Onko savolainen...?- Ehkä
Mulla on pari tälläistä kaveria, joilta on melkein mahdotonta saada "kyllä" tai "ei" vastausta pienimpiinkin arjen asioihin. Suunnattoman ärsyttävää ja tuossa ei oteta toisen ihmisen ajankäyttöä huomioon ollenkaan, kun jättää asiat aina roikkumaan.
Kätevämminhän tämä hoituu tienkäyttäjän vittuilulinjalle soittamalla. Paitsi jos siellä on joku elbimbo linjan toisessa päässä joka katsoo tietokoneelta jostain toimiston kupeesta "ihan hyvässä kunnossa se on meidän tietojen mukaan".Ja tienpidostahan Maunon pitäisi valittaa Tiehallintoo-, eikä kun Liikennevir-, äh, siis Väylävirastoon. Tai siis Väylään.
Eli hakkaa akkansa paskaksi ja liimaa täyteen tarroja varmaan.Jossain Ylen jutussa joku helvetin hipsteri kertoo olevansa "suhdeanarkisti".
Montakohan kihhausta Lukolla oli viimeks lauantaisaunassa? Onnekses ei käytetty ainakaan lähetyksessä sikäli jos olit läsnä.Kihaus, kun puhutaan jääkiekossa tehdystä maalista. Kuka vittu on keksinyt termin ja minkä vitun takia jotkut ovat keksineet että sitä kuuluu käyttää edelleen?
Ei me osuuspankin tiskille mennä vaan netissä ostellaan. Pitää kuitenkin laittaa parempaa vaatetta päälle niin tuntuu samantien olo rikkaammalta.mutta miksi ihmeessää pitää vetää ostohousut jalkaan vaikka osakkeita merkittäessä, käveleekö tämä sakki osuuspankin tiskille tekemään niitä ostotoimeksiantoja?
Minä otan kopin tästäOtettu opiksi ja korjattu.
5min aikaa korjata. Otan kopin on lähes yhtä saatanasta kuin viedä maaliin.Minä otan kopin tästä
Mun yks ex-vaimo on Kuhmosta. Se oli kova huastelemmaa. Muutenkin meillä oli vähä kiälimuuria. Se aina panon jälkeen halus ottaa/pitää vähän ettonetta. En oo tommosesta huumeesta kuulluukkaan.Edelleen haaste, haasteellinen, haastava. Vittu haastemies jakaa haasteita, ne ovat kutsuja oikeudenkäyntiin. Asiat voivat olla vaikeita, monimutkaisia, hankalia. Myö huastellaan tiällä Itärajalla mukavia.
Mun yks ex-vaimo on Kuhmosta. Se oli kova huastelemmaa. Muutenkin meillä oli vähä kiälimuuria. Se aina panon jälkeen halus ottaa/pitää vähän ettonetta. En oo tommosesta huumeesta kuulluukkaan.
Osasko näytellä vielä itkusta hyvin? Mulla on kans ollu noita pari. Ihan parhaita. Yks huus koko setin ajan että "aufgeben, aufgeben!!" Halus mun siemenet kokoelmaansa, vitun pervo. Muttaa kyllä mää osaan olla hellä ja silleen. Pusunkin annan aina ja pyyhin spermaset veret ja kyynelten tahrimat meikit lakanoilta.Sama kuin saksalainen exä huusi aina kun panin perseeseen arvosanaksi yhdeksää.
Osasko näytellä vielä itkusta hyvin? Mulla on kans ollu noita pari. Ihan parhaita. Yks huus koko setin ajan että "aufgeben, aufgeben!!" Halus mun siemenet kokoelmaansa, vitun pervo.
Toi on tosi hyvä. Tyttö huomaa että oot herkkä. Hyvää kenttää rakentaa. Nippusiteetkin voi piilottaa. Toistaiseksi.Juu kyllä mä itkin aina. Eiku.
Minulle tuosta tulee mieleen katiska. Olen niitä jokusen ollut kasaamassa.