Änhis.
Änhis.
Onks toi niinq änäri eli NHL?
Suomen Turku on taas julistanut joulurauhan. Ihan vitun hyvä että muistavat aina täsmentää tuon, muuten saattaisin sotkea tuon niihin satoihin muihin Turkuihin joita maailmalla tunnetaan.
Jotkin perinteet vaan jäävät kai elämään.
Stadi
Olenpa muuten Jyväskylässä ja Tampereellakin törmännyt paikallisten käyttävän omasta kaupungistaan nimeä Stadi.
Olenpa muuten Jyväskylässä ja Tampereellakin törmännyt paikallisten käyttävän omasta kaupungistaan nimeä Stadi.
Läskit luuserit.
Saisit tuolla kommentilla kyllä muutamat säälivät selkääntaputukset (kanta)helsinkiläisten keskuudessa. Kyllähän jokainen itseään arvostava helsinkiläinen tietää, että "Helsinki on Stadi eikä mikään vit*n Hesa". (vapaa lainaus Stadin slangin sanakirjan ensimmäiseltä sivulta)Stadi
Varsinkin silloin, kun Stadilla tarkoitetaan Helsinkiä eli Hesaa. Tämä Stadi-termi on ärsyttänyt minua koko elämäni ajan. Stadi siis tarkoittaa vain kaupunkia, joita Wikipedian mukaan Suomessa tällä hetkellä on 108. Helsinkiläisten puheessa Stadi saa vielä ainakin minun korvissani sellaisen vivahteen, että Helsinki on the Kaupunki ja muualla ei ole mitään. Olenpa muuten Jyväskylässä ja Tampereellakin törmännyt paikallisten käyttävän omasta kaupungistaan nimeä Stadi.
Tipaton tammikuu.
Stadi
Varsinkin silloin, kun Stadilla tarkoitetaan Helsinkiä eli Hesaa. Tämä Stadi-termi on ärsyttänyt minua koko elämäni ajan. Stadi siis tarkoittaa vain kaupunkia, joita Wikipedian mukaan Suomessa tällä hetkellä on 108. Helsinkiläisten puheessa Stadi saa vielä ainakin minun korvissani sellaisen vivahteen, että Helsinki on the Kaupunki ja muualla ei ole mitään. Olenpa muuten Jyväskylässä ja Tampereellakin törmännyt paikallisten käyttävän omasta kaupungistaan nimeä Stadi.
"Vale, emävale, tilasto".
Kotio.
Mä lähden kotio. Prkl.
Mikä vitun kotio?