.Isokokoinen tsekki kyseessä, jolla on vielä sopimus vanhaan seuraan joten veikkaan että on huti mutta saa nähdä.
Kucerik on tosiaan kyseessä..
Kyseessä taitaa olla Kometa Brnon Radek Kucerik, jolla tosiaan sopimus ensi kaudesta. Väkivaltaosasto olisi tästä kaverista ihan mehuissaan. Kokemusta myös Tsekin junnu- ja aikuismaajoukkueista.
Kyseessä taitaa olla Kometa Brnon Radek Kucerik, jolla tosiaan sopimus ensi kaudesta. Väkivaltaosasto olisi tästä kaverista ihan mehuissaan. Kokemusta myös Tsekin junnu- ja aikuismaajoukkueista.
Kucerik olisi aivan loistava lisä pakistoon, toivottavasti huhu pitäisi paikkansa.
Kucerik, Määttä, Riekkinen ja Salmela. Paikasta tappelemassa myös Hellman. Siinä olisi luuta-osasto kunnossa!
Jep. Ei ole hanskatkaan liimattu kintaisiin.Kucerik olisi aivan loistava lisä pakistoon, toivottavasti huhu pitäisi paikkansa.
Kucerik, Määttä, Riekkinen ja Salmela. Paikasta tappelemassa myös Hellman. Siinä olisi luuta-osasto kunnossa!
Tästä Kucerikista olen kuullut jo useammasta lähteestä, mutta tuo sopimus Brnon kanssa vuoteen 2025 asettaa tämän huhun hieman kyseenalaiseksi. Mutta onhan niitä soppareita ennenkin purettu. Vai olisiko tuossa joku ulkomaanoptio.
Onhan noita, myös Zabransky aikanaan meni Jukureihin samanlaisen option turvin.Taitaa noissa Tsekin liigan sopimuksissa jonkun verran olla ulkomaanoptioita, joita voi tietenkin käyttää myös Liigaan. Eikös Stransky käyttänyt option siirtyessään Ilvekseen? Olisi saanut paremman rahan Litvinovista, mutta halusi Suomeen pelaamaan.
Sama. Vaikka Vuorinen kuinka jauhaa, että vaan kärkipelaajia haetaan, voi sieltä tulla mitä vaan.Itse jo tullut niin kyyniseksi, etten usko yhtään huippupelaajaa, ennen kuin sopimus julkaistaan.
Sama. Vaikka Vuorinen kuinka jauhaa, että vaan kärkipelaajia haetaan, voi sieltä tulla mitä vaan.
Muistissa edelleen kun Kerttula sanoi, että enään TOP-pelaajia hakusessa. Sitten tuli Allu Laakso. Ei mitään häneltä pois, oli hyvä pelaaja.
Muistan kuinka riemu repes tuon julkasun yhteydessä.
Tosiaan, hakemiset, julkistamiset ja julkilausemat ei aina mee ihan kronologisesti käsikirjotettuna.
Noiden takia UTJ:n kannattaa olla aina melko hissukseen siihen asti, että on nimet paperissa ja kaveri kaupungissa.
Tämä yksi suurimpia ongelmia onkin, että haetaan tasaisia täytemiehiä joukkue täyteen halvalla ja toivotaan että joku lyö läpi. Mielestäni ykkös sentteri,pakki ja maalivahti saisivat kaikki olla mallia Rubin sopimus. Loput hilut mitä jäljelle jää, niin ostetaan sitä potenttiaali mitä kyseisellä rahalla on saatavilla ja luotetaan omaan junjori työhön ja kun sieltä joku löy läpi, niin hänellä on mahdollisuus saada se 200-300k ässistä. Kärkipelaajat voivat jopa pysyä eivätkä karkaa välttämättä ennen kuin lähdetään isompiin liigoihin.Hevosmiehet supattivat, että Ässät olisi kysellyt Stenkkua (ilmeisesti Lefen tilalle) mutta hintapyyntö oli luokkaa Rubin, joten ei ole tulossa. Ei ole vissiin jatkamassa Raumallakaan.
Aleksi Laakso on hyvä pakki, eipä juurikaan virheitä tehnyt ja syötöt meni hyvällä prosentilla perille. Pelasi simppeliä peliä ja on muuten ollut HIFK:ssa Pikkaraisen aikana.Sama. Vaikka Vuorinen kuinka jauhaa, että vaan kärkipelaajia haetaan, voi sieltä tulla mitä vaan.
Muistissa edelleen kun Kerttula sanoi, että enään TOP-pelaajia hakusessa. Sitten tuli Allu Laakso. Ei mitään häneltä pois, oli hyvä pelaaja.
Muistanko väärin vai laittoiko Aleksi Laakso itse viestiä Kerttulalle, et pääsiskö pelaamaan?Aleksi Laakso on hyvä pakki, eipä juurikaan virheitä tehnyt ja syötöt meni hyvällä prosentilla perille. Pelasi simppeliä peliä ja on muuten ollut HIFK:ssa Pikkaraisen aikana.
Muistanko väärin vai laittoiko Aleksi Laakso itse viestiä Kerttulalle, et pääsiskö pelaamaan?
Näin se taisi mennä.Muistanko väärin vai laittoiko Aleksi Laakso itse viestiä Kerttulalle, et pääsiskö pelaamaan?
Joo ja olis halunnut jatkaakin Porissa. Olisin tehny jatkot, oli hyvä roolissaan.Muistanko väärin vai laittoiko Aleksi Laakso itse viestiä Kerttulalle, et pääsiskö pelaamaan?
Ässäfanin parasta aikaa, kun huhutaan kovia äijiä harva se päivä. Itse jo tullut niin kyyniseksi, etten usko yhtään huippupelaajaa, ennen kuin sopimus julkaistaan.
Niin.. ensin tietysti jokaisen täytyy henkilökohtaisessa ykseydessään määritellä mikä on Ässien tapauksessa "huippupelaaja"/"kärkipelaaja". Heitin tässä ketjussa tänään puoliläpällä tältä kaudelta 0,67ppg DEL-pelaajan ja täällä ilmoitettiin suunnilleen niin, että riittää nippanappa 3-4 ketjuun, kunhan ensin muita paskoja potkitaan pois..Sama. Vaikka Vuorinen kuinka jauhaa, että vaan kärkipelaajia haetaan, voi sieltä tulla mitä vaan.