Formulalähetyksissä viljelty 'kymppä'.
Tota.
Olli "Mulla on tota iso tota pää" Jokinen on varmasti tota-sanan SE-mies. Melkein tota joka tota toinen tota sana tota on tota.
Tää on kato lätkäaiheinen palsta. Jos tää olis autoilufoorumi niin sitten varmaan laitettais kortteja kuivumaan... Metaforan keinoin voidaan kato aikaansaada tiettyä ryhmähenkeä, junou. Että ollaan niinku samalla asialla, puhutaan samaa kieltä. Vähänku vapaamuurarit, paitsi ettei olla vapaita eikä muurata.Pelikielto. Ärsyttävä termi silloin, kun sillä tarkoitetaan jonkun nimimerkin kirjoitusoikeuksien määräaikaista poistoa Jatkoajasta. Miksi siis pelikielto? Eihän kukaan nimimerkki täällä mitään pelaa, ainoastaan kirjoittaa ja kommentoi.
Ärstyttävyyttä lisää se, että otsikossa on isolla kirjaimella Mättö. Mikä vitun erisnimi tuo oikein on?Setti ja mättö. Tuolla on nyt ketju nimeltä "Helppo ja nopea laitettava mättö"
Ärstyttävyyttä lisää se, että otsikossa on isolla kirjaimella Mättö. Mikä vitun erisnimi tuo oikein on?
Ärstyttävyyttä lisää se, että otsikossa on isolla kirjaimella Mättö. Mikä vitun erisnimi tuo oikein on?
Jääkiekon pelikirja on oikeasti "vitsi". Jos siitä tekisi kirjan niin se olisi kolme sivua paksu. Lähinnä siinä olisi kuvat miten asetetaan 1-2-2 trap, ja miten karvataan korkealta. That´s it.
Setti ja mättö. Tuolla on nyt ketju nimeltä "Helppo ja nopea laitettava mättö"
Naapurissa asusteli aikoinaan tuon niminen perhe. Mukavia ihmisiä kaikinpuolin.
Eipä tuossa otsikossa taida kaikki muukaan olla ihan kohdillaan. Eikös sanasta nopea nyt ainakin puutu -sti pääte? Minun on tosin näistä aivan turha avautua. Teen alkeellisia kirjoitusvirheitä myös itse.
Nyt vaan näyttämään viimeisillekin epäilijöille, että pystyy pelamaan ylhäällä.
Onnittelut Nikelle, toivottavasti onnistuu ylhäällä!
En nyt ala puolustajia mitenkään pelipaikoittain rankkaamaan mutta näkisin että Niskalalla pitäisi olla mahdollisuus päästä näyttämään taitonsa ylhäällä myös kauden aikana.