Introexpertti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Kiitos mutta ei kiitos tähän palstalla esiintyvään "imoon".Kansainvälinen merenkulkujärjestö, International Maritime Organization.
Kiitos mutta ei kiitos tähän palstalla esiintyvään "imoon".Kansainvälinen merenkulkujärjestö, International Maritime Organization.
Surullistä käyttää tollasia ku kaikki ei vaan ymmärrä, luulisin. Imo. Sorruin heti.In My Opinio=minun mielestäni.
Nää englanninkieliset lyhenteet. Varsinkin suomitekstissä. Sais mun pualesta heittää vaikka bhttp! Bai heö to tö pusi, eli hiuksista vittuun.Palstalla usein esiintyvä "imo".
Imo ihan hyvä lyhenne, vaikka itse en käytä.Surullistä käyttää tollasia ku kaikki ei vaan ymmärrä, luulisin. Imo. Sorruin heti.
Mutta onhan se aina nautittavaa kun oma joukkue tekee tavoitteen voimaleikin aikana eikä vastustajan tavoitteenvaalija voinut mitään. Mitäs ottivat turhan jäähyn ristitarkistamisesta."Maali", kun puhutaan tavoitteesta. On yllättävän raivostuttava.
No nyttemmin selvisi merkitys kiitos sinun. Ei tarvitse jatkossa imo.n esiintyessä sovitella veikkaustani, imenmunaasioraalisesti.Imo ihan hyvä lyhenne, vaikka itse en käytä.
In My Opinio=minun mielestäni.
Tai IMFRO=IN MY FUCKING RIGHT OPINIONSenhän pitäisi olla IMHO = In My Humble Opinion. Aika röyhkeää käyttää tuota ilman hoota.
Pelimaailmassa ainakin tuota voi käyttää, kun voittaa/tappaa vastustajan. Ja varsinkin jos voittaa ylivoimaisesti. Voi olla muitakin tarkoituksia.Joku omisti eli ownas jonkun.
Mitä helvettiä tuo edes tarkoittaa?
Joku omisti eli ownas jonkun.
IMO:n ja IMHO:n tiedän mutta (sic) menee mulla aina yli ymmärryksen.
No en tiedä, mutta myös minä olen sen tuoksi tulkinnut. Näitä nyt riittää, mistä ei todellakaan tiedä mitä nää on. Onneksi on broidin teini-ikäiset lapset, joilta kysyä. Oma poika on jo sen verran mieheksi kasvanut (ja nörtti), siitäkään ei ole apua.IMO:n ja IMHO:n tiedän mutta (sic) menee mulla aina yli ymmärryksen. Olen sen merkityksen joskus tarkastanutkin, mutta eipä jäänyt mieleen. Jotenkin aina onnistun mieltämään sen *sigh*:ksi (huokaus) mutta ei sillä koskaan sitä tarkoiteta.
Joo siis minäkin toivon, että en olisi kuullut. Avissetä=aviomiesSiis mikä? En ole kuullukaan tuollaisesta...
Kansainvälinen merenkulkujärjestö, International Maritime Organization.
IMO:n ja IMHO:n tiedän mutta (sic) menee mulla aina yli ymmärryksen. Olen sen merkityksen joskus tarkastanutkin, mutta eipä jäänyt mieleen. Jotenkin aina onnistun mieltämään sen *sigh*:ksi (huokaus) mutta ei sillä koskaan sitä tarkoiteta.
No nyt ollaan kyllä ketjun avauksen ytimessä. Ihanko oikeasti ei moderaattorit puutu tällaiseen?Jos lyhenteistä puhutaan niin ainakin IFK-osiolla(muista en tiedä kun en lue) viljellään lyhennettä VL tarkoittaen vissiin "Vakaa liigapelaaja" tjsp. Häiritsee pirusti koska allekirjottaneelle tulee ekana mieleen vasen laitahyökkääjä
Gg ezEZ (easy, helppo)
Joku omisti eli ownas jonkun.
Huutonaurua. Eli jotain todella hulvatonta.Huutista!
Mitä helvetti se tarkoittaa?