.
Mielummin en kumpaakaan. Ei vahvistaisi Ässiä.Lakaisija kirjoitti:Kysytäänpäs asiaan liittyvä kysymys samalla; kumman JanJ itse ottaisit näistä herroista joukkueeseesi?
JanJ kirjoitti:Mielummin en kumpaakaan. Ei vahvistaisi Ässiä.
Niin, onhan Kuhalla näitä yli viiden maalin kausia tsekin liigassa useampia...
jupster kirjoitti:Miksen mä ole yllättynyt, että täältä suunnalta tulee miehen yksipuolinen dissaus?
C.Simon kirjoitti:Mitä tällä yleensäkään on tekemistä Ässien kanssa? Kai itsekin näet että "Kuhan" ura on laskenut kuin kuuluisa lehmän häntä.
Täytyy myöntää että, olen aivan helvetin pettynyt jos Komarov lähtee! Itse löisin pitkän pahvin kouraan.
jupster kirjoitti:Luulisi virolaissyntyisen Komarovin veri vetävän jonnekin muualle kuin Venäjälle. :)
paze17 kirjoitti:Venäjän passi toki Komarovilla.
-paze-
Miksi en ylläty että raumlaisse tulevat ulisevaa itkuaan vääntämään Ässienkin puolelle Kuhan hankinnan johdosta. Voi teitä lutusia.jupster kirjoitti:Kysyin vaan, että miksi yksipuolinen dissaus tulee yllättäen vain täältä. Jopa kerhonkin kannattajat näkevät, että ei miestä voi suoraan flopiksi tuomita.
JanJ kirjoitti:Miksi en ylläty että raumlaisse tulevat ulisevaa itkuaan vääntämään Ässienkin puolelle Kuhan hankinnan johdosta. Voi teitä lutusia.
JanJ kirjoitti:Joukkueen etu tuntuu olevan Masalla ja Mikolla toissijainen asia. Kiertoon, uusia tilalle tai vaikka A-junnuja.
No niinpä, ja siihen roolin heidät on hankittu. Rautee vielä silloin tällöin osoittaa jotain elonmerkkejä, mutta Kaipainen on niin yössä. Ja vielä pari turhaa jäähyä niin penkkihän se on Masan oikea paikka. Toivolakin ruoski radiossa, että palkkaa kyllä tullaan nostamaan mutta mitään sen eteen ei tehdä.Maffesoli kirjoitti:Mikä kyseistä kaksikkoa tällä hetkellä vaivaa, koska aiempina vuosina heitä ei ole mielestäni joukkueen edun unohtamisesta syytetty; oikeastaan pikemminkin päinvastoin.
Myrvold kirjoitti:Niin ikävältä kun se kuulostaakin niin taitaa olla Rontin päivät pian Ässissä luetut. Katotaan nyt ensin huominen kokoonpano ja ihmetellään sitten..jos aihetta on.
Jokke kirjoitti:4. kenttä
14
Mika Rontti, Oikea puolustaja
Onhan noilla pelaajilla helvetisti eroa ja Kucharcikin hyväksi.JanJ kirjoitti:Mielummin en kumpaakaan. Ei vahvistaisi Ässiä.
Niin, onhan Kuhalla näitä yli viiden maalin kausia tsekin liigassa useampia...
Jurvanen kirjoitti:Hallilla kuulin juttua, että Leo ei välttämättä edes tätä kautta pelaa Ässissä loppuun. Ainakin ensikausi on todennäköisesti Venäjällä tapahtuvaa tavaraa. Ainakin kovasti on itse jutellut sinne lähdöstä.
Ja kyllä, on vähän luotettavampi lähde kuin Halli-Harri
Jurvanen kirjoitti:Joukkueen sisältä kuului että on hyvä hengenluoja, mutta pelikykyjä en kuullut hirveästi kehuttavan Kaipaisen kohdalla.