Ässähuhut ja mutut

  • 6 188 705
  • 29 479

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Rocky halua ja Toivola linjaa toisin. Skismaa tuskin vielä on.

Niin, tuskin tuollaisessa asiasta suurta riitaa syntyy, mutta muuten kyllä kiinnostaa mikä on se Toivolan linjaus, joka estäisi Ruisman hankkimisen? Olisi mielenkiintoinen haku ainakin try outille, joskin totta on että yksi sentteri tarvittaisiin ennemmin sinne toiseen päähän kuin try outille. Silti: erikoista että Arousva kelpaa mutta Ruisma ei.

Vai onko tässä taas epäilyä jostakin sisäpiirikaupasta?
 

Mush

Jäsen
Suosikkijoukkue
U.S.V.A
Ässät haluaa Ville Niemisen. Luulin että tämä kausi mentäisiin yhtä nuorella joukkueella kuin 2006, ja onhan meillä Ude?

Itse en kyllä usko alkuunkaan.

E: Onhan "Nemo" hieno pelaaja ja kaikkea mutta olisiko tämä nyt oikea ratkaisu Ässien kaltaiselle joukkueelle? Tämä ei ole Hagman. Lähtökohtaisesti Nieminen pelaisi ykkösketjussa, edelleen ei minun makuuni.
 
Viimeksi muokattu:

Surprise Me

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gus Polinski - Polka king of the midwest
Ville Vahalahti pelasi tällä kaudella elämänsä kauden kotoisessa liigassa. Vahalahti on saman ikäinen kuin Nieminen, joten turha puhua mistään ikälopusta pelaajasta. Ja toiseksi, Niemisen tasoinen pelimies tuo jäälle- ja pukukoppiin johtajuutta ja sitä ei voi olla liikaa, kun joukkueessa on Esa Lindell ja Aleksi Saarela jotka ovat tulevaisuuden tähtiä. Tervetuloa vaan.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Ville Niemisen kaltaisella jääkiekkopersoonalla on käyttöä jokaisessa organisaatiossa. Jos on hiuksen hienokaan mahdollisuus saada Ässiin pelaamaan niin ilman muuta kilpalaulantaan mukaan (jos sellaista on). Vahva kyllä tällaisille huhuille.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tottakai Nieminen tänne ja heti jos vain mitenkään mahdollista. Siihen Saarelan mentoriksi niin eiköhän Nemokin vielä sen +40p iske.

Olisi loistava esimerkki meidän nuorille tähdille!
 

Don Ernesto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jos Nemo teille tulee, pistän kilauttaen serkulle kaanaaseen et laittaa fanipaidan tilaukseen, pääsen kulkeen se päällä hakamettän käytäviä rinta rottingilla ja huutelen kentälle et jauhakaa pojat jauhakaa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Nieminen-Barkov toimi, joten Nieminen-Saarela ei jäisi yhtään heikommaksi.

Nemo tänne, kiitos!
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Melkoinen juttu jos Nieminen oikeasti Poriin tulisi. En kyllä oikein jaksa uskoa tähän mutta jos tulee niin tervetuloa vain. Varmasti sopisi Ässiin.
 

Tuamas

Jäsen
Nieminen on siitä ihanteellinen pelaaja, että vaatii itseltään niin paljon etteivät junnut uskalla sluibailla kun Nemo on porukassa.

Eli rima nousisi vielä odotettua korkeammalle tekemisen laadussa.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
Nieminen olisi omissa papereissani Liigan sisältä edes teoriassa saatavilla olevista pelaajista SE pelaaja, jonka Poriin ottaisin kaikkein mieluiten.

Esimerkillinen urheilija, esimerkillinen persoona ja suurella sydämellä mukana oleva johtaja.

Nieminen - Saarela - Lammikko ?
 

alias

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tapparan puolen ketjuissa tiedetään että olkapäät ja polvet ovat "leikkauskunnossa" ja muutakin vaivaa saattaa olla. Pystyykö Ville vielä vetämään täysillä? Rikkinäistä jäähdyttelijää ei kannata Poriin ottaa.

Jos pystyy vielä täysipainoiseen peliin ja hintalappu ei ole kohtuuton, niin tervetuloa. Villehän on Ässien näköinen pelaaja jos kuka.
 
Viimeksi muokattu:

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nieminen on pelaaja, joka pelaa isolla sydämellä, olisi vielä kaiken lisäksi hieno esimerkki nuoremmille pelaajille ja tietty persoonana on myös mielenkiintoinen. Pääsisi heti kapteenistoon ja olisi hienoa nähdä ensikaudella se, kun ensin Aleksi paukuttaa maaleja Lukon verkkoon ja sen jälkeen Nemo kyykyttää Tapparaa. Kelpaa tänne vallan mainiosti!
 

Stern

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos pystyy vielä täysipainoiseen peliin ja hintalappu ei ole kohtuuton, niin tervetuloa. Villehän on Ässien näköinen pelaaja jos kuka.
Jos muukalaislegioonaa kootaan, niin mikäs siinä. Itse olen siinä mielessä old school, että edes muiden seurojen ikonit voisi minun puolestani jättää sainaamatta. Ei kiitos - ne isot rahat mieluummin laadukkaaseen Ässä-taustaiseen äijään.
 

reaper78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HIFK
Ei kiitos - ne isot rahat mieluummin laadukkaaseen Ässä-taustaiseen äijään.

