Levonen kirjoitti:
Kyllä me tarvitaan sentteri! Hyvä aloittaja joka ampuu koko ajan. Mave heittää lättyjä ja tekee Kuuselan kanssa peliä ja kovaa ampuva sentteri viimeistelee.
Enemmin snaipperi.
Hisey parantaa koko ajan, ja loppukaudesta on meidän ykkössentteri. Rautee ja AUK vuorottelevat kahden seuraavan ketjun keskellä ja nelosessa on junnujen paikka (joista Kuparinen vahvimmin kiinni). Sentteriosasto ei vielä ole missään nimessä kunnossa, mutta jaksan uskoa Hiseyn lopulliseen heräämiseen, josta voi vaikka syntyä samalla uusi huippuketju. Ei kaveri välttämättä joka pelissä tee 3+3, mutta kuitenkin noussee ykkössentteriksi.
Snaippereita taasen.. meillä ei ole kuin Kivenmäki, joka tekee tasaisesti maaleja. Kuusela omaa huikean potentiaalin, ja käyttänee sitä useasti vielä. Sen jälkeen on hiljaista. Nielikäinen kolmanneksi kovimpana maalintekijänä aiheuttaa jossain ilmansuunnassa naurunpyrähdyksiä, ja vaikka Kiekko-Pasi toki taitaa maalinteonkin, niin tarvitaan sille osastolle vahvistusta jossakin välissä kautta.
Silti olen edelleen sitä mieltä, että snaipperin hankinnalla ei ole hengenhätä. Odotellaan millaisia miehiä jostain voitaisiin scoutata meille maaleja takomaan. Näillä mennään nyt, sitä olen jo pariin otteeseen tällä viikolla toitottanut, ja olen edelleen sitä mieltä.