Vastaavasta miehestä on käytetty jo vuosikaudet nimitystä juntti. Ylistyslauluja sille ei ole kylläkään tehty.
Eikö Popedan about koko tuotanto ole ylistyslaulua tälle?
Vastaavasta miehestä on käytetty jo vuosikaudet nimitystä juntti. Ylistyslauluja sille ei ole kylläkään tehty.
Eikö Popedan about koko tuotanto ole ylistyslaulua tälle?
Tämä. Ketjun voinee viimeistään nyt lukita. Eeppinen oli jo todella ärsyttävä ja liian laajelle levinnyt sana, mutta viraali vielä paljon pahempi. Onko kaikki englanninkieliset sanat pakko vääntää väkisin suomeksi?Viraali. Todella ärsyttävä ja koko ajan enemmän ja enemmän käytetty termi.
Enpä tähän hätään keksi parempaa sanaa kertomaan ihmisen turhamaisuudesta kuin dinneri. Jokaisen dinneri-ihmisen (ihminen, joka käyttää ko. sanaa) pitäiisi tukehtua ruokaansa.
Silloinhan varmaan konseptikin on tuttu:
Eihän se mikään lyhenne ole vaan suomalaisen suussa muodostuva helpompi ilmaisu. Alkuperäinen sana on pelkkä "ruis" ja inessiivissä se sana on "ruisissa" ja ainakin minun suussani toisen s-kirjaimen laittaminen sanan keskelle tulee vähän väkisin.Ruissi. Käsittämättömän typerän kuuloinen käytännössä olematon lyhenne. Oltiin Ruississa
Eihän se mikään lyhenne ole vaan suomalaisen suussa muodostuva helpompi ilmaisu. Alkuperäinen sana on pelkkä "ruis" ja inessiivissä se sana on "ruisissa" ja ainakin minun suussani toisen s-kirjaimen laittaminen sanan keskelle tulee vähän väkisin.
Onhan sillä lääkärillä sen verran osaa ja arpaa että jos vaikka kuvitteellinen Käylyn Orpat hankkii hitollisella hinnalla änärivahvistuksen joka ei läpäise lääkärintarkastusta niin ei se sitten pääse pelaamaankaan."Puolustaja Seppo Jääkiekko on just sitä mitä lääkäri määrää tohon rosteriin."
Mikä vitun lääkäri? Lääkärillä ei ole osaa eikä arpaa joukkueen rakentamisessa. Lopettakaa nyt helvetti tuon termin käyttäminen.
Nyt tuli taas sellainen olo, että pakko päästä pois tältä planeetalta. Minulla on teoria, että raskausvaiheessa aivosolut jotenkin lainataan sikiölle ja siitä seuraa tuollaista tyhjäpäisyyttä. Ilmeisesti ne jossain vaiheessa kasvavat takaisin äidillekin, sillä olen joskus tavannut ihmiseltä vaikuttavia synnyttäneitä naisia. Kai.
Alkuperäinen sana on Ruisrock, jonka media, artistit ja muukin kansa on lyhentänet Ruissiksi. Ei siinä mitään, että puhekielessä sanoja lyhennellään, mutta niiden toki soisi olevan edes jollain lailla järkevän kuuloisia. Toi vaan särähtää korvaan pahemman kerran.Eihän se mikään lyhenne ole vaan suomalaisen suussa muodostuva helpompi ilmaisu. Alkuperäinen sana on pelkkä "ruis" ja inessiivissä se sana on "ruisissa" ja ainakin minun suussani toisen s-kirjaimen laittaminen sanan keskelle tulee vähän väkisin.
Joo. Tuohon voi lisätä kaikki, mihin liittyy sana "some", tai "raivo".Someraivo ja Somemyrsky, ei helvetti sentään miten rasittavia sanoja...
Joo. Tuohon voi lisätä kaikki, mihin liittyy sana "some", tai "raivo"
Tämä. Olen aivan samaa mieltä. Ärsyttää, kun aina joku toimittaja kysyy joltain Porilaiselta kiekkofanilta, että mitä on porilainen hulluus? Eikä me porilaiset itsekään tiedetä mikä se vastaus on.Porilainen hulluus.
Porissa on täsmälleen sama määrä sekopäitä kuin muuallakin Suomessa, eikä siinä ole mitään häpeilyn tai ylpeyden aihetta. Porissa on jääkiekkojoukkue sekä musiikkifestivaalit, jotka ovat profiloituneet semi-sivistyneistön diiba-daabaan eikä kummassakaan ole poikkeavaa hulluutta havaittavissa.
Tuohon lisää sen siiderivalaan hymiöt facebookissa lauantai-iltana klo 03:33.Mitenhän nuo elintarvikkeisiin liittyvät lempinimet ovat lähes järjestäen ärsyttäviä? Ranut, hamppari, broisku, mättö, mässy, mölö... Varmaan olen ihmetellyt jo monta kertaa aiemminkin.