Ässähuhut ja mutut

  • 6 189 395
  • 29 479

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Ryan ei kyllä ole tuossa kuvassa.. mutta onko kuva sitten otettu eilen vai tänään, niin eihän tuo siihen mitenkään olisi ehtinytkään kun tänään vasta tuli Poriin lääkäriin

Mutta suuri kysymys on myös, onko Lammikko tuossa kuvassa?? Minä en kyllä löydä, tosin en nyt ole aivan 100% varma Lammikon ulkonäöstäkään, etenkään tuollaisesta viistokulmasta
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ryan ei kyllä ole tuossa kuvassa.. mutta onko kuva sitten otettu eilen vai tänään, niin eihän tuo siihen mitenkään olisi ehtinytkään kun tänään vasta tuli Poriin lääkäriin

Mutta suuri kysymys on myös, onko Lammikko tuossa kuvassa?? Minä en kyllä löydä, tosin en nyt ole aivan 100% varma Lammikon ulkonäöstäkään, etenkään tuollaisesta viistokulmasta
Kuvat on otettu tänään.
Eikös tuo ole Lammikko ylärivi 6. oikealta?
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Ryan ei kyllä ole tuossa kuvassa.. mutta onko kuva sitten otettu eilen vai tänään, niin eihän tuo siihen mitenkään olisi ehtinytkään kun tänään vasta tuli Poriin lääkäriin

Mutta suuri kysymys on myös, onko Lammikko tuossa kuvassa?? Minä en kyllä löydä, tosin en nyt ole aivan 100% varma Lammikon ulkonäöstäkään, etenkään tuollaisesta viistokulmasta
Edit. Hidas .Ylhäällähän se Hansenin vieressä.
 

Ässät1967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ryan ei kyllä ole tuossa kuvassa.. mutta onko kuva sitten otettu eilen vai tänään, niin eihän tuo siihen mitenkään olisi ehtinytkään kun tänään vasta tuli Poriin lääkäriin

Mutta suuri kysymys on myös, onko Lammikko tuossa kuvassa?? Minä en kyllä löydä, tosin en nyt ole aivan 100% varma Lammikon ulkonäöstäkään, etenkään tuollaisesta viistokulmasta
Olisiko Lammikko ylärivissä melkein keskellä, neljäs oikealta?

Edit. Hitaampi
 

Ribals

Jäsen
Jos Uusitalo ei jatka kapteenina, niin se johtunee varmasti Uusitalon omasta tahdosta. Ja jos joukkue katsoo Viitasen olevan paras henkilö kantamaan C:tä rinnassa, niin silloin se C on Viitasen rinnassa. Itselle Viitasen mahdollinen kapteenius tuli kyllä ihan puskista. Olisi luullut jonossa olleen ennen Viitasta ainakin Kuparinen, Marjamäki, Sammalkangas ja Killholma.

Kyllä se tuon kuvan perusteella näyttäisi, että kapteenisto on Viitanen C, Uusitalo A ja Kuparinen A.
 

Surprise Me

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gus Polinski - Polka king of the midwest
Todella hyvä juttu jos Ude ei jatka kapteenina. Jos nyt jollain lensi kahvit näppikselle tämän kommentin takia, niin olen pahoillani. Udella oli viimekaudella 200 kiloinen gorilla selässä. Nyt tuo apina on poissa ja Ude saa keskittyä enemmän pelaamiseen. Johtajuus voi olla joskus taakka. Varsinkin Uden kohdalla, koska kaveri on kuin kreikkalainen veistos joka tekee jokaisen asian sataprosenttisesti. Ude tulee olemaan esimerkki kopissa ja aivan helvetin tärkeä esikuva nuoremmille. Johtajuus ei katoa mihinkään, on tai ei ole C- tai A rinnassa. Pelaajan ja erityisesti joukkueen pitää käsitellä tämän tyyliset kapteenin muutokset todella tarkasti. Jos vaikka valmennus on päättänyt, että pienennetään Uden korvien välistä painetta ja ulosmitataan kaverista enemmän hyötyä joukkueen käytttöön, se miten asian ilmaiseen entiselle kapteenille on tärkeää. Pelaaja ei saa luulla, että hänestä ei ole enää johtajaksi vaan johtajuus säilyy mutta vastuuta annetaan lisää muille.

Kun katsoo tuota joukkueen rakennetta, niin Ässillä on todella hyvä palanssi varsinkin pelaajien iän takia. On nuoret ja "vanhat". Vanhempi kaarti tuo johtajuutta ja nuorempi polvi lisää kilpailua jolle vanhemmat ei varmaan halua hävitä. Meillä voi olla ensikaudella aika energinen joukkue!
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kausi alkaa kuitenkin ja osalla pelaajista (joilla kapteenihommia voisi olla) on saikkua vielä jäljellä. Kausi voi alkaa Viitasen kipparoimana, jos ei Ude kerran sitä virkaa enää ota vastaan. Itse olisin veikannut kapteenin olevan joko Marjamäki tai Kuparinen ja varalle kolmanneksi Kiilholma, eli omat pojat kapteenistossa.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
@Pratu , mä en tiiä miten Kiven aikana toi hoidettiin, mutta ite kans ymmärtänyt niin, että Rocky ei puutu kapteeniston valintaan mitenkään.

