Tulispa.IG:n perusteella olisiko sieltä Aleksi Anttalainen tulossa?
Tulispa.IG:n perusteella olisiko sieltä Aleksi Anttalainen tulossa?
Anttalaisen sukulainen alkanu seuraa Ässiä? Vai mies itse? Valaiskaa.IG:n perusteella olisiko sieltä Aleksi Anttalainen tulossa?
Äiti.Anttalaisen sukulainen alkanu seuraa Ässiä? Vai mies itse? Valaiskaa.
Mutta ei tossa ihan kauheeta logiikkaa ole. Joukkue kaipaisi mun mielestä kokenutta 2-suunnan miestä, ei lisää junnuosastoa.Äiti.
Tulispa.
Ainoa muistikuva kaverista on tämän kevään playoffeista kun joku jätkä huusi koko pelin ajan seisomakatsomossa "Anttalainen, rattijuoppoo".IG:n perusteella olisiko sieltä Aleksi Anttalainen tulossa?
Oma muistikuva on myös, että täysin sama paketti, kuin Viirret. Hieman parempi luistelu, mutta piirun huonompi kiekollisesti. Tappelisivat täysin samasta roolista.Anttalainen vai.. mutta ainakin minun mielikuvani mukaan eikös hän nyt ole joka suhteessa, jopa kiloja ja senttejä myöten, käytännössä Viirretin hiilipaperikopio? Eli kun meillä on jo Viirret, niin eikös Anttalainen olisi sikäli vähän turha haku..
Anttalainen vai.. mutta ainakin minun mielikuvani mukaan eikös hän nyt ole joka suhteessa, jopa kiloja ja senttejä myöten, käytännössä Viirretin hiilipaperikopio? Eli kun meillä on jo Viirret, niin eikös Anttalainen olisi sikäli vähän turha haku..
Rattikseen vakionaama. Oli junnuna todella lupaava mutta niinsanottu läpimurto on tekemättä kun hapan maistuu enemmän kuin huippu-urheilijalle kuuluisi.Anttalainen on Ässien näköinen pelaaja. Varma suosikki seisomakatsomolle, ja miksei muillekkin, sitä en tiedä olisiko hän se mitä tarvitaan, mutta viihdyttävän kovaa pelaa tilanteet loppuun.
Sopii pubijengiin!Rattikseen vakionaama. Oli junnuna todella lupaava mutta niinsanottu läpimurto on tekemättä kun hapan maistuu enemmän kuin huippu-urheilijalle kuuluisi.
Onkohan tämä edennyt suuntaan tai toiseen? ;)Ässät ja Lukko saman ykköskorin pakin perässä. Kaveri on juuri päättänyt AHL-kauden playoffeissa.
Tuskin Ässien tarjoukseen suostuu, sen verran eroa on Lukon tarjoukseen.
Kalle ja Janne markkinoilla miekat ristissä vastakkain.
kusetukseen.Sanokaas ny joku, et mihin se varmana pidetty jo sainattu ja vaikeasti lausuttava katosi??
Koneeseen. Apulantakin jo aikanaan tiesi, että koneeseen kadonnutta ei voi takaisin saada.Sanokaas ny joku, et mihin se varmana pidetty jo sainattu ja vaikeasti lausuttava katosi??
Voisikohan olla Otto Leskinen? Löytyy Jokerit ja Liiga-taustaa ja AHL-jengi tippui playoffeissa. Toinen vaihtoehto voisi olla Riekkisen vanha pakkipari Kim Nousiainen mutta hänellä toki sopimusta vielä jäljellä.Onkohan tämä edennyt suuntaan tai toiseen? ;)
Pelaa MM-kisoissa.Voisikohan olla Otto Leskinen? Löytyy Jokerit ja Liiga-taustaa ja AHL-jengi tippui playoffeissa. Toinen vaihtoehto voisi olla Riekkisen vanha pakkipari Kim Nousiainen mutta hänellä toki sopimusta vielä jäljellä.
Joka tapauksessa Haiman huhun perusteella kyseinen pakki on jostain seuraavista joukkueista:
Bakersfield Condors
Ontario Reign
Tucson Roadrunners
Iowa Wild
Laval Rocket
Springfield Thunderbirds
Lehigh Valley Phantoms
Mitä tämä viesti nyt tarkoittaa.. ei ainakaan mikään Otto Leskinen pelaa MM-kisoissaPelaa MM-kisoissa.
En halua kuulostaa ilkeältä tai loukata tunteitasi mutta ainoastaan ihan helvetin tyhmä ihminen voi ajatella Otto Leskisen ikinä tulevan Ässiin. Sopimus oli menneen kauden alussa Frölundaan mutta sitten tulikin kutsu vielä koittamaan AHL:n puolelle. Ei ole mitään asiaa Suomeen ensi kaudelle. Eiköhän Frölunda kutsu taas tai Sveitsi.Voisikohan olla Otto Leskinen? Löytyy Jokerit ja Liiga-taustaa ja AHL-jengi tippui playoffeissa. Toinen vaihtoehto voisi olla Riekkisen vanha pakkipari Kim Nousiainen mutta hänellä toki sopimusta vielä jäljellä.
Joka tapauksessa Haiman huhun perusteella kyseinen pakki on jostain seuraavista joukkueista:
Bakersfield Condors
Ontario Reign
Tucson Roadrunners
Iowa Wild
Laval Rocket
Springfield Thunderbirds
Lehigh Valley Phantoms