Levonen kirjoitti:
.Kaipainen ei lähde mihinkään. Yksi joukkueen tärkeimpiä äijiä.
Peleissä käyneet kyllä näkevät mitkä ovat Masan avut. Pelin häirintä, koukkiminen, karvaus, rouhinta, ärsyttäminen, taklaus.
Mutta kun ei vaan kaverin vauhti riitä tähän tehtävään, sekä on luultavasti kohtalaisen kallis mies. ULOS!. Toki lienee mahdotonta, koska kaveri on Toivolan yksi suosikkipelaajia ja varakapteeni. TASKU tai KOMAROV kentälle jotka ovat ilmaisia!
Peetu#3 kirjoitti:
Me tarvitaan nyt yksi kaveri Pelen ja Maven kanssa hieromaan meidän "luovaa" ylivoimaa kuntoon , mutta kuka on se kolmas muskettisoturi?
Mielestäni Pele on ollut Padan huonoinpia tällä kaudella, etenkin ylivoimassa.
(siis tasoonsa nähden)
Jotain uutta tilalle. No joo, eihän meillä oo oikeen muutakaan pistää.
Toki, toivolan peluutus FORRESTILLA on ollut aivan luokatonta.
Pistää nyt pienin pakki maalin eteen! Kuten JD mulle myös kertoi että: FUCKING BULLSHIT!
Pahi meille:) ja sitten YV näin:
Kivenmäki - Hisey - Saarela
Toivonen - Forrest
ja toinen:
Nielikäinen - Uusikartano - Kuusela
Peltonen - Nickerson
Oon puhunu!
Näi kännispäi...
Edit. Sorry ÄssÄ, my bad.
ÄssÄ kirjoitti:
Nimimerkki Levonen ihmettelee, että miksi Toivolalta löytyy luottoa mieheen.. Peleissä käyneet näkevät kyllä, että mies tekee kentällä juuri sen mitä pitääkin. Luistelussa ei pärjää kuin ehkä Eepille ja Raipelle, mutta voimaa on laitaväännöissä kuin pienessä kylässä. En tiedä mitä oikein odotit mieheltä, mutta mielestäni hän on vastannut huutoon täydellisesti. Asenne on kunnossa illasta toiseen. Ennemmin ulos joku jolla ei asenne ole kohdallaan.
Myös Patu ulos, vaikka asennetta löytyy niin se ei vaan yksin riitä kuten kaipainen. SM-liiga on toki heikentynyt kovasti mutta jokainen kiekkomies luultavasti tajuaa että patu ei kuulu, ainakaan vielä liigaan. Jos ei kerkee nii ei kerkee. Liikettä ja käsiä lisää niin voisi olla yksi suosikki pelaajiani.
Muuten, kyllä se Snebu mulle kävis. Jos vaikka täällä onnais.
Potenttiaalia ainakin on, siitä en tiedä mihin se on kadonnut...