Ärsyttävin sana tai termi minkä tiedätte?

  • 1 554 273
  • 9 527

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
Missä pelaa?
 

Mike Bossy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra & Massey Ferguson
Kyllähän näihin edellämainittuihin voisi lisätä vielä sannonnan: vedetään kumoon. Seuratkaapa Anteron selostusta, niin saatatte huomata, että aina suomalaisen pelaajan kaatuessa tulee kyseinen kommentti. Lohkaisua korostetaan usein myös vahvikesanoilla kuten raju, jolloin kommentti taipuu muotoon: "Vedetään rajusti kumoon".
 

nufc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä,Newcastle United
Bast kirjoitti:
Murteita ei pitäisi kritisoida, mutta ärsyttää lehtien tapa siteerata aina itämurteita puhuvien haastateltavien lauseita sellaisenaan "Mie mie sitä ja mie mie tätä".

Tai sitte"mä mä sitä ja mä mä tätä" ja vielä pahempaa "määääää sitä ja määääää tätä".Siis aivan kamalaa!!
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Bast kirjoitti:
Murteita ei pitäisi kritisoida, mutta ärsyttää lehtien tapa siteerata aina itämurteita puhuvien haastateltavien lauseita sellaisenaan "Mie mie sitä ja mie mie tätä".

Jääkiekkolehdessä tätä tyyliä käytetään usein. Pelaajalle esitetään 99 kysymystä, ja niiden vastaukset kirjataan sanasta sanaan sellaisina lehteen. Varsinkin nykyinen IS Veikkaajan Toronton kirjeenvaihtaja Marko Leppänen harrasti tätä jatkuvasti.

Noista murteista sen verran usein tuntuu jonkin tv-ohjelman juontajaksi pääsemiseen riittävän se että ossoo viäntää Karjalan murretta, niinkuin nyt vaikka esimerkkinä se lihava lehmä Kakkosen parin vuoden takaisesta "Missä vika?"-ohjelmasta.

Kyrsiihän se "mie ja sie" luettunakin, mutta kuultuna vielä melkein enemmän.
 

Arttu#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tällä hetkellä : " Kyllä Hannalla on hyvät mahdollisuudet menestyä". Siis mitä helvettiä?!
Lordin voitto nostatti surkuhupaisesti kaikenmaailman toiveet, koska Lordi voitti niin tottakai Hannakin pärjää. Revitään lihavempi versio Evanescencesista ja rockilla voitto kotiin?
 

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Sena.
Määrittelemättömästä syystä aiheuttaa äärimmäistä vitutusta: Tarvitaan n kpl pakkeja ja xxx senaa vielä päälle. Ja sitten vielä yksi sena. Vittu.
Meniköhän väärään ketjuun.
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Bamlata.

Jep, oon landepaukku.
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
redlate kirjoitti:
Sena.
Määrittelemättömästä syystä aiheuttaa äärimmäistä vitutusta: Tarvitaan n kpl pakkeja ja xxx senaa vielä päälle. Ja sitten vielä yksi sena. Vittu.
Meniköhän väärään ketjuun.
Äläs nyt. Oikeaoppisestihan se kirjoitetaan cena. Ja tarkoitus ei ollut vääntää puukkoa haavassa :).
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
- innovaatio
- brandi/brändi
- asiakkuus
- asiakaspinta
- lähtökohtaisesti
- "Maikkarin netissä"
- fokusoida
- missio
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Rafael kirjoitti:
Onko "saada nuuskaa" yleisestikin käytössä? Iltasanomien otsikossa "Belgian valmentaja sai nuuskaa valinnoistaan". Itseäni kyseinen termi vitutti heti vaikka en ole koskaan tuollaista kuullut käytettävän. Niin siis ilmeisimmin tuo "saada nuuskaa" on synonyymi termille "saada kritiikkiä".

http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1369704
En ole ainakaan itse koskaan ennen kuullut. Toimittaja varmaan yrittänyt olla vähän omaperäisempi, aika heikoin tuloksin. Mua ei ihan vituta, mutta ärsyttää kyllä.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Tiedatteko muuten, etta asiakkuuden brandi on asiakaspinnasta saatu innovaatio. Maikkarin netissa fokusoidaan lahtokohtaisesti tasta missiosta.
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lähiaikoina on vituttanut hurjasti termi "kuvei". Siis mitä vitun kuvei? Tuota kirottua, saastaista sanaa nähtävästi käytetään nykyään kun halutaan puhua sanan "kuva" monikosta. Kuvia. Kuvat. Kuvei?!?!

"Miuta" eli siis minua tai mua. Ei noin saa sanoa. "Miuta paleltaa"

Toisaalta, tätä ketjua kun on lukenut, on mahotonta elää käyttämättä ollenkaan sanoja jotka ihmisiä täällä ärsyttää. Mun mielestä on hienoa että uusia sanoja keksitään ja käytetään, mutta toivon totisesti että sana "kuvei" ei jää elämään. Kiitos.

SKUMPPA on muuten äärimmäisen ärsyttävä sana! Ja viel yks, joka alkaa taas kohta olemaan ajankohtainen.. "HYVÄÄ JUSSIA!!"
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
"Romkomi"

Ilmeisesti joku käännetty termi, tarkoittaa ROMANTTISTA KOMEDIAA.

Vittu mitä paskaa!!! (Vimipa?)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös