Majulätkän "ongelma" on ehkä se, että parhaat kokoonpanot ovat käytössä hyvin harvoin, kiitos NHL:n ylivallan, ja esim. Suomessa on viimeksi voinut nähdä livenä Leijonat parhaalla mahdollisella kokoonpanolla vuosikymmen sitten, kun Suomi pelasi osan vuoden 2004 WC-peleistä Helsingissä. Esim. fussemaju esiintyy kotiyleisön edessä parhaalla kokoonpanolla useita kertoja vuodessa - se on majutuotteen kehittämisen ja markkinoinnin kannalta iso etu.
FUSSEMAJU??!! Voi jumalauta! Ei saatana.
Katselen tässä paraikaa Sport-Ilves ottelua ja selostaja on maininnut jo useampaan otteeseen kuinka jollakulla oli erinomainen "tontti". Siis mitä vittua...? Olen jo pitkän aikaa hajoillut tälle nykyajan dorkailulle että joka helvetin sanalle pitää keksiä joku typerä slangisana. Sitten kun tämä slangisana on kulunut puhki, keksitään sen tilalle uusi, vielä typerämpi slangisana jne. Siis ei jumalauta sentään, maalintekopaikka on nykyään synonyymi rakennukselle varatulle maapalstalle? Jääkiekon maailmassa näitä nyt on aivan loputtomasti, mutta onhan tämä leviämässä muuhunkin kieleen kovaa vauhtia.
Yläpelti, jatkopahvi, soppari... Arrgh, pää räjähtää. Löysä lampaankulli oli kyllä kaikessa mystisyydessään, ei raivostuttava mutta, no, hyvin hämmentävä.
Nimenomaan! Suomeksihan tinder on sytyke, taula jne.Tinder. Tin-vitun-der.
Mikä on Lokomo-ketju? Viisi juoppoa Lokomolta?Lokomo-ketju. Onhan tuo sinänsä ihan hyvin keksitty, eikä mua haittaa ollenkaan se, kun Jokerien kannattajat tuota käyttävät. Mutta kun aina ketjun ollessa jäällä Mäkinen sen mainitsee ja Niemi säestää, niin voi jumalauta että alkaa ärsyttämään.
5/5 on ihan huikea ilmaus, ei sitä sovi soimata. Kysy vaikka djpate246:lta.Viis kautta viis.
Tänään sporassa pari teinipissistä jauhoi skeidaa keskenään. Kaikki perinteiset pissisläpät tuli kuultua, oli se sitten jauhamista röökistä ja brenkusta tai muiden mollaamista. Mutta tuo "viis kautta viis". vei pohjat. "Siis sen sen aksentti oli ihan viis kautta viis, mä olin ihan et..." Tuo kuulostaa niin rasittavalta omaan korvaani, vaikka ymmärrän mitä sanoja tarkoittaa ja olettaisin sanonnan olevan hieman samaa perää kuin "täyden kympin suoritus".
Such pissis
wow
2/5
hernekeitto
tuorekelmu
sälekaihdin
sadekuuro
valepukki
Tuossa muutama sana joka väärin (?) lausuttuna aiheuttaa pahoinvointia. Eli jälkimmäisen sanan ensimmäinen konsonantti lausutaan ”yksinkertaisena” kuten kirjoitetaan.
Harmistusta lisää se että itsekin syyllistyn moiseen aika usein.