Stuttgarter
Jäsen
Veikataan Veri-Pena ihan vaan siksi, että olisi kiva jos kerrankin tulisi iso nimi puskista.
Jos täytyy veikata niin eka kirjain e ja viimeinen s.
Omaa mutua vai tietoa?Nyt näyttää tulevan sellainen kaveri Ässiin toisesta liigaseurasta, että minä ja moni muu kovemman pelin ystävä innostuu heti.
Ostan kyllä kausikortin.
Omaa mutua vai tietoa?
En viitsi pilata Ässien yllätystä nimellä, mutta tietoa on takana. Moni kyllä innostuu.
Näinpä. Paikoitellen Kalpa on ollut sellaisen jyrän alla että oksat pois. Paremalla viimeistelyllä voitot voisivat hyvinkin olla toisinpäin.Aha. Jospa kuitenkin katsotaan se sarja loppuun asti.
Nyt näyttää tulevan sellainen kaveri Ässiin toisesta liigaseurasta, että minä ja moni muu kovemman pelin ystävä innostuu heti.
Ostan kyllä kausikortin.
Generous?En viitsi pilata Ässien yllätystä nimellä, mutta tietoa on takana. Moni kyllä innostuu.
Ei voida ainakaan huomenna julkistaa. Ja Generousille muutenkin ei kiitos, ollut järkyttävän paska pudotuspeleissä.Generous?
D'Amigot ja Broadhurstit ovat mikkihiirejä Shane O'Brienin rinnalla, jonka unohdit mainita. Pitäisin mahdollisena Ässien hankintana.Nopeasti selasin eliteprospectista Liigan vapaat agentit, jotka täyttävät kovemman pelityylin merkit: D'Amigo, Broadhurst, Green, Blood, Hodgman ja Tallinder.
En kyllä itsekään osaa sanoa mitä mieltä olen Veri-Penasta mahdollisesti Ässäpaidassa. Osaahan se ihan hyvin pelata, mutta en mielellään haluaisi mitään sekoilijaa tuohon joukkueeseen.Varaudun itse henkisesti Veri-Penaan. Mietin sitten huomenna olenko tyytyväinen vai en, jos vahva epäilyni osuu oikeaan..
En kyllä itsekään osaa sanoa mitä mieltä olen Veri-Penasta mahdollisesti Ässäpaidassa. Osaahan se ihan hyvin pelata, mutta en mielellään haluaisi mitään sekoilijaa tuohon joukkueeseen.
Anna vihje, minkä tyyppinen pelaaja? :DNyt näyttää tulevan sellainen kaveri Ässiin toisesta liigaseurasta, että minä ja moni muu kovemman pelin ystävä innostuu heti.
Ostan kyllä kausikortin.
Onneksi penkin takana on Aho, joten pieni luottamus löytyy sille ettei Blood hölmöile ihan hirveästi.Veri-Pena ihan pätevä isäntä kunhan keskittyyn peliin eikä hölmöilyyn.
En kyllä itsekään osaa sanoa mitä mieltä olen Veri-Penasta mahdollisesti Ässäpaidassa. Osaahan se ihan hyvin pelata, mutta en mielellään haluaisi mitään sekoilijaa tuohon joukkueeseen.
Veri-Pena ihan pätevä isäntä kunhan keskittyyn peliin eikä hölmöilyyn.
Anna vihje, minkä tyyppinen pelaaja? :D
Tuota nimeä ei voi katsoa tarkasti :DTarkasti kun katsoo niin tuossahan lukee Ellerby
Samaa mieltä. Veri-Pena sen täytyy olla.Ei kuulkaa, kyllä se nyt on Blood, tuo nimi on sutattu lopulta aika heikkolaatuisesti. Ensinnäkin nimi on selvästi lyhyt ja ensimmäinen kirjain on hyvinkin B. Ja sitten etenkin kun viimeisen kirjaimen voi tuosta kyllä hahmottaa olevan D
Varaudun itse henkisesti Veri-Penaan. Mietin sitten huomenna olenko tyytyväinen vai en, jos vahva epäilyni osuu oikeaan..