Ärsyttävin sana tai termi minkä tiedätte?

  • 1 559 758
  • 9 534

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Wrighter kirjoitti:
No nuo nyt on Kuopiosta! Mitä se sun työkaveris toisteli yhtenään? Sekin oli jotenkin todella raivostuttava.

Itseäni ärsyttää taas välillä Aki Bergin PÄNTIÖNÄÄN lausuma "et toi noi"

Nyt en kyllä muista - mutta tuli vaan jotenkin mieleen Apan ex-duunikaveri joka moikkas aamuisin ja sanoi "moonikset". Se vasta oli hauskaa.
 

Knightrider

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Telenovela. Luin eräästä Nelosen uutuussarjasta ja jäin haavi auki ihmettelemään, että onko tuo nyt kirjoitusvirhe vai mitä ihmettä tämä on. Googlettamalla sanan merkitys selvisi. Tosin epäilen, että tietääkö monikaan suomalainen mitä ko. sana merkitsee. Tai sitten vain minä olen täysin sivistymätön.
 

J.Petke

Jäsen
LOL! Aina tulee mieleen 13v pikkukakara joka kirjoittelee isin koneella nettiin.. Vie kaiken uskottavuuden mistä tahansa kirjoituksesta.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
"Kaamea kapula" tarkoitettaessa krapulaa. En tiedä, mistä tämä sanonta on peräisin, mutta se vituttaa kerta toisensa jälkeen yhä enemmän.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Ikijokeri kirjoitti:
"Kaamea kapula" tarkoitettaessa krapulaa. En tiedä, mistä tämä sanonta on peräisin, mutta se vituttaa kerta toisensa jälkeen yhä enemmän.

Juu, mistä mahtaa (hymiö tähän). Täytyy myöntää DNA:n mainosten tekijöiden nerokkuus. Vitutti se "elämä on" aika tavalla, mutta harvasta mainoskampanjasta jää oikeasti "lentävä lause" (lentävä lause, YÄK!).
Ja nyt jo toisen kerran. Kukas ne mainokset rustaa?
 

Hockey 24/7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Fights and Fighters
Ärsyttävin sana on
Uskonto

ja kaikki mikä liittyy yllä olevaan asiaan, ärsyttää suunnattomasti.
Itse asiassa uskonnot ärsyttävät niin paljon että voisi melkein siirtyä vitutus ketjuun, mutta enpä jaksa.
 

Zenith

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Arsenal,Philadelphia Flyers
Hockey 24/7 kirjoitti:
Ärsyttävin sana on
Uskonto

ja kaikki mikä liittyy yllä olevaan asiaan, ärsyttää suunnattomasti.
Itse asiassa uskonnot ärsyttävät niin paljon että voisi melkein siirtyä vitutus ketjuun, mutta enpä jaksa.


Täysin samaa mieltä!!!

Aivan turhaa huuhaata koko paska...Kaikkea ne tyrkyttää meille.

Anteeksi,olen humalassa...
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
"Mä on niin paljon vanha". Miksi se "paljon" pitää ujuttaa siihen väliin? Pelkkä "mä oon niin vanha" riittäisi!
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
mäkine kirjoitti:
Juu, mistä mahtaa (hymiö tähän). Täytyy myöntää DNA:n mainosten tekijöiden nerokkuus. Vitutti se "elämä on" aika tavalla, mutta harvasta mainoskampanjasta jää oikeasti "lentävä lause" (lentävä lause, YÄK!).
Ja nyt jo toisen kerran. Kukas ne mainokset rustaa?

En tiedä, mutta olenkin jossain mainoksia käsittelevässä ketjussa aiemminkin myös sanonut, että se DNA:n käyttämä mainostoimisto on kyllä nerokas. "Lentävä lause" :D
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Olen jo aiemminkin kirjoittanut tähän ketjuun, mutta on ihan pakko taas vuodattaa kun vitutus kasvaa kasvamistaan...

Vituttaa siis nämä saatanan trendipellet kauluspaidoissaan jotka kuvittelevat olevansa kaiken muun eläväisen yläpuolella, ja puhuvat mitä idioottimaisinta "slangia", tietämättä että meissä "retaleissa" on kuitenkin joitakuita jotka ovat älyltään ehkä sittenkin näiden idioottien yläpuolella, vaikka sosiaalinen status olisikin jotenkin alhaisempi.

Perkele, tekisi niin mieli kopata käkättimeen joka vitun ikistä runkkaria joka esittelee itsensä "project manageriksi" tai joksikin muuksi vastaavaksi, isosta maailmasta huoratulla termillä varustetuksi "patruunaksi"...

No niin, kylläpäs helpotti kun sai taas tilittää...
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Johnny B. Goode kirjoitti:
Olen jo aiemminkin kirjoittanut tähän ketjuun, mutta on ihan pakko taas vuodattaa kun vitutus kasvaa kasvamistaan...

Vituttaa siis nämä saatanan trendipellet kauluspaidoissaan jotka kuvittelevat olevansa kaiken muun eläväisen yläpuolella, ja puhuvat mitä idioottimaisinta "slangia", tietämättä että meissä "retaleissa" on kuitenkin joitakuita jotka ovat älyltään ehkä sittenkin näiden idioottien yläpuolella, vaikka sosiaalinen status olisikin jotenkin alhaisempi.

Perkele, tekisi niin mieli kopata käkättimeen joka vitun ikistä runkkaria joka esittelee itsensä "project manageriksi" tai joksikin muuksi vastaavaksi, isosta maailmasta huoratulla termillä varustetuksi "patruunaksi"...

No niin, kylläpäs helpotti kun sai taas tilittää...

No mutta hei onhan se paljon hienompaa esittäytyä assistenttina kuin sihteerinä :)
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Johnny B. Goode kirjoitti:
Perkele, tekisi niin mieli kopata käkättimeen joka vitun ikistä runkkaria joka esittelee itsensä "project manageriksi" tai joksikin muuksi vastaavaksi, isosta maailmasta huoratulla termillä varustetuksi "patruunaksi"...

No niin, kylläpäs helpotti kun sai taas tilittää...

Minä olen ainakin sitten sinun kaverisi, todistuksessa lukee Insinööri (AMK) ja Constructing architect, mutta päiväsaikaan olen kyllä ihan vain "mestari", ja onpahan pikkuisen helpompi kun ei tarvitse selitellä.

Jep, aika moni "project manager" on käytännössä toisten perässä ja asioilla juokseva toimistopoika/-tyttö jolla on halpa puku päällä, paska palkka ja Vip-kortti Luxiin...
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Thornton kirjoitti:
Keskeen.
Speedye kirjoitti:
Taisit napata tuon Hoopin selostuksesta äsken? Todella vittumainen sana kieltämättä.
Ei muuten ole Hoopin yksinoikeus tuo todella ärsyttävä sana.

Muistaakseni Eurosportin snooker-selostuksissakin lyödään palloa välillä yli keskeen tms. Kyseessä ei kuitenkaan ole Kauppisen Aki, vaan se toinen selostaja, joka selosti esim. MM-kisojen ratkaisuottelut. Nimi saattoi olla joku Ville tms. ja oli ilmeisesti jotain snookerin SM-tason pelaaja (vai jopa mestari?). Samalla heebolla oli muitakin todella ärsyttäviä piirteitä selostuksissaan.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
"Keskeen"

Mr.Fox kirjoitti:
Ei muuten ole Hoopin yksinoikeus tuo todella ärsyttävä sana.

Eipä ole, eikä taida Hoopi olla tuota hirvitystä edes keksinyt. Itse kuulin "keskeen" ensimmäistä kertaa joskus ihan 2000-luvun alussa, kun Antti Haajanen toimi MTV3:n "FutisForum" -selostajana.
 

Kaivanto

Jäsen
Pee kirjoitti:
Eipä ole, eikä taida Hoopi olla tuota hirvitystä edes keksinyt. Itse kuulin "keskeen" ensimmäistä kertaa joskus ihan 2000-luvun alussa, kun Antti Haajanen toimi MTV3:n "FutisForum" -selostajana.

Minusta Hoopi on käyttänyt kyseistä ilmaisua 80-luvulta lähtien.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
"Keskeen"

Kaivanto kirjoitti:
Minusta Hoopi on käyttänyt kyseistä ilmaisua 80-luvulta lähtien.

Ahaa, voi olla näinkin. Itse olen Ylen kohdalla kiinnittänyt ko. termiin huomiota oikeastaan vasta edellisistä (jalkapallon) MM-kisoista - tai korkeintaan kesän 2000 EM-kisoista - lähtien. Enkä pelkästään Hoopin kohdalla, vaan myös mm. Tapio Suominen on sitä käyttänyt.

Noh, oli miten oli, niin ärsyttävä termi joka tapauksessa.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Pee kirjoitti:
Ahaa, voi olla näinkin. Itse olen Ylen kohdalla kiinnittänyt ko. termiin huomiota oikeastaan vasta edellisistä (jalkapallon) MM-kisoista - tai korkeintaan kesän 2000 EM-kisoista - lähtien. Enkä pelkästään Hoopin kohdalla, vaan myös mm. Tapio Suominen on sitä käyttänyt.

Noh, oli miten oli, niin ärsyttävä termi joka tapauksessa.

Ja kuten toisaalla totesin aiemmin (keskustelussa, johon Peekin taisi osallistua), sana on ollut suomen kielessä jo ainakin 1930-luvulla, Aarne Sihvon laulutekstissä. Ei todellakaan ole minkään viime vuosien urheilutoimituksen keksimä.

Tuolla asiasta lisää:
http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?p=1476101#post1476101
 

Anton

Jäsen
Olen niinku viimeaikoina niinku törmännyt niinku ihmisiin niinku jotka niinku käyttävät sanaa niinku liian usein täytesanana, niinku.

Olisi vähintään oikeudenmukaista repiä heiltä kieli irti ja ruuvata se asianmukaisten seremonioiden mukaisesti perseeseen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös