Ärsyttävin sana tai termi minkä tiedätte?

  • 1 545 145
  • 9 521

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Palstalla usein esiintyvä "imo". En, vaikkakin usein törmännyt, ole keksinyt mitä meinaa. Lopeta ärsytykseni ja paljasta merkityksensä kiitos?
Kansainvälinen merenkulkujärjestö, International Maritime Organization.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
"Maali", kun puhutaan tavoitteesta. On yllättävän raivostuttava.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
"Maali", kun puhutaan tavoitteesta. On yllättävän raivostuttava.
Mutta onhan se aina nautittavaa kun oma joukkue tekee tavoitteen voimaleikin aikana eikä vastustajan tavoitteenvaalija voinut mitään. Mitäs ottivat turhan jäähyn ristitarkistamisesta.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
"Näin ne asiat koetaan" on alkanut vituttamaan.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Joku omisti eli ownas jonkun.

Mitä helvettiä tuo edes tarkoittaa?
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
IMO:n ja IMHO:n tiedän mutta (sic) menee mulla aina yli ymmärryksen. Olen sen merkityksen joskus tarkastanutkin, mutta eipä jäänyt mieleen. Jotenkin aina onnistun mieltämään sen *sigh*:ksi (huokaus) mutta ei sillä koskaan sitä tarkoiteta.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
IMO:n ja IMHO:n tiedän mutta (sic) menee mulla aina yli ymmärryksen. Olen sen merkityksen joskus tarkastanutkin, mutta eipä jäänyt mieleen. Jotenkin aina onnistun mieltämään sen *sigh*:ksi (huokaus) mutta ei sillä koskaan sitä tarkoiteta.
No en tiedä, mutta myös minä olen sen tuoksi tulkinnut. Näitä nyt riittää, mistä ei todellakaan tiedä mitä nää on. Onneksi on broidin teini-ikäiset lapset, joilta kysyä. Oma poika on jo sen verran mieheksi kasvanut (ja nörtti), siitäkään ei ole apua.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Jos lyhenteistä puhutaan niin ainakin IFK-osiolla(muista en tiedä kun en lue) viljellään lyhennettä VL tarkoittaen vissiin "Vakaa liigapelaaja" tjsp. Häiritsee pirusti koska allekirjottaneelle tulee ekana mieleen vasen laitahyökkääjä
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kansainvälinen merenkulkujärjestö, International Maritime Organization.

Tallinnassa kannattaa käydä maritime museossa. Se on hassusti aivan siinä sataman kupeessa.

IMO:n ja IMHO:n tiedän mutta (sic) menee mulla aina yli ymmärryksen. Olen sen merkityksen joskus tarkastanutkin, mutta eipä jäänyt mieleen. Jotenkin aina onnistun mieltämään sen *sigh*:ksi (huokaus) mutta ei sillä koskaan sitä tarkoiteta.

Tämä tarkoittaa sitä, kun alkuperäisessä tekstissä on joku naurettava kirjoituserhe, niin ei sitten luulla viestintuojan olevan niin tyhmä, että tuolla lailla kirjoittaisi.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Jos lyhenteistä puhutaan niin ainakin IFK-osiolla(muista en tiedä kun en lue) viljellään lyhennettä VL tarkoittaen vissiin "Vakaa liigapelaaja" tjsp. Häiritsee pirusti koska allekirjottaneelle tulee ekana mieleen vasen laitahyökkääjä
No nyt ollaan kyllä ketjun avauksen ytimessä. Ihanko oikeasti ei moderaattorit puutu tällaiseen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös