Mainos

Ärsyttävin sana tai termi minkä tiedätte?

  • 1 601 843
  • 9 804
Suosikkijoukkue
Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Roomie kirjoitti:
Sanotahan näin notta, se taitaa olla pohojammaammurretta parhaimmillansa!
Aivan, tiedän sen hyvin.
Sehän tässä ärsyttääkin, että sitä käyttävät muutkin kuin pohjanmaalaiset tai siellä syntyneet. Itse en ainakaan tahallani alkaisi käyttämään puheessani esim. sie/mie tai siun/miun tyylisiä sanoja, koska Karjalasta päin en ole kotoisin.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hippasen. Tämä sana on kyllä yksi vituttavimmista minkä olen lukenut / kuullut. Se tarkoittanee lauseessa samaa määritelmää kuin esim pikkaisen, vähän, hiukan, hieman, jonkin verran jne. Kirjoittamalla tuon sanan vaikka Googleen niin näkee, miten tuota äärimmäisen ärsyttävää termiä viljellään aivan tolkuttomasti, yli 10000 osumaa. Hippasen mua nyt vituttaa..
 

J.Petke

Jäsen
Dirk Kääit. Voi olla että on juuri flaamilaisen kieliopin mukaan oikein sanottu mutta ärsyttävältä se kuulostaa kun sitä koko ajan hoetaan.
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
KESKEEN...edelleen Hoopi..KESKEEN..ja se on saanu kommentaattorinsa myös samaan miinaan..KESKEEN
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
beerhunter kirjoitti:
KESKEEN...edelleen Hoopi..KESKEEN..ja se on saanu kommentaattorinsa myös samaan miinaan..KESKEEN

Taitaa olla Bubin 'hoonosta soomesta' lähtenyt tämäkin keskeen liikkelle. Saattaa jopa olla selostajien sisäinen läppä joka on jäänyt huomaamatta elämään.
 

Rocco

Jäsen
Jukan takahiukset kirjoitti:
Lauseessa käytetään jotta-sanaa yleisesti, kun kerrotaan esim. jonkin asian syytä tai seurausta.
Miksi joidenkin pitää väkisin vääntää se muotoon notta? En voi käsittää...

Syytä Duudsoneita. Siellä tuloo notta "notta" joka välihi!
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Kapula, kun tarkoitetaan krapulaa. Kiitti vitusti, DNA. Yksi ärsyttävien mainosten vuoksi boikotoitu firma lisää.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
DoubleT kirjoitti:
"Aikuisten oikeesti..."

voi vittu...oikeesti
Tampereelta Helsinkiin lähtevän moottoritien alussa Viinikan liikenneympyrän kupeessa on helvetin iso mainostaulu jossa on jonkun optikkoliikkeen mainos. Mainoslause hevosen kokoisin kirjaimin kuuluu "Aikuistenoikeesti halpoja silmälaseja" Tuo kirjoitettuna helvetin isolla ja vielä "aikuistenoikeesti" yhteen niin päässä kiehuu joka kerta kun ajaa ohi (työn puolesta ajan tuosta ohi useammam kerran joka päivä).
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Fudis - mikä vitun fudis? Eihän lätkäkään ole lädkä!
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
beerhunter kirjoitti:
KESKEEN...edelleen Hoopi..KESKEEN..ja se on saanu kommentaattorinsa myös samaan miinaan..KESKEEN

Ja myös muut selostajat. Ainakin Tapsalta kuulin tuplaärsytyksen aiheuttaneen ykkösellä keskeen...
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Ärsyttävin lause, minkä voi kuulla on: "Ottelun selostaa Hannu-Pekka Hänninen."
 

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
tyyliin - nyt viimeistä meni hermot kun MTV Newsissä joku pelle bändin laulaja toistaa tätä ainakin 3 kertaa yhdessä lauseessa. "me esiinnyttiin tyyliin, laukkutehtaan kellarissa, tyyliin makkaratehtaan takapihalla, tyyliin...."

Ja futis-sanasta, omasta mielestä se on paljo ymmärettävämpi kuin fudis. Futis ois väännetty football sanasta, niin tuo fudis tuo heti mieleen food-ball. Ite käytän kuitenkin potkupallo, jalakapallo ja muita juntti termejä jalkapallofaneja ärsyttäkseni =)
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Murmeli kirjoitti:
Kapula, kun tarkoitetaan krapulaa. Kiitti vitusti, DNA. Yksi ärsyttävien mainosten vuoksi boikotoitu firma lisää.

Mainoksien tehtävänä on herättää tunteita, niin negatiivisia tai positiivisia. Sinunkin kohdallasi mainos on onnistunut nimittäin sinä olet huomannut sen. Paljon parempi mainos kun monet muista jotka eivät herätä minkäänlaista reaktiota ihmisissä. DNA:n markkinointikoneisto on kieltämättä täynnä päteviä heppuja.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
SSee kirjoitti:
Fudis - mikä vitun fudis? Eihän lätkäkään ole lädkä!
Duhadda on fudidda ja lädkää. Ensimmäinen puoliaika Saksa-Agentiina pelistä oli potkista.
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Asia on pihvi" - Mikä vitun pihvi? Naudanlihaa? Mitä vittua ihan oikeesti

masu, massu - Ja aikuiset miehet käyttää tätä omasta vatsastaan. Oksennus

"rappari" tai "räppitähti" puhuttaessa artistista joka tekee rap-musiikkia. Mielummin vaikka "räppäri" ja "rap-tähti"

"Poistaa" - Kun puhutaan että on pakko ostaa jotain esim. levy tai elokuva. "Ui vittu toi on pakko poistaa heti ku se tulee kauppohin" Tähän liittyen myös termi "pakkopoisto" on todella rasittava.

"Jag vet inte" - Miksi, miksi se pitää sanoa ruotsiksi? Tietenkin se pitää vielä lausua mahdollisimman ärsyttävästi. Ei voi vaan sanoa "emt", "en tiedä" yms.
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Speedye kirjoitti:
Sinunkin kohdallasi mainos on onnistunut nimittäin sinä olet huomannut sen.


Mainos onnistunut, jos sen kohde (nm.Murmeli siis) sen ansiosta boikotoi firmaa? Toivottavasti et ole mainostoimistolla töissä, sillä perusasiatkin ovat hakusessa.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Speedye kirjoitti:
DNA:n markkinointikoneisto on kieltämättä täynnä päteviä heppuja.
Erittäin päteviä. Saivat minut (kuten Mane mainitsi) boikotomaan DNA:ta ja karttamaan DNA:n tuotteita mahdollisimman tehokkaasti.
 

Knower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit+Petteri Nummelin
Aikuiskoulutuskeskus. On vaan todella tylsä sana.
 
Mane kirjoitti:
Mainos onnistunut, jos sen kohde (nm.Murmeli siis) sen ansiosta boikotoi firmaa? Toivottavasti et ole mainostoimistolla töissä, sillä perusasiatkin ovat hakusessa.

Kerropa lisää perusasioista. Omasta mielestäni yksikään mainos ei voi miellyttää kaikkia ja jos mainos lisää myyntiä, muutaman yksittäisen henkilön boikotoinneilla ei ole loppupeleissä mitään merkitystä.

Itse uskon vakaasti tuon Kapula-mainoksen onnistumiseen, sillä niin paljon sitä toistellaan ympäri Suomen valtakuntaa. Toivottavasti vaan osaavat lopettaa ajoissa sen näyttämisen, ennen kyllästyspistettä.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Speedye kirjoitti:
Mainoksien tehtävänä on herättää tunteita, niin negatiivisia tai positiivisia. Sinunkin kohdallasi mainos on onnistunut nimittäin sinä olet huomannut sen. Paljon parempi mainos kun monet muista jotka eivät herätä minkäänlaista reaktiota ihmisissä. DNA:n markkinointikoneisto on kieltämättä täynnä päteviä heppuja.

Murmeli taisi tarkoittaa sanan "kapula" jalostumista kaikkien käyttöön nimenomaan sen tarkoittaessa krapulaa eikä matkapuhelinta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös