Ärsyttävin sana tai termi minkä tiedätte?

  • 1 559 299
  • 9 533
Suosikkijoukkue
HIFK
Grainger kirjoitti:
Fyysisen kiekon ystävät toistelevat näitä kahta fraasia. Eikö kapasiteetti riitä muotoilemaan muita sanoja tai sanontoja?
Keep your head up, kukkahattu-Grainger, fyysinen kiekko on hyvä ystäväni. Muuta en osaa sanoa (se kapasiteetti, nääs).
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Olen kai joskus aikaisemminkin tämän sanan tässä ketjussa maininnut, mutta koska tämä sana ärsyttää minua niin perkeleesti, niin tuon sen taas esille:

Höntsätä
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Maalaaminen/maalaaja. Siis silloin kun ei viitata maalin levittämiseen jollekin pinnalle. "Liigan paras maalaaja" tai "Öhman maalasi ylivoimalla". Ei kiva.
 

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
JuVii kirjoitti:
Käytetään jostain hienosta asiasta nimitystä "helmi".
"Aika helmee"
PRKL! >:O

Ja samassa yhteyksesä jos käytetään sanaa "herkku", eikä ole siis mistää syötävästä kyse.
"Vähä oli herkku" esim. jos on tapahtunu jotain hauskaa tai urheilusa jollaki oli hyvä paikka tehä maali jne..

EDIT.
"Katoitko BBtä?, BB-Jorma sikaili baarissa, BB.." ym.. Big Brother termit,ei helevetti kuka semmosta paskaa ees kattoo. Katoin eilen vähä matkaa ja joku marsun näkönen "pelimies" heilu typerän näkösenä siniset aurinkolasit pääsä ja inisi rasittavalla äänellä jotain muka-pervoja juttujaan.
 
Viimeksi muokattu:

straiter

Jäsen
Suosikkijoukkue
FC Lahti, Werder Bremen
Ehdottomasti yksi ärsyttävimipiä termejä on sementoitu. Esim:

Vaikka jossakin muodossa imagollisesta laatutekemisestä huokuu ajoittaiset epätietoisuudet pelisysteemien uusjaosta, on tyyliys siltikin sementoitu voitokkaalle rutiinitasolle

Sitä kun on koko elämänsä pyörinyt rakennustyömailla, niin on tullut kohtuullisen selväksi, että sementti on yleensä säkkitavarana myytävää jauhetta ja eräs betonin raaka-ainesosa.

Tarkoittaakohan tämä sementointi sitten jauhoissa kierittämistä? En kyllä välttämättä pitäisi sitä mitenkään hirvittävän positiivisena terminä.

Tuolta voi hakea lisätietoa ko. aineesta:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Sementti
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Kaivanto kirjoitti:
Siellä on seinä.
Ohjeeni oli ehkä hieman epäselvä, käännä päätäsi 90 astetta vasemmalle niin, että oikea korvasi osoittaa kattoon.

Spämmätään lisää, mjitaah?!
 

Kaivanto

Jäsen
Olen niin kalkkis, etten osaa lukea hymiöiden ns. merkityksiä, pään asennosta riippumatta. Nämä...
:(
:)
...kaksi perusjuttua variaatioineen tajuan, juuri muita en.

§:&|
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Kaivanto kirjoitti:
Olen niin kalkkis, etten osaa lukea hymiöiden ns. merkityksiä, pään asennosta riippumatta. Nämä...
:(
:)
...kaksi perusjuttua variaatioineen tajuan, juuri muita en.

§:&|

Itse tunnustan korkean ikäni siinä asiassa etten ikinä, missään käytä hymiöitä. Poikkeuksena on että saatan kirjoittaa sanan. Hymiö.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
WTF? Näemmä Reilu-kerho kokoontuu täällä. Illalla voisi lähteä bilettää. Tai en tiedä, se on aika fifty-sixty. Tulisi kuitenkin loppupelissä otettua niin paljon drinksuu, että huomenna olisi kaamee kapula. Mutta elämä on. LOL!
 

Kaivanto

Jäsen
mjr kirjoitti:
Itse tunnustan korkean ikäni siinä asiassa etten ikinä, missään käytä hymiöitä. Poikkeuksena on että saatan kirjoittaa sanan. Hymiö.

Tein joskus jopa periaatepäätöksen hymiöiden käyttämättömyydestä mutta hölläsin sittemmin hiukan. Joskus netin nopeassa rytmissä on tärkeää vain saada informoitua omasta tunnetilastaan ja hymiö näkemättä jäävän kasvonilmeen korvikkeena on monelle vakiintunut tapa viestiä, itselleni tosin muuten kuin ironian palveluksessa jotenkin väkinäinen.

En kyllä vieläkään tajua, mitä JuViin intiaanipäällikkö halkaistu sulka tuolla edellä tahtoo sanoa.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Kaivanto kirjoitti:
Olen niin kalkkis, etten osaa lukea hymiöiden ns. merkityksiä, pään asennosta riippumatta. Nämä...
:(
:)
...kaksi perusjuttua variaatioineen tajuan, juuri muita en.

§:&|

Tämä on joskus aika käyttökelpoinen:

..!..
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Kaivanto kirjoitti:
En kyllä vieläkään tajua, mitä JuViin intiaanipäällikkö halkaistu sulka tuolla edellä tahtoo sanoa.
">" tarkoittaa vihaisesti olevia kulmakarvoja.
":" on luonnollisesti silmät.
"O" on auki oleva suu (=huutaa).
Eli tämä hymiö siis huutaa vihaisena. Tai on muuten vain vihainen.
Nih.
>:O
 

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
a.k.a. Kirjoitettuna loistavan ärsyttävä mutta puhekielessä vielä englannisti lausuttuna, tappava. Kuin vaikeaa on sanoa/kirjoittaa vaikkapa että eli.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Operointi tässä tapauksessa.
Nimittäin radiossa haastateltiin jotain Finnairin pomoa jolta lopuksi kysyttiin että "Mitkä lennot nyt sitten lennetään?" Johon tyyppi vastasti että: "Suurin osa lomalennoista pystytään operoimaan. Sen lisäksi pystytään operoimaan joitakin lentoja Lontooseen, Brysseliin ja Pariisiin. Tänään on jo operoitu lentoja Ouluun ja Kuopioon."
 

Spanky#24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Mahtiankat, Minnesota Wild, Sport
Kyyllä se on tämä "ketä". Järkyttävän tyhmän kuulonen, etenki opettajan suusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös