Ässähuhut ja mutut

• 6 713 085
  • 32 304

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu
Lindberg-X ja tuon äksän paikalle voidaan sitten alkaa sovittelemaan jotain vahtia, eikä mielellään sitä Lukon Salosta, jolla ei ole vielä ainuttakaan Liigapeliä pelattuna. Joku vähän enemmän miesten pelejä pelannut sopisi Lindbergin pariksi
No kyllähän Rovio nyt ainakin Salosen edelle menee. Enkä mä edelleenkään unohtaisi häntä.

Laittaisin huomennakin maaliin.

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No kyllähän Rovio nyt ainakin Salosen edelle menee. Enkä mä edelleenkään unohtaisi häntä.

Laittaisin huomennakin maaliin.

Miksi laittaisit? Rovio on voittanut edellisen liigapelinsä 18.9.2024, Rubin on sarjan paras veskari joka ollut tärkeä tässäkin sarjassa.

Perjantaina voitto olisi erittäin tärkeä. Se käytännössä söisi lepoedun seuraavasta sarjasta vastustajalta.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu
Laittaisin Rovion maaliin ihan sen takia että pelottaa mitä tapahtuu jos Ässät on reilusti pelin voitossa kiinni ja Kerho turhautuu. Jos halutaan voittaa mestaruus tarvitaan Rubinia.

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers, Stars
Laittaisin Rovion maaliin ihan sen takia että pelottaa mitä tapahtuu jos Ässät on reilusti pelin voitossa kiinni ja Kerho turhautuu. Jos halutaan voittaa mestaruus tarvitaan Rubinia.
Rubinia tarvitaan huomennakin ja eritoten huomenna, kun pitää varmasti ratkaista sarja.

Siinäpä dilemma. Tässä kohtaa olisi ihan kiitettävää, että omat kovaluiset pakit huolehtivat maalinedustan ja ovat pelotteina vastustajan pelaajille.

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tavallaan ymmärrän kyllä tuota logiikkaa. Toisaalta jos tämä saadaan suoraan kolmesta poikki, saadaan lepoa koko joukkueelle. Myös Rubinille.

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Vaihdetaan veskaria sitten kun ollaan reilusti kiinni pelin voitossa. Kaksi ekaa tiukkoja maali pelejä, eikä mikään viittaa siihen, että kolmas olisi poikkeava.

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät

Mä en ihan usko, että tänä päivänä yksikään Liigajengi lähtee pelin/ottelusarjan ratkettua telomaan vastustajan tähtimaalivahtia. Kaikki on tottakai mahdollista.

Tällä logiikallahan Rovion pitäisi torjua kaikki ottelut jotka on katkolla.

Ei yhtään löysää saa antaa huomenna

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Frida & Ebba.
"Urheilucastin tietojen mukaan". Lukeminen tästä eteenpäin omalla vastuulla.

Henrik Haapalan perässä on ollut Ilves, mutta se alihinnoitteli itsensä ulos. Jäljellä ovat Tappara ja HIFK.

Ässistä ei mainintaa.

Prt Sc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Henrik Haapalan perässä on ollut Ilves, mutta se alihinnoitteli itsensä ulos. Jäljellä ovat Tappara ja HIFK.

Ässistä ei mainintaa.

Vaikka Esko on onnistunut saamaan kiukkua paljon osakseen ja jutut on usein osastoa Pikku-Taavetti kakkasi lattialle, en usko hänen heittelevän näitä ihan lämpimikseen.

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo

Ässistä ei mainintaa.
Niin ja eihän Haapalalla tehdä enää mitään, kun kerran samasta seurasta tulee tehokkaampi Olofsson

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Frida & Ebba.
Vaikka Esko on onnistunut saamaan kiukkua paljon osakseen ja jutut on usein osastoa Pikku-Taavetti kakkasi lattialle, en usko hänen heittelevän näitä ihan lämpimikseen.

Kertonee myös siitä, että kaksi vuotta sitten pinna/peli vetäneen Haapalan markkina-arvo ei oo romahtanut vaikka pari viimeistä kautta onkin olleet vaikeampia.

Tai sitten haluaa ylipäänsä isompiin seuroihin, pitäjiin ja asiallisella korvauksella.

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mun mielestä tuo Hpk:n Juuso Ketola pelasi perjantaina ihan hyvin ja on sieltä lähdössä muualle, olisko meillä käyttöä hänelle.

Rannari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Mun mielestä tuo Hpk:n Juuso Ketola pelasi perjantaina ihan hyvin ja on sieltä lähdössä muualle, olisko meillä käyttöä hänelle.
Näytti siltä, että ei välttämättä ole edes Ässien saatavilla tällä hetkellä. Peliotteet HPK paidassa poikivat kyllä kärkiporukoiden sopimusta. Mikä sitten taas on joukkue?

Suosikkijoukkue
Ässät
Kerhon jengistä Ässien kokoonpanoon kelpuuttaisin ainoastaan Kiiskisen, Nikkilän, Kukkosen, Tuulolan ja Toppingin.

Viimeisellä olisi sopimus katkolla. Ehkä saatavilla? Vahva liike ja pystyy pysymään hyvin kiekossa, ei mikään heiveröinen.
No kyl mä ottaisin Saarisen enemmän ku mielelläni tänne. Mut Kerho saa nauttia ainaki pari kautta hänestä, ni ei oo oikeastaan tän ketjun asia.

reaper78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HIFK
Hehkutettu Lindberg suli totaalisesti Tapparan maalilla. Kolmannen ottelun torjuntaprosentti jotain 68% luokkaa. Ei tainnut siellä joukkuekaan tarjota ihan parasta pöytään'.

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Hehkutettu Lindberg suli totaalisesti Tapparan maalilla. Kolmannen ottelun torjuntaprosentti jotain 68% luokkaa. Ei tainnut siellä joukkuekaan tarjota ihan parasta pöytään'.
Koko pelissä taisi olla Lindyllä 8 torjuntaa. Ei tainnut molarille ihan helppo peli olla henkisesti.

Suosikkijoukkue
Ässät
Jos vähänkään ymmärrään jääkiekosta, niin näin käy kuten kirjoitin. Saatte muut sitten ihmetellä. Kai meikäläisellä sitten vain on parempi vainu ja ymmärrys kiekosta kuin monella muulla. Mene ja tiedä.
Niin kai sen sitten täytyy olla :D

Mun mielestä Ketola on näyttänyt hyvälle pelaajalle niissä vähissä peleissä, mitä häneltä oon nähnyt. Ei näytöistä voi siltikään puhua kovina, jos ei meinaa mahtua edustamansa seuran rosteriin. Mut ehkä sä oot kattonut paljon Kerhon pelejä ja tiedät heidän valmentajien olevan väärässä.

Rannari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Niin kai sen sitten täytyy olla :D

Mun mielestä Ketola on näyttänyt hyvälle pelaajalle niissä vähissä peleissä, mitä häneltä oon nähnyt. Ei näytöistä voi siltikään puhua kovina, jos ei meinaa mahtua edustamansa seuran rosteriin. Mut ehkä sä oot kattonut paljon Kerhon pelejä ja tiedät heidän valmentajien olevan väärässä.
Lähinnä tule mieleen Atun ja Hällforsin, varsinkin jälkimmäisen vaikutus ja mieltymykset valintohin pelaavaan kokoonpanoon.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy