Oli mielestäni vähän pilke silmäkulmassa heitetty, haastattelijana Kunnas.Ok, siis kukaan muu ei nähnyt sitä ohjelmaa televisiossa, jossa Jarkko Ruutu kertoi uran jatkuvan 100% varmasti ulkomailla?
Toivotaan näin ja toivotaan myös että Kerälälle ei ole luvattu automaattista pelipaikkaa, koska loukkaantumisen jälkeen Antille voi olla kova homma ohittaa Ruisma sentterihierarkiassa.Ruisma taitaa olla se jamppa, joka tulee korvaamaan Lammikkoa?
Ruisma taitaa olla se jamppa, joka tulee korvaamaan Lammikkoa?
Try-outia pukkaa.
Senttereistähän tässä onkin huutava pula, joten tervetuloa vaan laituri Lammikon korvaajaksi, Ruisma.
Lammikon tilanteesta Toivola toteaa, että lähtö tulee ja korvaajaksi haetaan joku toinen nuori pelaaja: "– Kunhan asia lopullisesti ratkeaa, haemme korvaajaksi jonkun nuoren try out -pelaajan, Toivola kertoo."
Voishan sitä havitella jotain arpaa yliopistosarjoista tyyliin Steve Moses tai jotain. Takon kontakteilla voisi yrittää hommata jonkun potentiaalisen.Jotenkin tulee mieleen, että tässä havitellaan jälleen sieltä mestiksen kautta koodilla "mutanen/lähteenmäki".
Jos tuo Ruisma tuonne vielä saadaan, senttereitä onkin melkoisesti. Siitä vaan sitten Kiilholma ja Saarela laitureiksi.
Nämä pelaajat ovat vielä ilman sopimusta | SM-liiga | Iltalehti.fi
Tuota listaa kun katselee, niin olisiko Tuomas Suomisesta Lammikon korvaajaksi? En tiedä miehen nykykuntoa mutta terveenä uskon, että olisi hyvä korvaaja. Toki Santavuori kelpaisi myös jos vain on kunnossa. Loput hieman iäkkäitä vaihtoehtoja.
Nämä pelaajat ovat vielä ilman sopimusta | SM-liiga | Iltalehti.fi
Tuota listaa kun katselee, niin olisiko Tuomas Suomisesta Lammikon korvaajaksi? En tiedä miehen nykykuntoa mutta terveenä uskon, että olisi hyvä korvaaja. Toki Santavuori kelpaisi myös jos vain on kunnossa. Loput hieman iäkkäitä vaihtoehtoja.
Mä en pysty ymmärtämään miten joku voi haikailla Jarkko Ruudun perään. Kallispalkkainen kiekkoilijan irvikuva. Oli aika kun itsekin pidin Jarkkoa hyvänä rottana, mutta kyllä nämä viime vuosien filmaamiset, kyykkäykset (lue- törkeät vahingoittamisyritykset) ja muu paska on laskenut kiinnostuksen Jarkkoon rikkaruohojen tasolle. Oksettava pelle.
Mä en pysty ymmärtämään miten joku voi haikailla Jarkko Ruudun perään. Kallispalkkainen kiekkoilijan irvikuva. Oli aika kun itsekin pidin Jarkkoa hyvänä rottana, mutta kyllä nämä viime vuosien filmaamiset, kyykkäykset (lue- törkeät vahingoittamisyritykset) ja muu paska on laskenut kiinnostuksen Jarkkoon rikkaruohojen tasolle. Oksettava pelle.
Kannattaa lukea Lauri Lehtisen tuore kolumni Jarkko Ruudusta. Se on täyttä asiaa.Minä taas voin ihan hyvin. Tosin vaikea haikailla kun ei ole tulossa, mutta minun Ässiini olisi tervetullut koska tahansa. Tekee sitä mitä valmentaja haluaa ja pisteitäkin siinä sivussa. Ollut uransa aikana lähes aina palkkansa arvoinen. Sitä samaa ei voi sanoa ihan kaikista.