Tämä ajaa hulluuteen ja leviää kuin...no helvetti, keksikää ITSE.Itse. Itseni mielestä. Itse olen... Itse. Vittu, vitunvittu ja vielä kerran vittu. Vetäkää se itse jo perseisiinne, itsettäjät!
Tämä ajaa hulluuteen ja leviää kuin...no helvetti, keksikää ITSE.Itse. Itseni mielestä. Itse olen... Itse. Vittu, vitunvittu ja vielä kerran vittu. Vetäkää se itse jo perseisiinne, itsettäjät!
"Tyyliin".
Jotkut käyttävät sitä tyyliin joka välissä, vaikka sen poisjättäminen ei muuttaisi lauseen merkitystä tyyliin millään lailla.
Ilmaveivi.
Minkäköhän takia? Eikö tuo ole paras ilmaus kyseessä olevalle tempulle?
Megalomaaninen.
Sanahan on ihan ok mutta kun sitä käytetään päin vttua siksi kun se kuulostaa coolilta. Tänään viimeksi Tepsin viime kauden menestys oli kuulemma megalomaaninen, jonkun pelaajan kuti oli taannoin Jääkiekkolehdessä megalomaaninen. Siis kaveri kuvittelee omaavansa maailman parhaan vedon vai?
Ei, ei, ei... Ei se kuullostaa ryömi mistään nurkan takaa, vaan se remuaa komeasti puollustuksen läpi mitallinkiilto silmissään.Vanha tuttu kuullostaa ryömii esiin taas joka nurkan takaa.
...
Ottaa takaapäin on sitten eri asia.
Heh... nämähän kuulostavat ihan normaalilta puheelta. Puhelusta ehkä tulee harvemmin käytettyä tuota muotoa, mutta kyllä mä otan suihkun tarvittaessa parikin kertaa päivässä.Ottaa suihku. Ottaa puhelu. Ottaa bussi.
Ottaa suihku. Ottaa puhelu. Ottaa bussi. Tuskaa. Ärsyttäviä svetisismejä, joita jotkut käyttävät yläti, alati, yhtätyönään, kosolti.
Eli miksi ihmiset eivät tajua, että Mallorca -saarta ei lausuta samoin kun kirjoitetaan, vaan keskellä olevat kaksi L-kirjainta lausutaan yhdeksi J:ksi.
feattaamassa
Mitä tuo tarkoittaa?
Laitoin saunan päälle / sauna on päällä, silloin kun puhutaan puulämmitteisestä saunasta. Ei sitä laiteta päälle mistään vitun hanikasta, vaan se laitetaan lämpiämään/on lämmin (tai lämmitetty).
Sähkögrillit on erikseen.
E: lisätään vielä yksi. Jos puhutaan jostain oikeasti tunnetusta henkilöstä, niin ei siinä saisi edes vitsillä käyttää sanaa "muuan". Esim. "Alexander Ovechkin ei pystynyt rikkomaan NHL:n tulokaskauden maaliennätystä, joka on muuan Teemu Selänteen hallussa.
Eikä sopisi. Tuossahan on suoraan sanottu, kenestä on kyse. Muuan-sanan oikealla käytöllä nimeä ei olisi mainittu, vaan kierrelty häveliäästi identiteetin ympärillä muuten vaan.Muuan-sana sopisi taas, jos muotoillaan vaikka näin: "... maaliennätystä, jota piti hallussaan muuan Teemu Selänne.
Hyvinkin yleinen sanonta: "kaikkien aikojen ..." ai kun ottaa kupoliin. Se kun ottaa huomioon menneisyyden, nykyisyyden ja sekä tulevaisuuden!
"Eilen söin kaikkien aikojen parasta suklaata, mutta tänään satuinkin maistamaan eri suklaata, joka sattui olemaan vielä parempaa..."
Eikö superlatiivi "paras" aja saman asian. Miten jokin paras voi olla toista parempi / paskempi?