Ässähuhut ja mutut

  • 6 195 171
  • 29 479

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ihan torihuhun tasolla tässä mennään mutta eikö huhut ole aina tuota tasoa?
Parista eri lähteestä minä olen tuota kuullut. Lähteet on mitä on mutta kuullut olen kuitenkin.

Taitaa Generous mennä Vaasaan. No en missään nimessä uskonutkaan, että Toivola tälläisiin jo vastustajan paidassa useaan kertaan nähtyihin turhakkeisiin lankeaisi.
 
Viimeksi muokattu:

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Taitaa Generous mennä Vaasaan. No en missään nimessä uskonutkaan, että Toivola tälläisiin jo vastustajan paidassa useaan kertaan nähtyihin turhakkeisiin lankeaisi.
No joo, Honkanen oli hyvin samantyyppinen hankinta kuin Generous olisi ollut. Paitsi vaan huonompi.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ketähän te olette seuranneet?

Hah, turha yrittää mitään käänteispsykologiaa! :)

Lukko-osiosta löytyy kyllä kasoittain viestejä jossa Matti haukutaan syvimpään helvettiin. Ei mahtuisi nykyiseen Ässäpakistoon edes pelaavaan kuusikkoon.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
No joo, Honkanen oli hyvin samantyyppinen hankinta kuin Generous olisi ollut. Paitsi vaan huonompi.

Tiedä sitten kumpi olisi parempi ns. pukukoppipelaaja, Honkanen oli ainakin Ässissä hyvin suosittu muiden pelaajien keskuudessa. No ei pelaa Honkanenkaan ensi kauden Ässissä, kuten ei Generouskaan.
 

100A

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto, Lukko, Jokerit
Hah, turha yrittää mitään käänteispsykologiaa! :)

Lukko-osiosta löytyy kyllä kasoittain viestejä jossa Matti haukutaan syvimpään helvettiin. Ei mahtuisi nykyiseen Ässäpakistoon edes pelaavaan kuusikkoon.

Lukko -osiossa on taidettu haukkua tällä kaudella ihan jokainen pelaaja. Se on satakuntalaisilla veressä.

Generous on pelannut hyvät pudotuspelit. Tosin koko joukkue on rimpuillut taitotasonsa ylärajoilla, kerrankin. Mutta toisen ketjun aiheitahan nämä.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos (juuri nyt) ässien pakistoon kuuluu Uusitalo, Sammalkangas, Marttinen, Taimi, Lindell, Parkkonen, Parikka, kyllä siihen yksi pakki (jolla on kokoa, kovuutta ja mielellään liikettäkin) mahtuu. Ei noita pakkeja ole liikaa ja hyvä on muistaa ne loukkaantumiset, aina tarvitaan reserviä ja mielellään sellaisia kavereita, jotka myös pystyvät kilpailemaan peliajasta. Mun mielestä joku Mäkelä tai Generous sopis ihan hyvin tuohon kategoriaan.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Jos (juuri nyt) ässien pakistoon kuuluu Uusitalo, Sammalkangas, Marttinen, Taimi, Lindell, Parkkonen, Parikka, kyllä siihen yksi pakki (jolla on kokoa, kovuutta ja mielellään liikettäkin) mahtuu.

Joo samaa mieltä. Valitettavasti vain Rauman Matilla on vain kokoa, muut omaisuudet puuttuvat. Tästä syystä Toivola ei ole varmasti edes harkinnut kaveria.

Mutta tämä tästä, jos jollain on oikeita huhuja niin saa heittää viikonlopun ratoksi. Vai onko ainoa tulija nuori Saarela ja sitten kesä katsellaan tarttuuko mikään kala syöttiin?
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Generous on Toivolan tyyppinen kaveri, hän voi hyvinkin harkita hänen palkkaamista.

Mihin mutuun perustat tämän? Toivolan UJ-aikana ei isoja puukätisiä pakkeja ole ulkomailta asti Ässiin hankittu. Suuntaus on päinvastoin ollut kiekollisissa pakeissa joihin Generousta ei voi edes kännissä rinnastaa.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mihin mutuun perustat tämän? Toivolan UJ-aikana ei isoja puukätisiä pakkeja ole ulkomailta asti Ässiin hankittu. Suuntaus on päinvastoin ollut kiekollisissa pakeissa joihin Generousta ei voi edes kännissä rinnastaa.

Siellä se vetää toista kautta putkeen top4 joukkueen pelaavan kuuden pakin joukossa.

Mulle kelpaisi, tuo leveyttä ja kilpailua kokoonpanoon. Minkä tasoista äijää tänne pitäisi roudata että kelpaisi?

Mun mielestä puolustus näyttää melko hyvältä näin:

Lindell-Taimi
Marttinen-Parkkonen
Uusitalo-Sammalkangas
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Mun mielestä puolustus näyttää melko hyvältä näin:

Lindell-Taimi
Marttinen-Parkkonen
Uusitalo-Sammalkangas

+ Parikka

Kyllä ihan hyvältä näyttää. Jos sinne joku pakki vielä hankintaan, niin se voi olla myös joku monivuotinen projektikaveri jota ajetaan pikkuhiljaa sisään joukkueeseen. Liigassa jo nähty MG ei ole tälläinen vaan hänelle pitäisi löytää pelipaikka jonkun muun kustannuksella. Kenet heittäisit tuolta hänen tieltään pois?

Tuollakin pakistolla voidaan liiga syksyllä aloittaa.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
+ Parikka

Kyllä ihan hyvältä näyttää. Jos sinne joku pakki vielä hankintaan, niin se voi olla myös joku monivuotinen projektikaveri jota ajetaan pikkuhiljaa sisään joukkueeseen. Liigassa jo nähty MG ei ole tälläinen vaan hänelle pitäisi löytää pelipaikka jonkun muun kustannuksella. Kenet heittäisit tuolta hänen tieltään pois?

Tuollakin pakistolla voidaan liiga syksyllä aloittaa.

En ketään heittäisi pois...mutta rosteriin leveyttä, mun papereissa Parkkosen pitää saada mahdollisuus aloittaa liigassa.

Veikkaampa vaan että jos sieltä edes Generousin tasoinen äijä tulee niin ei tule millään lupailulla 7.pakin roolista. Eli joku tuosta kuusikosta, todnäk Parkkonen jäisi kokoonpanon ulkopuolelle.

Mutta jos joku tulee niin mielummin liigassa taitonsa osoittanut ja Generous ehdottomasti mielummin kuin Mäkelä.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mihin mutuun perustat tämän? Toivolan UJ-aikana ei isoja puukätisiä pakkeja ole ulkomailta asti Ässiin hankittu. Suuntaus on päinvastoin ollut kiekollisissa pakeissa joihin Generousta ei voi edes kännissä rinnastaa.

Toivolalla on ollut maneerina pitää vähintää yksi kovaotteisempi kaveri joukkueessa, pelitaidoista riippumatta. Näin oli silloin kun hän valmensi ja olihan Ässien metarijoukkueessakin Honkanen ja Moisio tätä tavaraa.

Kummasti muuten teikäläisellä takki kääntyy. Vähän aikaa sitten pilkkasit allekirjoittanutta siitä että peräänkuulutin pakkeja jotka osaavat pelata, nyt vaadit itse samaa. Eikö Generous kuitenkin ole pelaaja joka herättää tunteita ja tunteethan ovat kaikki kaikessa, eikö niin?
 

Mush

Jäsen
Suosikkijoukkue
U.S.V.A
IS:n mukaan Generous siirtyy Sportiin eli se siitä huhusta. Harmi kun Ässissä olisi voinut realistisesti saavuttaa jotain. Tarvitaan vähintään se yksi pakki Lindellin viereen niin pakisto on koossa.
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Tällä kaudella plusmiinus +8 (vrt. Marttinen -6)

Ja viime kaudella taas -12 (vrt. Marttinen +5)

Generous ei olisi tuonnut mitään lisäarvoa nykyiseen pakistoon.
 

Tuamas

Jäsen
Tehopisteissä ei mitään, mutta omaan päähän turvallista ja varmaa peliä osaava pakki. Tällä kaudella plusmiinus +8 (vrt. Marttinen -6)

Kaikki on suhteellista, +/- tilastossa olennaisinta on sijoittuminen oman joukkueen sisällä.

TJEU. samojen jantterien tehotilastot viime kaudelta.

Omaan päähän nimenomaan Generous on selvästi mainettaan huonompi ja itse olen vain ja ainoastaan tyytyväinen jos häntä ei Porissa nähdä. Honkasesta parannettu laitos, Marttisesta tai Lindbohmista huonompi versio.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Kun täällä jengi Generousista jauhaa, niin on kyllä pakko kommentoida.

Ässien mestarijoukkueessa oli tosiaan parikin kaikinpuolin heikompaa pakkia. Generous on erittäin hyvä pudotuspelipelaaja, jonka asenne on täyttä rautaa. Kilometrin päähän näkee, että kaveri antaa jokaisessa vaihdossa kaikkensa. Kädet eivät tosiaan ole kummoiset, mutta kaveri tietää tuon itsekin ja osaa antaa ne helpot syötöt kyllä varmuudella. Jotain asenteesta joukkuepeliin kertoo sekin, että hanskat ovat Dufvan aikana pysyneet suhteellisen hyvin käsissä, vaikka selkeästi olisi haluja tapellakin. Kyllä tuollaiselle kaverille pitäisi löytyä tilaa Liigajoukkueista.

Ainakin minua harmittaa, jos Lukosta pois lähtee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös