http://www.suomikiekko.com/2014/10/...assien-luotsia-viedaan-khl-seuran-perasimeen/ (linkki vie Suomikiekko-sivustolle)
Toteutuessaan tietäisikö sitä, että olisi ikään kuin sovittuna paluu Kivikauteen?
Smith ja Parkkonen hakkaavaan koneillaan F5 koko päivän? *hymiö*
paraneeko Parkkosen tilanne Kiven palatessa?
Eikös IS eilen uutisoinut jo Barkov SR:n siirtyvän amuriin Rautakorven kakkoseksi.
Tässä muuten Elite Prospects sivulta pelaajalistaa niistä, jotka ovat vaihtamassa maisemaa. Ekana hyvinkin tuttu kaveri ja löytyy sieltä muitakin tuttuja. Listalla oli tuo Famulare ja aikanaan joku häntä tännekin huhusi. Tässä tuo linkki listaan. http://www.eliteprospects.com/
Kuulin Ässien toimistolta jonkun ilmeisesti olleen yhteydessä Dustin Penneriin. Voisi kuulemma jopa lähteä pitkällä pahvilla, koska oli kuullut Hackmanilta positiivisia juttuja Porista.
Mielestäni Pennerin voisi istuttaa Kerälälle tai Kiilholmalle vasempaan laitaan ja Hansenin oikealle. Aika kovan luokan vahvistuksesta olisi kysymys ja vaatii tietysti erinomaisen sentterin samaan kenttään.
Haloo, vähän voi miettiä kuinka realistinen "huhu". Vähän kännissä läpällä heittää ja osa nielee koukun niin syvälle, että tulee pian perseestä ulos.
Penner jos tulisi niin puhuttaisiin heittämällä Liigan top-3 pelaajasta, viimekaudella 32 paunaa 49 NHL-otteluun, painoa 111kg - kuka tuota siirtää Liigassa mihinkään?
Hedden saattaisi olla vielä mahdollinenkin hankinta, kun menihän tuo alkukausi KHL:ssä aivan vihkoon, ainakin tehojen puolesta.Muistelisin, että kesällä oli huhu Ässien olevan tämän miehen perässä Mike Hedden. Khl:ssa ei näyttänyt sujuvan ollenkaan ja nyt olisi vapaana...
Itse muistelen, että Ässät oli hankkimassa Heddeniä, mutta meni KHL:ään ja Ässät hankki sitten Ryanin (muistini voi valehdella :D)Nyt menee kyllä hatarien muistikuvien perusteella, mutta eikö näissä Dallas-kytköksissä ollut joku pelaaja, mitä Takko oli tuomassa Poriin, mutta Toivola ja kumppanit eivät kelpuuttaneet? Ja vielä hatarampi muistikuva, että olisi ollut juuri tämä Hedden. Nyt on kyllä ihan mahdollista, että olen täysin hakoteillä, jotain tällaista kuitenkin hämärästi muistelen. Voi olla, että olen nähnyt untakin :)