Mitä Toivola tarkemmin ottaen sanoi?
"Tällä hetkellä hän on meidän sopimuspelaajamme. Siitä lähdetään." - Toivola.
Lähde: Satakunnan Kansa 19.5.2014.
Mitä Toivola tarkemmin ottaen sanoi?
Tämähän on faktaa. Pelaajan pitää kunnioittaa sopimustaan.
Toivottavasti Taimi ei tee "Tommi Kovasia."
Toivola myös sanoi, että ihan hyvä on sopimustilanne tällä hetkellä. Varmaan MM-kilpailuiden jälkeen jotain tapahtuu, uskoisin.
Vieläkö se Marttinenkin on mahdollisesti liipaisimella, vai onko puhetta vaan?
Santavuori olis vapaana edelleen, try-outtia kaverille? Yhtä kunnossa olevaa "Santavuorta" tuo rosteri kaipaisi. Mutta eipä taida olla mahdollista...
Itse katselisin vaikka pienellä riskilläkin vähän tuoreempia kavereita kärkiketjuun.
Muutama hyökkääjä tarvittaisiin siis, sekä nyt tietenkin ainakin yksi pakki, toivottavasti ei kahta sentään...
se lienee kaikille selvää että mitään Hagmanin hintaisia pelaajia ei ensi kaudeksi hommata? Hagman oli hyvä hankinta ja kokeilu, mutta ei näitä joka vuosi Pataan tule. Joukkuetta voi myös kasata maltillisemmin ja vaikka vaikka budjetti ilmoitettaisiin samaksi niin ei sitä ole pakko kaikkia käyttää.
Mä en myöskään kaipaa Santavuorta tippaakaan, sen verran lapaseksi kaveri osoittautui pudotuspeleissä.
Joka valmentajalla vaan on noita luottomiehiä ja Kivi menee tuonne Venäjälle eli hänen luottomiehensä pelaavat suurimmaksi osaksi Ässissä eli hyvin voi lähteä vaikka kuka. Marttinen nyt varmasti kelpaisi.
Hyvälläkään playoff pelaajalla ei tee mitään mikäli ei pääse poffeihin.
Eliteprospects.com - Nick Palmieri
Siitä uusi "Brodin".
Kun Taimi nyt lähtee niin tilalle hankitaan varmasti korvaava puolustaja. Toivola totesi Lindellin saapumisen yhteydessä että puolustus on valmis ja jos harjoituspeleissä ilmenee ongelmia niin tilannetta tarkastellaan uudestaan. Ongelmia tuli siis jo nyt toukokuussa. Rocky totesi, että ulkomaalainen puolustaja on todennäköisin Taimen paikkaaja.Itse uskon, että tällä pakistolla lähdetään ensi kauteen ja katsotaan miten Parikka ja Parkkonen pystyvät ottamaan roolia.
Taimella sopparissa KHL-pykälä, mikä kuitenkin on voimassa vasta ensi keväästä eteenpäin. Näin ollen Taimille on lyöty kettingit hanakasti Amuriin lähteviin jalkoihin. Ässät haluaa 100k siirtokorvausta, minkä Taimi itse maksaa tulevasta palkastaan. Harmittava tilanne Ässille. Ilmaiseksi ei haluta miestä päästää pois, mies haluaa silti lähteä. Toivottavasti tässä ei siltoja poltella.
Mielenkiintoista.
Ilmaiseksi ei haluta miestä päästää pois, mies haluaa silti lähteä. Toivottavasti tässä ei siltoja poltella.
Taimella sopparissa KHL-pykälä, mikä kuitenkin on voimassa vasta ensi keväästä eteenpäin. Näin ollen Taimille on lyöty kettingit hanakasti Amuriin lähteviin jalkoihin. Ässät haluaa 100k siirtokorvausta, minkä Taimi itse maksaa tulevasta palkastaan. Harmittava tilanne Ässille. Ilmaiseksi ei haluta miestä päästää pois, mies haluaa silti lähteä. Toivottavasti tässä ei siltoja poltella.