Virveliä kainaloon
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- 4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mitä tuo tarkoittaa? Setämies ei ymmärrä.
Bängeri olisi ysärikielelle käännettynä tiukka, kova tai vastaava adjektiivi kuvaamaan sitä, että jokin asia on todella hyvä. No cap.
Mitä tuo tarkoittaa? Setämies ei ymmärrä.
En tiedä, siksi jätin sämpylät ostamatta. Tai olisihan siinä 50% mahdollisuus että bängeri olisi jotain positiivista.
Mutta kovin olivat innoissaan siinä paistopisteellä, joten oletettavasti jotain hyvää se tarkoittaa.
Eli Leon (siis Leo sedän, ei nimimerkki Leonin vaikka tiedä jos hänkin niistä tykkäisi) olisi kannattanut ostaa sämpylät.Bängeri olisi ysärikielelle käännettynä tiukka, kova tai vastaava adjektiivi kuvaamaan sitä, että jokin asia on todella hyvä. No cap.
Eli Leon (siis Leo sedän, ei nimimerkki Leonin vaikka tiedä jos hänkin niistä tykkäisi) olisi kannattanut ostaa sämpylät.
Täytyy myöntää että en olisi arvannut. Yleensä noita nykysanoja jotenkin pystyy arvaamaan, mutta tämä oli aivan outo.
CAMA | Central Arctic Management Area |
Rolle on Rolexin kello meillä aikuisilla. Oli ennen markka-ajan pankkisetää ja on sen jälkeenkin.Rolle oli taas oli Suomen Pankin entinen pääjohtaja Rolf Kullberg, ja on edelleenkin aikuisten ihmisten Rolle. Lapsilla voi olla jotain hassuja jääpallojuttuja.
Eli siis makkara. Itse söin englannissa pubissa bangers & mash ja se oli makkaraa muusilla. Lidlin paistopisteellä siis sämpylät ja croissantit ovat eriasteisia makkaroita. Voi vittu, että kakarat on vuosi vuodelta tyhmempiä.Selitys toki sisälsi oletuksen, että bängeri tulee englannin puhekielen sanasta banger.
Ihmisiä ei lasketa kappaleissa (elleivät he ole kappaleina), vaan henkilömäärissä.
Tajusin viime viikolla, että näitä Nuorgameja on kaksi kappaletta.
Kertaus on opintojen äiti.
Onko sulla baari-illan jäleen Aika. Jatkot.Käytin "kappaletta" retorisesti voimistamaan ilmaisua enkä kirjoittanut asiatekstiä. Jäi pilkkukin edellisestä lauseesta. Hä. Hää! En ole milloinkaan väärässä. Minä. Olen. Jatko. Aika.
Onko sulla baari-illan jäleen Aika. Jatkot.
Olisiko. Se. Ärsyttävin. Tapa. Kirjoittaa?Minä. Olen. Baari.
Tämä. Juttu. Kiel. Tämättä. Jo. Vä. Hän. Väsyttää. Nämä. Piste. Et. Si. Is.
Ou mai gaad!Olisiko. Se. Ärsyttävin. Tapa. Kirjoittaa?
On kyllä Pyhimyksen näköinen sana.Bökö
Hesburger - Kaurainen BÖKÖ® by Pyhimys
Kuka voi sanoa, että on päässyt suunnittelemaan oman hampurilaisen maanlaajuiseen jakeluun? Pyhimys voi.Tähän herkkuun Pyhimys halusi ehdottomasti valita kauraisen sämpylän. Sämpylän maustavat Pyhimyksen lempitäytteet: kurkku- ja paprikamajoneesi, naudanlihapihvi, tuore sipuli, tomaatti...www.hesburger.fi
Tähän voi lisätä melkein kaikki termit joissa sukupuolen osoittava sana on korvattu sanalla henkilö.Esihenkilö
Tähän voi lisätä melkein kaikki termit joissa sukupuolen osoittava sana on korvattu sanalla henkilö.
Joo ja maanmittaritar. Sitten kun se ei olekaan töissä niin ollaan maanmittarittaretta.Opettaja ja sairaanhoitaja ovat todella ärsyttäviä sanoja, jos kyse on naispuolisista työntekijöistä. Pitäisi olla opettajatar ja sairaanhoitajatar niin kuin me kaikki ei-feministit niitä kutsumme.
Mennäänkö vetää yhet bursat ja bököt ruipparisämpylällä.Bökö
Hesburger - Kaurainen BÖKÖ® by Pyhimys
Kuka voi sanoa, että on päässyt suunnittelemaan oman hampurilaisen maanlaajuiseen jakeluun? Pyhimys voi.Tähän herkkuun Pyhimys halusi ehdottomasti valita kauraisen sämpylän. Sämpylän maustavat Pyhimyksen lempitäytteet: kurkku- ja paprikamajoneesi, naudanlihapihvi, tuore sipuli, tomaatti...www.hesburger.fi
Saaks ton broiskupihvillä? Oksennus.Mennäänkö vetää yhet bursat ja bököt ruipparisämpylällä.
Esihenkilö