Onko noin? Olen ymmärtänyt juuri päin vastoin - eli että Curry antoi pelaajiston päättää kuka mitäkin kirjainta paidassaan kantaa, mutta Rocky haluaa itse valita joukkueen kapteeniksi pelaajan, joka nauttii hänen jakamatonta luottamustaan - eli ikäänkuin kapteenin C:n kantaja toimisi oto:na myös päävalmentajan adjutanttina. Pexi ei halunnut puuttua kapteenistoon vaan hänen puolestaan Ude sai jatkaa kapteenina kuten siihenkin asti.
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
@Pratu , mä en tiiä miten Kiven aikana toi hoidettiin, mutta ite kans ymmärtänyt niin, että Rocky ei puutu kapteeniston valintaan mitenkään.

Mä en tiedä miten Rockyn aikana on menty mutta Kivi tosiaan päätti kapteeniston.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Viime kaudella pelaajat äänesti, mutta myös valmennus osallistui päätöksentekoon.

Nenäni haistoi oikein sen, että Ude on tosiaan antanut varmasti omasta tahdostaan viestikapulan eteenpäin..

Viitanen on kyllä melkoinen musta hevonen kapteeniksi, sillä nyt näyttää siltä että hän kapteeni tosiaan olisi, mutta olisiko tässä sitten yhdessä pelaajien ja valmennuksen kesken haettu tällainen ratkaisu? Moni täällä on sitä mieltä, että ainakin Masi ja Kupru ajavat Viitasen edelle tässä hommassa (kuten ajavatkin), mutta olisiko kyse sitten siitä että kummatkin heistä ovat esim. kieltäytyneet kapteenin tehtävästä koska molemmilla on edessään hyvin pitkät loukkaantumiset?? No sitten seuraava kysymys olisi tietysti sen jälkeen, että miksei vaikkapa Tapsa ole kapteeni.. mutta toisaalta kun Tapsan paikka pelaavassa kuusikossa taas on niin veitsenterällä, eikä kapteeni voi ainakaan minun mielestäni olla mikään seiskapakki. Kapteenia tarvitaan kuitenkin mielellään kentällä jos vain mitenkään mahdollista.. eli Viitanen olisi nyt sitten jonkinlainen kompromissi valinta. Onko sitten hyvä asia, että kapteeni on "kompromissi", mene ja tiedä..

Viitanen ei ole muuten koskaan kuulunut edes kapteenistoon omassa joukkueessaan, ja nyt tuli sitten heti kättelyssä C rintaan. Uskotaan ja toivotaan että homma hoituu..
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viitasella on kuitenkin 2 vuoden soppari ja voi olla, että jatkuu senkin jälkeen, Kuparisella sama tilanne, Masin sopimus 1 vuotinen. Kait nyt kapteenikin on tälläkin kaudella sellainen, mikä täällä vähän pidempään pelaisi. Veikkaan tuon edellä mainitun kolmikon pelaavan täällä aika pitkään, vaikka sopimukset ovat vielä suht lyhyitä.
Ässien twitterissä luki (just nyt), että kapteenia ei ole vielä valittu, valitaan lähempänä kauden avausta.
 

godofthunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Detroit Red Wings
Twitterin puolella oli juttua, että kapteenia ei ole vielä valittu, tapahtuu vasta lähempänä kauden alkua. Ilmeisesti sitä on toimistolta kyselty, luulen ma...
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos kapteeni ei löydy näistä, on suuri ihme, eli Viitanen, Kuparinen, Marjamäki, Uusitalo, Marttinen, Sammalkangas, Kiilholma ja jokerina SBA.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Kuparisen poissaollessa Kilu voisi olla paras vaihtoehto kapteenin nauhaa kantamaan. Marttinen ja Marjamäki sitten A:t rinnassa. Marjamäen poissaollessa SBA voi tuurata.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tänään taisi olla kapteenina Marttinen ja A- Viitanen.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Jyri voisi olla mun puolesta kapteeni. Asenne kohdallaan ja useamman vuoden jo täällä olleena tietää kuviot ja koutsit. Sekä pelaajat.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jyri voisi olla mun puolesta kapteeni. Asenne kohdallaan ja useamman vuoden jo täällä olleena tietää kuviot ja koutsit. Sekä pelaajat.

Marttinen ei sovi luonteensa puolesta kapteeniksi, C sekoittaisi hänen pelinsä lopullisesti. Marttinen on yksi liigan parhaista kusipää pakeista, ei joukkueen liideri, eikä kiekollinen pelaaja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös