Substanssiosaaminen
Taidat olla vain kateellinen, kun sinulla itselläsi on haasteita subtsanssiosaamisen omaamisen tekemisen suhteen.
Kontribuution. Ei tekemisen, vaan kontribuution suhteen.
Kuulepa. Jos jollakulla on haasteita substanssiosaamisen omaamisen tekemisen suhteen, niin ei tuota omaamisen tekemistä voi korvata kontribuutiolla etteikö merkitys muuttuisi. Teit nähdäkseni väärää ymmärtämistä vaikka lauseeni kirjoittamisen tekeminen oli tehty täysin siten että sen ymmärtämisen tekeminen olisi mahdollisimman haasteköyhää.
Heräsin aamulla(sic), kävin paskalla(sic), keitin kahvia(sic), luin aamulehden(sic), lähdin töihin(sic).
En kohdista tätä millään lailla viestin kirjoittajaan, sillä tätä tyyliä näkee käytettävän usein. Sic-sanan väärinkäyttö ärsyttää minua. Uleåborgir tai joku muu ahkera on selvittävä tuon sanan eksaktin määritelmän vaikka sanakirjasta, mutta sitä ennen näin "musta tuntuu" -menetelmällä sanoisin, ettei tuota termiä tulisi käyttää kuin silloin, kun ilmoitetaan lainauksessa olevasta virheestä tai virheen olemattomuudesta.
En kohdista tätä millään lailla viestin kirjoittajaan, sillä tätä tyyliä näkee käytettävän usein. Sic-sanan väärinkäyttö ärsyttää minua. Uleåborgir tai joku muu ahkera on selvittävä tuon sanan eksaktin määritelmän vaikka sanakirjasta, mutta sitä ennen näin "musta tuntuu" -menetelmällä sanoisin, ettei tuota termiä tulisi käyttää kuin silloin, kun ilmoitetaan lainauksessa olevasta virheestä tai virheen olemattomuudesta.
sic adv lat
siten, tosiaan näin (käytetään sulkeissa viittaamassa edeltävään sanaan t. kohtaan, jota siteerataan esim. virhettä korjaamatta)
Kuinka mä muistaisin, että yksi erittäin yleinen käyttöympäristö [sic!] -merkinnälle on erilaiset lääkereseptit yms.Sic-merkintää käytetään vain silloin, kun halutaan huomioitavan, että kirjoitusvirhe on ollut lainattavassa tekstissä, eikä lainaajan toimesta tupeloitu.
kuka hemmetti haluaa matkustaa Thaimaaseen ja kuka haluaa harrastaa siellä seksiä ja vielä maksaa siitä?