Kukas hän nyt sitten ensi kaudella olisi?
Eihän Niämisen soppariin nyt älyttömyyksiä kannata satsata. Toivola varmaan tietää kuitenkin nämä asiat paremmin, minkä arvoinen Ville oikeasti on.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Tervetuloa minun puolestani Niemiselle, jos on kunnossa ja soppari aikaiseksi saadaan.

Karismaattisille pelaajille on Ässissä aina tilaa, hieno mies kyseessä.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Jos muukalaislegioonaa kootaan, niin mikäs siinä. Itse olen siinä mielessä old school, että edes muiden seurojen ikonit voisi minun puolestani jättää sainaamatta. Ei kiitos - ne isot rahat mieluummin laadukkaaseen Ässä-taustaiseen äijään.

Kehen?

Toivolalla on selkeä logiikka joukkueen kasaamisessa/ roolittamisessa, Pihlmanin kanssa osin onnistuttiin, Nieminen olisi loistava haku. Nuorelle nipulle esimerkkinä urheilullisuudesta ja periksiantamattomuudesta mitä parhain.
 

luotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Die Mannschaft, Bayern München
Jos muukalaislegioonaa kootaan, niin mikäs siinä. Itse olen siinä mielessä old school, että edes muiden seurojen ikonit voisi minun puolestani jättää sainaamatta. Ei kiitos - ne isot rahat mieluummin laadukkaaseen Ässä-taustaiseen äijään.

Samaa koulukuntaa ollaan täälläkin. Raihnaista Tapparaikonia en halua nähdä Patapaidassa, vaikka Ville onkin symppis kaikin puolin.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Jos muukalaislegioonaa kootaan, niin mikäs siinä...

Mitä muukalaislegioonaa?

Ässissä on isossa roolissa ensi kaudella Tommi Taimea ja Juha Kiilholmaa. Ja ainakin minun mielessäni pelaajat kuten Ville Uusitalo ja Sammalkangas profiloituvat erittäin vahvasti Ässiin. Nieminen olisi hieno lisä joukkueeseen ja mielestäni mennään metsään, jos arvellaan Niemisen olevan joku superkallis hankinta.

Sehän on tietty selvää, että jos Nieminen pitää itsellään liian suuren hintalapun, niin miestä ei Porissa nähdä, joten siltäkin osin tilanne on Ässien kannalta hyvä.

Nieminen on kunnossa ollessaan erittäin Ässien näköinen pelaaja.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Enpä pistäisi pahakseni saada lisää rutiinia, johtajuutta ja ammattimaisuutta jengiin. Varsinkin kun on noita joitain lupaavia nuoria pelaajia ringissä.

Ennemmin sopimus Niemiselle (toki lääkärintarkastus myös) kuin try-out Marjamäelle. Mä oon aika new school kai sitten siinä mielessä ;)
 

Ormo

Jäsen
Nieminen olisi Ässien ja Toivolan näköinen hankinta.
Ville toisi aitoa johtajuutta ja esimerkkiä nuorille huipuille kuten Saarelallle ja Lammikolle. Palkka ei ole todennäköisesti Hagmanin tasoa ja kun laitetaan muutkin kuin henkilökohtaiset tehot mittariksi, niin ei sopimus olisi lähtökohtaisesti suurempi riski, kuin Hakin viime syksyinen.
Se on selvää, että tuon ikäinen ja pelityylin hyökkääjä kärsii loukkaantumisista. Kyseessä on kuitenkin ylpeä soturi, jota tuskin näemme jäähdyttelijänä koskaan Liigassa.
 

Ainapata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Johtajuutta aina tarvitaan joten ei kun nemo Ässiin vaan. Pitää markkinamiehilläkin olla jotain mitä myydä ja tällainen taistelutahdon ilmentymä toisi juuri tuota esimerkkiä koko joukkueelle. Lyijyliivit päällä harjoituksissa, niin ei siinä sopisi junnujen paljoa löysäillä.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jokainen joka väittää ettei Nieminen kelpaisi Ässiin on lähtökohtaisesti järjiltään. Olkoon kuinka Tappara - ikoni hyvänsä, on kyseessä johtava pelaaja ja tuleva valmentaja jonka esimerkin arvoa ei käy väheksyminen. Eri asia tietysti jos mies on niin rikki että peliesitys ei enää ole sataprosenttinen.

Se mitä eräskin kirjoittelija Niklas Hagmanista oppi on, että ikoniset pelaajat ovat yleensä ikonisia pelaajia erittäin hyvästä syystä. Nieminen on kaiken lisäksi onnistunut nuorten pelaajien kanssa tjeu paitsi Barkov myös Jori Lehterä silloin aikanaan.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Nieminen varmasti valitsee tulevan seuransa myös sillä perusteella että siellä on sellainen valmentaja josta hän voi ottaa oppia ja joka on hyvä opettamaan valmennusta. Rocky voi kyllä sellainen ollakin.

Mutta mahtuuko Niemisen karisma Isomäen koppiin? Lisäksi Rockyllä on aika negatiiviset muistot Villestä joukkueessaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös